Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?

Мнение от vlad0 » 11 Юли 2005, 21:26

Четох по интернета доста противоречиви мнения и се чудя за вашето...
Едни казват като дръпнеш ръчната после не можеш да зацепиш и колата си ходила където си иска..
а други: ръчната е само за да занесеш задницата
а вие: ??????? ;)

Аз лично съм по-склонен да вярвам на тезата за занасянето на задницата
говорим за по-маломощни коли ...

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 12 Юли 2005, 6:27

Аз лично не съм я ползвал никога. Набиваш и от 3-та - 1-ва или от 4-та - 2-ра и готово. За какво ти е ръчна!? ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Юли 2005, 9:56

само кажи за какви коли говори -за такива с пред или задно.....но по-принцип можеш да я изполжваш да занесе задницата (стига ръчната да не е на предните гуми!!!!)...пробвал съм го няколко пъти ....при по-мало мощни коли -примерно е36 318и :D можеш да започнеш дрифта чрез ръчната (зада загуби сцепление от начало,защото няма палър) и после си продължаваш по-нормалния начин (газ до ламарината)......за коли с предно тя е най-лесния начин за занасяне на задницата....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 12 Юли 2005, 21:46

зависи при кои модели става вапрос ,при моделите с абс е много трудно да ползваш ръ4на за тва е на оделни накладки
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 12 Юли 2005, 22:07

dizelboy написа:зависи при кои модели става вапрос ,при моделите с абс е много трудно да ползваш ръ4на за тва е на оделни накладки


кажи малко повече какво имаш предвид под много трудно ;)
малко пояснение плс :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Юли 2005, 22:29

зависи при кои модели става вапрос ,при моделите с абс е много трудно да ползваш ръ4на за тва е на оделни накладки

ти пробвал ли си го щото при мен не е някакъв проблем (тоест няма разлика),а съм го пробвал......да кажа че колата е Е36(тя е серийно с АБС)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 13 Юли 2005, 9:07

Ръчната се изполсва от по слабите автомобили, с нея леко се изнася задницата след което вече с подаване на газ се завършва дрифта.

Дрифт Библе бе хора, гледайте я 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 13 Юли 2005, 9:11

ми като дръпнеш леко ръ4ната и 4укнеш на спира4ките се вклю4ва абс 4ето
ИзображениеИзображение
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 13 Юли 2005, 9:31

а що чукаш на спирачките ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 2.10.2004
Местоположение: В. Търново
Кара: Е46 320Ci

Мнение от Asterix » 15 Юли 2005, 13:48

Едни казват като дръпнеш ръчната после не можеш да зацепиш и колата си ходила където си иска..
а други: ръчната е само за да занесеш задницата

И двете страни са прави за мен , всичко зависи от това - колко време държиш ръчната и на колко зъбци си я хванал

по-нормалния начин (газ до ламарината)

И по едно време поглеждаш натам от където си дошъл :)

Ръчната се изполсва от по слабите автомобили

И при поява на недозавиване при по-мощните автомобили 8)

а що чукаш на спирачките ?

За да може тежестта да се пренесе напред
Изображение
Click
тел. 0878 11 30 94

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 14 Сеп 2005, 21:44

dizelboy написа:ми като дръпнеш леко ръ4ната и 4укнеш на спира4ките се вклю4ва абс 4ето
Абс-чето не те бърка .. няма никакви проблеми .. като дръпнеш ръчната не ти се включва абс-а .. а и после абс-а не ти пречи с нищо при "чукването на спирачките" .. !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 05 Окт 2005, 21:49

drift bible.Там Кейши Тцучиа е показал едни работи за ръчната. :mhihi:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 25 Окт 2005, 23:54

абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал :) а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата :)

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 26 Окт 2005, 16:59

Plague написа:абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал :) а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата :)

Вие с Жорката Пенчев ме кефите мнооого :winky:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook