Burn out
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Burn out
я ми кажете как да я накарам и двете гуми да ги пали ,щот само едната не става ефектно,пък и мотора ми не е от най-големите 1.6 М40 иначе прай дупка в асфалта
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Явно ще ти трябва шпер, за да запалиш и двете.
Ето ти една тема дето е обяснено що е това шпер, а в нея има линк към същината на нещата
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2414&highlight=%F8%EF%E5%F0
Ето ти една тема дето е обяснено що е това шпер, а в нея има линк към същината на нещата
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2414&highlight=%F8%EF%E5%F0
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
е шефе аз знам ко е шпер прости искам да питам ако има няква техника как да ги запаля без шпер щото един път видях същото БМВ да ги пали пък ми казаха че нямало шпер
нека някой да каже ква е тайната
нека някой да каже ква е тайната
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
lowdriver написа:Тайната е,че ти требе много пауар...
ами ако си откача задните спирачки
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
M-TEAM написа:ами ако си откача задните спирачки
Ми ша кандидадстваш за Дарвиновите награди ... кофтито е че дори няма и да я спечелиш
May the BMW force be with you!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
кат спра да оставям по 50ст. на всяко тръгване ша събера пари и ша доида
ама аз да си питам ако в последствие започна да отпускам леко спирачката дали няма да почне да върти на място без да тръгна
ако знайте ква технология имам на задните спирачки може да ме псувате цял живот
ама аз да си питам ако в последствие започна да отпускам леко спирачката дали няма да почне да върти на място без да тръгна
ако знайте ква технология имам на задните спирачки може да ме псувате цял живот
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
alx написа:можеш разбира се...
просто като въртиш, със левия крак леко натисни спирачката- тогава тръгва и другата гума. проблема е че може да ти светнат задните апарати/дискове... не е здравословно да се прави дълго време.
тва нещо не мога да го разбера
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
M-TEAM написа:alx написа:можеш разбира се...
просто като въртиш, със левия крак леко натисни спирачката- тогава тръгва и другата гума. проблема е че може да ти светнат задните апарати/дискове... не е здравословно да се прави дълго време.
тва нещо не мога да го разбера
отворения диф (дето не е шпер) върти гумата със по-малкото съпротивление.. от там и като превъртиш едната гума, само нея върти защото няма сцепление и съпротивлението е по-малко... идеята е да съзадеш еднакво съпротивление на 2те гуми- тогава се въртят и двете...
значи каква е техниката:
1. спираш
2. форсираш мотора там колкото трябва на празни.. (примерно го заковаваш на 4500 оборота- няма нужда да помпаш)
3. вкарваш съединителя, слагаш първа
4. отпускаш съединителя със много късо и леко приплъзване и веднага настъпваш леко спирачката със същия (левия крак). ако го направиш достатъчно бързо ще мръднеш по-малко от метър напред...
5. въртиш гуми като със левия крак (спирачката) регулираш дали да пълзиш напред или да седиш на едно място.
като надобрееш може да се научиш да пълзиш лекичко напред, да спираш, да се завърташ почти на място и пак да тръгваш лекичко
само не трябва да се прекалява защото не забравяй че освен гумите, търкаш и спирачките и ще загреят доста бързо... от там можеш да опечеш накладките и да ти трябват после нови накладки (и много вероятно и дискове/барабани)...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани