Влизане в завой.../без да си покажеш вратите/
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Влизане в завой.../без да си покажеш вратите/
Прочетох темите, но за съжаление не открих нищо относно този въпрос.
Значи интересуваме както се споменава най-бързо време не се постига като се влиза в завоите с вратите и т.нат.
Интересува ме завоите как трябва да се взимат с максимална скорост...
Примерно десен завои преди завоя се изнасяш най-вдясно на правата и влизаш в завоя или трябва да се изнесеш в най-ляво...
И това от значение ли е изобщо ?
Има ли значение предно или задно?
Значи интересуваме както се споменава най-бързо време не се постига като се влиза в завоите с вратите и т.нат.
Интересува ме завоите как трябва да се взимат с максимална скорост...
Примерно десен завои преди завоя се изнасяш най-вдясно на правата и влизаш в завоя или трябва да се изнесеш в най-ляво...
И това от значение ли е изобщо ?
Има ли значение предно или задно?
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 16:58, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 16:58, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ние с Alex320iCabrio сме обсъждали темата многократно да се организира едно групово посещение на Nordschleife за най-ентусиазираните шофьори . . . това му е майката . Така суха теория ...
......
Както каза [steeN] важен е много трансвера на тежеста който зависи и от предаването съответно . За предно предаване е много важно да имаш тежест на предните колела постига се донякъде като редуваш газта и спирачката но спираш с левия крак и като осетиш че си завил достатъчно че да изкараш целия завой , на излизане яко газ . С задното е по-друго но имам съвсем малък опит с него и немога да кажа , доколкото знам с него е обратното т.е. влизаш с газ и излизаш без . . .. трябва каране де . Най-общо казано трябва да редуваш нещата .
Как правя аз (немога още да спирам с ляв крак) : Преди завоя междинна газ свалям предавка ако се наложи , спирачка , плътно в ляво (ако е десен завой) спирам до момента в който преценя че започна ли да завивам с едно движение и с тая скорост да изкарам завоя , завивам и държа така волана до като не дойде момента да го изправя целта е с това начално движение да изкарам до края и в същото време да мина през най-вътрешната точка на завоя (която е отдясно в случея) като мина въпросната точка вече виждам дали съм недозавил (както е в повечето случеи , защото съм с предно) и ако е така гледам да корегирам с волана или педалите (което е грешно , в смисъл че ако познаваш добре пистата няма да се стигне до това) ако всичко е точно настъпвам газта но с чувство и стигна ли до най-лявата част на шосето и мога да изправя волана гааааааз до следващия завой .
Пак да кажа аз съм аматьор и нямам утвърден стил на каране , сигурно за много неща греша , но за момента са ми такива възможностите гледам да се уча всеки ден .
Моля майсторите да ме корегират и да кажат как е със задно .
......
Както каза [steeN] важен е много трансвера на тежеста който зависи и от предаването съответно . За предно предаване е много важно да имаш тежест на предните колела постига се донякъде като редуваш газта и спирачката но спираш с левия крак и като осетиш че си завил достатъчно че да изкараш целия завой , на излизане яко газ . С задното е по-друго но имам съвсем малък опит с него и немога да кажа , доколкото знам с него е обратното т.е. влизаш с газ и излизаш без . . .. трябва каране де . Най-общо казано трябва да редуваш нещата .
Как правя аз (немога още да спирам с ляв крак) : Преди завоя междинна газ свалям предавка ако се наложи , спирачка , плътно в ляво (ако е десен завой) спирам до момента в който преценя че започна ли да завивам с едно движение и с тая скорост да изкарам завоя , завивам и държа така волана до като не дойде момента да го изправя целта е с това начално движение да изкарам до края и в същото време да мина през най-вътрешната точка на завоя (която е отдясно в случея) като мина въпросната точка вече виждам дали съм недозавил (както е в повечето случеи , защото съм с предно) и ако е така гледам да корегирам с волана или педалите (което е грешно , в смисъл че ако познаваш добре пистата няма да се стигне до това) ако всичко е точно настъпвам газта но с чувство и стигна ли до най-лявата част на шосето и мога да изправя волана гааааааз до следващия завой .
Пак да кажа аз съм аматьор и нямам утвърден стил на каране , сигурно за много неща греша , но за момента са ми такива възможностите гледам да се уча всеки ден .
Моля майсторите да ме корегират и да кажат как е със задно .
Най-мразя да съм прав!!!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 17:18, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ами не аз съм си мислел винаги че с заднотовлизате с газ и излизате без , пак да кажа става въпрос за каране на ръба на възможностите на автомобила .
Мисля си така защото според мен ако излезе с газ една бима да речем ще презавие . Но може и ти да си прав .
П.П.Жалко е , че хората които наистина разбират от тази тема предпочитат да пишат в "Извън Темата" , " Страхотни историй" или " Стрийтрейсинг " но както и да е .
Мисля си така защото според мен ако излезе с газ една бима да речем ще презавие . Но може и ти да си прав .
П.П.Жалко е , че хората които наистина разбират от тази тема предпочитат да пишат в "Извън Темата" , " Страхотни историй" или " Стрийтрейсинг " но както и да е .
Най-мразя да съм прав!!!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 17:19, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
На коли със задно се влиза без газ в завоя и се излиза със подходящо количество газ.....на коли с предно влизаш с малко газ и излизаш с газ...за 4х4 зависи...казват че ако са повече мулетата под капака колата се държи повече като така с задно.....но не съм имал възможноста да пробвам(нямам мощна 4х4 кола на разположение )
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Абе тва кадето казваш че като си с предно и недозавиеш нетрябва да пускаш газта.... незнам да ти кажа , от моя скромен опит мога да кажа че ако наистина недозавиеш ма екстремно така , само лека спирачка може би и пускане на газта , опита ми е от кола с предно 2.0л , 150 к.с. , 186 нм. и мога да кажа че продължа ли с газта нестава дали щото е много тежка предницата . . . и друго си мисля може прекалено късно да осещам че недозавива и да е късно за каквото и да било , но и да е така по логиката че като недозавие оправяш с още газ то недозавиване нетрябва да съществува като термин . Колата недозавива като си с повече газ , повече означава максимума или малко под него е как ще оправя с газ тогава и друго то няма такъв момент аз да знам че има още малко пауър ма да чакам да недозавия та тогава газ . . . нещо куца тука . Може да се пръкне все някой с повече опит с предно , а съз задно има хора с опит и то бая ама ..........
Най-мразя да съм прав!!!
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
един въпрос ? като пуснеш газта на колата с предно задницата олеква и цялата тежест се пренася отпред....тогава колата започва още повече да не може да се управлява...или поне аз не мога да хвана начина(пък и не карам кола с предно ,и пробвам само като ми дадът чужда )....иначе задното е ясно ,влизаш без газ изилзаш с гЪз
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
човека как го е казал с едно изречение , а на мен колко ми трябваха . . . .
//MPower , според мен като си настъпил газта, ти олеква предницата , а като я пуснеш обратното и по-този начин има по-глямо всцепление вместо по-малко . Защо състезателите които карат с предно спират с левия крак , преди завой чукват спирачка зада може тежеста да се пренесе напред но си държат крака на газта и колата не губи обороти , ако започне да им бяга в завоя пак коригират с левия крак на спирачката но газта почти не я пускат , ама е много трудно аз още немога да спирам с левия и това за което имам време в завой като корекция е единствено да пусна газта.....
Така е според мен , може и да са глупости това
- Mario Andretti
човека как го е казал с едно изречение , а на мен колко ми трябваха . . . .
//MPower , според мен като си настъпил газта, ти олеква предницата , а като я пуснеш обратното и по-този начин има по-глямо всцепление вместо по-малко . Защо състезателите които карат с предно спират с левия крак , преди завой чукват спирачка зада може тежеста да се пренесе напред но си държат крака на газта и колата не губи обороти , ако започне да им бяга в завоя пак коригират с левия крак на спирачката но газта почти не я пускат , ама е много трудно аз още немога да спирам с левия и това за което имам време в завой като корекция е единствено да пусна газта.....
Така е според мен , може и да са глупости това
Най-мразя да съм прав!!!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 17:19, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани