Tainite na barzija start

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.10.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 220

Tainite na barzija start

Мнение от Osmicata » 13 Фев 2003, 1:39

imame slednata situacija: do vas na cherveno sedi porednija MB kojto ima neblagorazumieto da poiska da se darpa. Vsichki znaem kakvo pravim v podobna situacija ;-))) no - kakvo trjabva da napravim za da izstiskame the best ot vazmojnostite na kolata? kakvo e naj-dobrata kombinacija ot oboroti, otpuskane na saedinitelya, moment na otpuskane i zadarjane, "gazirane", prevkljuvhvane? kakvi sa principnite razliki mejdu po slabite BMW-ta i istinskite zverove, ako ima takiva razliki? neka opitnite begachi da kajat kak go pravyat!!

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 13 Фев 2003, 12:50

Tova moje da ti pomogne - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... adid=47538
sorry ne mi se privejda - mislh da go postna v streetracing no adi da seftosame i novia forum
A do kolkoto kak pravi suotvetniq 4ovek v suotvetna situacia - az raz4itam na kusmet i na mo6na kola - po princip si nqmam i predstava ot karane :lol:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Мнение от cj » 14 Фев 2003, 10:48

KAMIKADZE написа:raz4itam na kusmet - po princip si nqmam i predstava ot karane :lol:


...мислех, че съм само аз :lol:
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

s~jiviavane na temata

Мнение от bip » 25 Мар 2003, 18:32

:lol:
tova s moshtnata kola na kamikadzeto mi haresa 8)
no pri men e dosta vajno kak tr~gvam inak shtiah da bera sram dosta 4esto :lol:
4etoh i linka koito postna kamikadze : interesni neshta : na dosta profi nivo oba4e : naliagane v gumite - etc . real drag racing
:D
kakvo pravia az v ejednevieto :arrow:
ka4vam na 4000 - 4500 rpm i puskam b~rzo no plavno s~edinitelia :
moje bi se uspokoiavam 4e e plavno : :lol:
i s minimalno zav~rtane na gumi se ponasiam k~m porednite 0 ~ 120/140 ~ 0 km/h [svetofari :wink: ]
takiva tejki jivotni ako ne sa v oboroti kogato tr~gvash ~ ~ ~ losho.
:lol:
da mi prostite 4e tova e mnogo prosti4ko
no p~k moje niakoi da kaje niakoi istinski trik
~karmapa chenno~

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 25 Мар 2003, 21:26

4000-4500rpm не са ли множко за добър старт? Не си ли пали гумите твоята кола при такива обороти?! Лично аз мисля, че 2000-2500 са по-добри обороти за хубав старт?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

според мен

Мнение от july`s » 25 Мар 2003, 21:52

много си зависи от колата...
на въпросния сайт, май наистина ставаше въпрос за константни обороти и регулиране на изстрелване/пилене със съединителя...

п.с. не че съм критерий некъв:), ама когато съм се изстрелвал (е първите няколко метра само, повече не може), е било константна газ и регулиране със съединител

п.п.с. много е гадно, като тргънеш след някой и първите метри да си плътно зад него и после да почнеш да изоставаш:( вервайте ми много е гадно (в интерес на истината не я цедя мойта, ама и да я цедя, картинката няма да се промени...:(
<br>
br


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 26 Мар 2003, 0:06

максимум 2500 оборота при старт, иначе гумите ще превъртят и просто ще прибавиш една секунда към другите от 0 до 100км/ч.... :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

2 Turturelo & da Wolf

Мнение от bip » 26 Мар 2003, 10:46

e34 na 2000 rpm :?
ami to kuca rabota be 4ovek
za 4000-4500 rpm:
niakolko neshta koito biha obiasnili zashto namiram 4000-4500rpm za podhodiashti
1\ s~s zimni gumi s~m
2\ 1700+ (kg) e kolata
3\ s~edinitelia ne go puskam direktno do krai ako usetia 4e zapo4va da pili gumi na miasto
virano e 4e i kogato iskam da izpilia gumi pak go pravia na 4500 : prosto puskam s~edinitelia togava

p.s. shte ob~rna vnimanie kak se d~rji na 2500 s~shto
p.s.2. pos~jivi se malko temata :lol:
~karmapa chenno~

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Мар 2003, 16:58

S Cabrio-to si trgvam na 3000-3500, kato gazta e postojanna, puk si igraja sus suedinitelja. A posle ne puskam gazta dokato redja skorostite. Malko e trudno v nachaloto dokato se nauchish, no se pecheljat oboroti, koito sa mnogo vazhni, osobenno pri M20B20, koito e strashno peak-y (torque i power krivite sa mu mnogo ostri)

V 635CSi, se tragva na 2500, a ot tam natatuk si e sashtoto, kato pri Cabrio-to...
Power is Nothing Without Insanity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Мнение от cj » 26 Мар 2003, 17:37

До колкото ми е известно, трябва да стартираш на обороти, които са малко по-високи от тези, при които достигаш пикова мощност. Поведението се модулира чрез съединителя. След като скоростите зацепят, оборотите ще паднат... целта е в този момент да разполагаш с пикова мощност.

Това, естествено, е голям тормоз за автомобила...

А за едно наистина прецизно тръгване се прилага малко математематика, а след това и практика... :)
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 26 Мар 2003, 19:42

cj написа:До колкото ми е известно, трябва да стартираш на обороти, които са малко по-високи от тези, при които достигаш пикова мощност. Поведението се модулира чрез съединителя. След като скоростите зацепят, оборотите ще паднат... целта е в този момент да разполагаш с пикова мощност.


А аз си мислех, че е по-скоро малко след пиковия въртящ момент, а не мощност. И честно казано все още ми се струва по-издържано от физична гледна точка да е пиковия въртящ момент (а не мощността), но може би си имал нещо пред вид? Би ли уточнил?

Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Мнение от cj » 27 Мар 2003, 1:16

Landshark, поправката се приема... :) моя грешка, благодаря ти

...обаче и въртящият момент и мощността (като к.с.) имат значение за определянето на стартовите обороти. Затова използвах понятието "мощност". Зависи от наклона на линиите и от точката им на пресичане. Вече споменах, че идва ред за малко математика!

...иначе, може да ми се смеете, но аз launch-вам на 6000-6500! :wink:
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 27 Мар 2003, 9:13

Alex, i az sam opitval da prevklu4vam bez da puskam gasta no strelkata na oborotomera napravo se zabiva v kraia na oborotomera kat natisna sedinitelia i me beshe strah da ne s4upia dvigatelia.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Los Angeles

Мнение от Ugly_M_Coupe » 27 Мар 2003, 11:23

Мом4ета 4естно да ви кажа според мене маиката му е здрав палеж на гумите!!! Но все пак с това мнение не искам да обременявам никого :wink:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 27 Мар 2003, 16:50

Брато, почнал си да се поамериканчваш ;) Онез мнооо обичат да въртят гуми :)

Ей сега един от типа смъкнати прозорци и ръцете навън, изложи марката с едно Е30.. Аз съм в дясното платно за направо, той спира в лявото (предназначено за завиване) подминава ме с почти 1 кола и усърдно гледа в светофара, за да се нацеди преди мен в улицата ... неможа да разбере какво стана ... продължих с 5км/ч да се влача пред него докато не зави :twisted:

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook