Съединител?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съединител?
Прочетох темата "как да тръгвам",но не ми помогна особенно.Проблема ми
е следния:аз съм на 14 години и съм карал само Fiat 126p.Когато тръгвам се получава едно тласкане и като цяло ми е много трудно с този съединител.от 1 на 2 ок,ма от 3 на 4-пак се получава едно тласкане.Интересуваме как точно да натискам педали те при тръгване и смяна на скоростите,така,че да не се получава това тласкане.Моля кажете,че направо съм се отказал от ръчни скорост.
е следния:аз съм на 14 години и съм карал само Fiat 126p.Когато тръгвам се получава едно тласкане и като цяло ми е много трудно с този съединител.от 1 на 2 ок,ма от 3 на 4-пак се получава едно тласкане.Интересуваме как точно да натискам педали те при тръгване и смяна на скоростите,така,че да не се получава това тласкане.Моля кажете,че направо съм се отказал от ръчни скорост.
Тая кола пидалите са и със жила.Веднъж като си натисках съединителя на място на фиата и доиде едно Е30 качих се и като му натиснах съединителя и направо омрях от кеф.На BMW-то се натискат едно такова мекичко,а при това подобие на кола сапъват заяждат скърцат......Може заради това да ми е трудно.За съжаление не можах да карам BMW,но ако някой от вас минава прес Чирпан.....The Tiger написа:кажи на баща ти да ти даде да покараш още 3-4 пъти и ще свикнеш
пробвай с малко газ при тръгване
абе ще се научиш,споко
- GoshoShefa
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 29.06.2005
Брато проблема ти не е в колата аз съм карал всякакви и скъпи и евтини но няма такава на която да не сам свикнал.Ето един съвет-
по принцип щом има скорости които сменяш без проблеми значи съединителят трябва да действа безотказно при всички.ПРоблема с придърпването идва от там че съединителят е с жило а не хидравлик а и затова не трябва да има голяма разлика между оборотите на първичния и вторичния вал на скоростната кутия.Ето как става това-
например тръгнал си вече и искаш да смениш от втора на трета ТИ КАЗА ЧЕ ИМАШ ПРОБЛЕМИ С ТОВА натискаш съединителя отцепваш даваш на по -горна предавка и преди да пуснеш съединителя дай малко газ след това докато го пускаш обирай с газта разликата между оборотите на въпросните валове ще го усещаш защото ще бъдеш на раницата на придърпването и след време въобще няма да усещаш.
Друг трик е двойното амбреиране ама първо пробвай с това което ти писах и ако не стане тогава другото
по принцип щом има скорости които сменяш без проблеми значи съединителят трябва да действа безотказно при всички.ПРоблема с придърпването идва от там че съединителят е с жило а не хидравлик а и затова не трябва да има голяма разлика между оборотите на първичния и вторичния вал на скоростната кутия.Ето как става това-
например тръгнал си вече и искаш да смениш от втора на трета ТИ КАЗА ЧЕ ИМАШ ПРОБЛЕМИ С ТОВА натискаш съединителя отцепваш даваш на по -горна предавка и преди да пуснеш съединителя дай малко газ след това докато го пускаш обирай с газта разликата между оборотите на въпросните валове ще го усещаш защото ще бъдеш на раницата на придърпването и след време въобще няма да усещаш.
Друг трик е двойното амбреиране ама първо пробвай с това което ти писах и ако не стане тогава другото
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Space написа:Все едно галиш жена
Така ли се обяснява на 14 годишен ? Как ще те разбере?
Пич, практика му е майката (и за жените и за колите говоря)
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Asterix
- младши ентусиаст
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Съжелявам за оффтопика, обаче е очевидно, че човечето от подписа на WeiSTD се опитва да вдигне емблемата на Хонда, обаче тя е много тежка
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
bravo написа::ahah: Ах айде обясни му ти кво я правиш тая Хонда на аватара си тогава .......
Споко той е по-отракан от нас определено , нали знаеш днешната младеж как е
Таз Хонда я права това дето им права и на пътя
Иначе съм сигурен че М6 ги върти М-Телките по 3-4 на веднъж , но аз имах предвид че на 14 не ми се вярва да се е научил точно как да ги 'гали'.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани