Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
за ръчната
от 4 год карам 518и 115к.с. М40 с ремък .Ръчна не съм дърпал никога. но веднъж спечелих бас с един приятел... тои казва кола със задно е наи лесно за 360... аз казвам : че и от 5-тия път няма да успее... после си взех 20-те лева облог качих се 5 слънца, 90 градуса завои с вратите!.. за дрифт трябва мощна кола от 200 на горе... колата си работи по часовник... и 1-ва съм вкарвал ... от 3-та но 80... 2-ра за около 50... и 1-ва... колата търка гуми и преди завоя върти6 и се получава като ръчна...а не за хвалене но от Ихтиман към София съм се прибирал и с 230 км/ч и едва на 5500 об/мин а прекъсвача е на 6300 об/мин. И ако на това не му се казва здрава кола не знам
за ръчната
от 4 год карам 518и 115к.с. М40 с ремък .Ръчна не съм дърпал никога. но веднъж спечелих бас с един приятел... тои казва кола със задно е наи лесно за 360... аз казвам : че и от 5-тия път няма да успее... после си взех 20-те лева облог качих се 5 слънца, 90 градуса завои с вратите!.. за дрифт трябва мощна кола от 200 на горе... колата си работи по часовник... и 1-ва съм вкарвал ... от 3-та но 80... 2-ра за около 50... и 1-ва... колата търка гуми и преди завоя върти6 и се получава като ръчна...а не за хвалене но от Ихтиман към София съм се прибирал и с 230 км/ч и едва на 5500 об/мин а прекъсвача е на 6300 об/мин. И ако на това не му се казва здрава кола не знам
- alex_matrix
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: за ръчната
ето ви малко видео от последния събор на drifting-bg.com - дрифтове с ръчна в комбинация с шпер /не е бмв, но техниката е същата/
единствено излизането на правата е с brake drift
останалите завои и особенно на обратния се използва ръчна за стартиране на дрифта
през повечето време на клиповете се кара на втора предавка единствено на завоя на който използвам брейк дрифт съм вече на 3та
колата е с барабанни спирачки отзад, но с хидравлична ръчна
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7373.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7375.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7376.avi
единствено излизането на правата е с brake drift
останалите завои и особенно на обратния се използва ръчна за стартиране на дрифта
през повечето време на клиповете се кара на втора предавка единствено на завоя на който използвам брейк дрифт съм вече на 3та
колата е с барабанни спирачки отзад, но с хидравлична ръчна
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7373.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7375.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7376.avi
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix
дам, трябва да се почва с ръчната играта вече , аз единствено на тоя завой който казваш с брейк дрифт се попързалях качествено като и играех 3 - 2 за да загуби сцепление, на другите завой се мъчих само. Точно преди събора монтифах шпер и в завоите с подсилка си недозавивах дзверски и никъв дрифт . До сега не съм пипал ръчната , но тея дни и правя една ревизия на накладки , натягане и се почва разучаването и на тая техника .
Re: за ръчната
alex_matrix написа:...
изпревари ме... тамън щях да им давам пример точно с теб
момчета, защо "ръчна спирачка" трябва да придобива лош отенък в разговорите ви това е просто една техника... не е навик показващ слабост. Да не говорим, че при някои завои си е направо незаменима. shift-lock е почти същото нещо, само дето трябва да сваляш предавка за него или да се движиш дълго време по инерция.
опъвайте си ръчните на воля, особено ако искате голям ъгъл, много бързо
power-over и clutch-kick няма да ви убият излишната скорост, така че всичко дори и ръчната си е до конкретна ситуация... дори не е нужно гумите да блокират. Когато колата е натоварена в завой, дори малко спирачно усилие върши работа
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
90 процента от най добрите дрифтари карат с ръчна,поради простата причина че слайда може да започне много преди завоя като в това време същевременно се намаля контрулируемо
пример
http://youtube.com/watch?v=2e5l485R9tY
пример
http://youtube.com/watch?v=2e5l485R9tY
Re: за ръчната
1net написа:alex_matrix написа:...
изпревари ме... тамън щях да им давам пример точно с теб
момчета, защо "ръчна спирачка" трябва да придобива лош отенък в разговорите ви това е просто една техника... не е навик показващ слабост. Да не говорим, че при някои завои си е направо незаменима. shift-lock е почти същото нещо, само дето трябва да сваляш предавка за него или да се движиш дълго време по инерция.
опъвайте си ръчните на воля, особено ако искате голям ъгъл, много бързо
power-over и clutch-kick няма да ви убият излишната скорост, така че всичко дори и ръчната си е до конкретна ситуация... дори не е нужно гумите да блокират. Когато колата е натоварена в завой, дори малко спирачно усилие върши работа
Много правилно казано ,то и аз емах един приятел който все викаше абе ти луд ли си караш кола с задно и дърпаш ръчна но гледам че и той вече я ползва.Досега не съм видял нито един добър дрифтар да не дърпа ръчната такаче си направете сметката, а който смята че като дръпнеш ръчната колата става нестабилна то не е от ръчната от шофиора е
Момчета, прочетох всичко много внимателно по темата, но не срещнах нещо важно за 180 градуса - при дърпането на ръчната палецът на ръката постоянно натиска блокиращия й бутон. По този начин вдигането рязко нагоре и веднага и бързо спускане надолу става безпроблемно и без забавяне дори за части от секундата.
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Това са пълни глупости с колите над 200 коня за дрифт ... 1-на 318иска запазена + чип или 1 ваносче са ти напълно достатъчни ... мога да го докажа на който не вярва
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Plague написа:абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата
Прав си че е излишна!!! Аз затова я махнах, и накладките и извадих отзад, и пружинките и скобите и жилата и ..... и си сложих хидравлична
Най-мразя да съм прав!!!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
bravo написа:Plague написа:абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата
Прав си че е излишна!!! Аз затова я махнах, и накладките и извадих отзад, и пружинките и скобите и жилата и ..... и си сложих хидравлична
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани