Majstorsko shofirane!
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ATM racing team
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.12.2002
Иво написа : Какво имаш предвид за разпределението на масите при Porsche 911? Точно тази кола е пример за кола с перфектно разпределение масите, защото освен със задно предаване е и със средно разположен двигател (което е несравнимо по-добре от кола със задно и предно разположен двигател). Именно това е типът кола, която може да има на най-добъро управление - и на теория и на практика .
Основния проблем на Порше 911 е голямата тежест върху задната ос и разбирасе голамата мощност и въртящ момент още от ниски обороти. Но те го компесират с тежест под предната броня...~70 кг./ е има явно и др неща но аз само това видях/ Разбирасе това води и до по-лоши / днешно време/ аеро динамични характеристики . Всъщност темата Порше ми е любима и не искам да досажсам на аудиторията с нея. Но да поясня 911 никога не е бил с средно разположен мотор още от появата си като 901 с 4 цил. дв./тип 4/ до сега вече 6цил. и Н2О охлаждане той си седи там- зад скоростите. Сериийни Поршетата със средно разположен мотор са : 550 спайдър-1955г./колата с която се е убил Джеимс Дийн/, 914/4 или 914/6 -това е тъй нар. VW-PORSCHE съответно с 4 и 6 цил мотор- 1970г. и Boxster /наподобяващ 550/ пак с 4 и 6 цил. но Н2О мотор. За Порше толкова да не Ви отегчавам:)
Основния проблем на Порше 911 е голямата тежест върху задната ос и разбирасе голамата мощност и въртящ момент още от ниски обороти. Но те го компесират с тежест под предната броня...~70 кг./ е има явно и др неща но аз само това видях/ Разбирасе това води и до по-лоши / днешно време/ аеро динамични характеристики . Всъщност темата Порше ми е любима и не искам да досажсам на аудиторията с нея. Но да поясня 911 никога не е бил с средно разположен мотор още от появата си като 901 с 4 цил. дв./тип 4/ до сега вече 6цил. и Н2О охлаждане той си седи там- зад скоростите. Сериийни Поршетата със средно разположен мотор са : 550 спайдър-1955г./колата с която се е убил Джеимс Дийн/, 914/4 или 914/6 -това е тъй нар. VW-PORSCHE съответно с 4 и 6 цил мотор- 1970г. и Boxster /наподобяващ 550/ пак с 4 и 6 цил. но Н2О мотор. За Порше толкова да не Ви отегчавам:)
ivo написа:Какво имаш предвид за разпределението на масите при Porsche 911? Точно тази кола е пример за кола с перфектно разпределение масите, защото освен със задно предаване е и със средно разположен двигател (което е несравнимо по-добре от кола със задно и предно разположен двигател). Именно това е типът кола, която може да има на най-добъро управление - и на теория и на практика
Значи само искам да отбележа че Поршето е със задно а не със средно разположен мотор. Мотора се намира зад задната ос. Пример за средноразположен мотор е Лотус Есприт примерно или Ферари или Ламбо.
Относно спора кое е по добре в завой дали предното или задното, според мен инжинерите от световния рали шампионат са го доказали най добро е 4х4 и после е предното предаване. Задно предаване имаше едно време в ралитата но защо ли сега вече го нема ???? Аз лично не съм се замислял но според мен предното требе да е по стабилно във завой но може и да греша. За стабилност на сняг нема смисъл да се говори предното е мноо мноо по стабилно. Но пък нищо не може да се сравни с дрифта в завои със задно просто кефа е невероятен както много от вас знаят. С предно думата кеф не съществува ама хич.
ivo написа:е факта, че предното е по-добро на изкачване на наклон на сняг. И причината за това е доста елементарна - разпределението на масите и това, че тежестта е съсреодоточена върху предните колела, на които същевременно се подава и въртящ момент от двигателя. (Btw аналогично, в тази връзка задното има известно предимство при спускане).
предимство ...
Лелеееееее ебаси глупоста си написал....
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
Ivo,
Mersi za informaciata, pomogna mi da razbera po-dobre kak deistvat i predno i zadno predavane! THANKS!!!
BTW Ako ste gledali BMW Films, i tochniat film se kazva "Superstar" ili neshto takova, abe nemoze da ne go znaete S MADONNA deto e!
Ta, zabeliazahte li che toi, "shofiora", kato vzimashe edin zavoi natiskashe gaz i spirachka !!! Kazete tva li e dolu-gore efekta???
Lubopiten suM!
Mersi za informaciata, pomogna mi da razbera po-dobre kak deistvat i predno i zadno predavane! THANKS!!!
BTW Ako ste gledali BMW Films, i tochniat film se kazva "Superstar" ili neshto takova, abe nemoze da ne go znaete S MADONNA deto e!
Ta, zabeliazahte li che toi, "shofiora", kato vzimashe edin zavoi natiskashe gaz i spirachka !!! Kazete tva li e dolu-gore efekta???
Lubopiten suM!
Si Power - Wona Go ???
- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
Turbo Maniak napisa:
Abe chovek, samo da poiasnia, tuka rabotata e za predno ili zadno, kvi 4x4 prikaash? Tva go znaiat vsichki!
Posle puk, kvo znachi tva che s predno "kef ne sushtestvuva ama hich" ??? Neznam, ama ti mai ne si experimentiral s predno! Moiata vushka e s predno i ako znaesh da boravish s ruchnata(az oshte su ucha ama pone malko moga), e GOLIAM kef, moze da ne e kato zadnoto no osobeno v sniag SPORED MEN, vsichki predavania sa super! shtoto mozesh vsichko!
Относно спора кое е по добре в завой дали предното или задното, според мен инжинерите от световния рали шампионат са го доказали най добро е 4х4 и после е предното предаване.
Но пък нищо не може да се сравни с дрифта в завои със задно просто кефа е невероятен както много от вас знаят. С предно думата кеф не съществува ама хич.
Abe chovek, samo da poiasnia, tuka rabotata e za predno ili zadno, kvi 4x4 prikaash? Tva go znaiat vsichki!
Posle puk, kvo znachi tva che s predno "kef ne sushtestvuva ama hich" ??? Neznam, ama ti mai ne si experimentiral s predno! Moiata vushka e s predno i ako znaesh da boravish s ruchnata(az oshte su ucha ama pone malko moga), e GOLIAM kef, moze da ne e kato zadnoto no osobeno v sniag SPORED MEN, vsichki predavania sa super! shtoto mozesh vsichko!
Si Power - Wona Go ???
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
del_sol_fen написа:Turbo Maniak napisa:Относно спора кое е по добре в завой дали предното или задното, според мен инжинерите от световния рали шампионат са го доказали най добро е 4х4 и после е предното предаване.
Но пък нищо не може да се сравни с дрифта в завои със задно просто кефа е невероятен както много от вас знаят. С предно думата кеф не съществува ама хич.
Abe chovek, samo da poiasnia, tuka rabotata e za predno ili zadno, kvi 4x4 prikaash? Tva go znaiat vsichki!
Posle puk, kvo znachi tva che s predno "kef ne sushtestvuva ama hich" ??? Neznam, ama ti mai ne si experimentiral s predno! Moiata vushka e s predno i ako znaesh da boravish s ruchnata(az oshte su ucha ama pone malko moga), e GOLIAM kef, moze da ne e kato zadnoto no osobeno v sniag SPORED MEN, vsichki predavania sa super! shtoto mozesh vsichko!
Абе той май и със задно не е експериментирал, освен на PC-то до колкото разбирам
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
- ATM racing team
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.12.2002
вижте май си говорим като 6то класници за жени:) какво имам предвид.....кой пробвал кой не......всеки философства....а май идеята бе да обменим точно информация и идеи, а не да спорим за глупости .....и за на баба си гъзЪ.не забравяйте и че най съвършенната технология в ръцете на незнаещ е куп желязо за вторични суровини. те ония по-белите хора от нас отдавна са измислили елементарни глезотии за да е кефа пълен....т.е. спортни педали/ те не служат за красота/, анатомични седалки, бързи рейки, фланиц за по-бързо сменяне на скорости/ някъде слагат и подредени кутии вечи/ , ръчна спирачка с обратно действие на лоста и още куп щурутии....май вместо да обсъдиме това ......си говорим за кой-кого-как.....ама не било точно така.......и т.н. )
del_sol_fen написа:Posle puk, kvo znachi tva che s predno "kef ne sushtestvuva ama hich" ??? Neznam, ama ti mai ne si experimentiral s predno! Moiata vushka e s predno i ako znaesh da boravish s ruchnata(az oshte su ucha ama pone malko moga), e GOLIAM kef, moze da ne e kato zadnoto no osobeno v sniag SPORED MEN, vsichki predavania sa super! shtoto mozesh vsichko!
Абе щом казваш че със предно ти е готино да караш добре. Мен лично ми е мноо смешно когато примерно на гонките във Варна някоя Лада почне да прави пергел и след това някои неиздържал "състезател" със Астра или Голф почне да се суче със ръчна. И май не съм само аз на това мнение ами доста хора защото станели така всички се смеят на този дето показва "майсторлъка" на ръчната спирачка. Не мога да разбера защо токова се засегна да не караш само ти предно, просто ако ми сравняваш ръчна със дрифт за кво може да говорим ние със теб, нема смисъл. Пак казвам със предно думата FUN просто нема смисъл, има едно малко изключение и то е предно със шпер тогава може да се каже че става малко по интересно ама пак в общи линии е смях. Нека не се обиждат тези от вас които карат коли с предно, лошо нема но да ги дравняваме за FUN със задното задвижване просто е нечовешко.
moni76 написа:Абе той май и със задно не е експериментирал, освен на PC-то до колкото разбирам
Еииии разконспириран съм :mha: :mha: :mha: . Ама айде нема да обърна "подобаващото" внимание на постинга ти и просто ще си замълча тактично , макар че ми е доста трудно да се владея при такива постинги от "потребители" а не от ентусиасти.
Cherepaha написа:Лелеееееее ебаси глупоста си написал....
Може и да съм сбъркал нещо. Не съм казвал, че съм 100% прав.
Но кажи ми ти, освен да пишеш кви глупости са написали другите (в предишен твой постинг пак беше казал какви глупости бил написал някой друг), можеш ли да кажеш нещо по темата, а?
Обясни ми, моля те.
Ти си написал: "факта, че предното е по-добро на изкачване на наклон на сняг. И причината за това е доста елементарна - разпределението на масите и това, че тежестта е съсреодоточена върху предните колела" - ама изобщо не е вярно. Точно обратното е. Дали на сухо, мокро или на сняг е без значение. Та и изводите ти въз основа на твърдението ти, че предното било по-добро за изкачване вече са някак си безмислени .... СЕга доволен ли си?
Cherepaha написа:Ти си написал: "факта, че предното е по-добро на изкачване на наклон на сняг. И причината за това е доста елементарна - разпределението на масите и това, че тежестта е съсреодоточена върху предните колела" - ама изобщо не е вярно. Точно обратното е. Дали на сухо, мокро или на сняг е без значение. Та и изводите ти въз основа на твърдението ти, че предното било по-добро за изкачване вече са някак си безмислени .... СЕга доволен ли си?
Можеби си прав. Признавам си, че това, че предното е по-добре при изкачване (не само на сняг - вярно е, че няма значение, просто при сняг си личи повече) не съм го чел никъде, а съм го заключил от практиката и затова може и да греша (на няколко пъти не успяхме да изкачиме един баир с кола със задно, а после като минах с форд-а, го изкачих без никакъв проблем) и от това какво съм чувал да казват хората които карат бусове със задно (те казват, че при изкачване задното е много зле ). Освен това, разпределението на масите ми се стори много логично обяснение .
А ако някой обясни по-подробно, ще е още по-добре .
ivo....
можеш ли да кажеш нещо по темата, а?
при изкачване центъра на тежеста се 'премества' назад
при спускане напред...
тука вмъквам една корекция, не че центъра на тежестта се мести, а неговата проекция.... край на корекцията
след картинките на черепаха, май вече се изясниха нещата..
п.с. за иво, ако не можеш с предно да издрапаш някой наклон (нагоре), пробвай да го изкатериш на заден ход...
<br>
br
br
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани