Ръчна спирачка при кола с задно предаване ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.06.2007

за ръчната

Мнение от малчо » 05 Юни 2007, 0:07

от 4 год карам 518и 115к.с. М40 с ремък .Ръчна не съм дърпал никога. но веднъж спечелих бас с един приятел... тои казва кола със задно е наи лесно за 360... аз казвам : че и от 5-тия път няма да успее... после си взех 20-те лева облог качих се 5 слънца, 90 градуса завои с вратите!.. за дрифт трябва мощна кола от 200 на горе... колата си работи по часовник... и 1-ва съм вкарвал ... от 3-та но 80... 2-ра за около 50... и 1-ва... колата търка гуми и преди завоя върти6 и се получава като ръчна...а не за хвалене но от Ихтиман към София съм се прибирал и с 230 км/ч и едва на 5500 об/мин а прекъсвача е на 6300 об/мин. И ако на това не му се казва здрава кола не знам

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.06.2007

за ръчната

Мнение от малчо » 05 Юни 2007, 0:08

от 4 год карам 518и 115к.с. М40 с ремък .Ръчна не съм дърпал никога. но веднъж спечелих бас с един приятел... тои казва кола със задно е наи лесно за 360... аз казвам : че и от 5-тия път няма да успее... после си взех 20-те лева облог качих се 5 слънца, 90 градуса завои с вратите!.. за дрифт трябва мощна кола от 200 на горе... колата си работи по часовник... и 1-ва съм вкарвал ... от 3-та но 80... 2-ра за около 50... и 1-ва... колата търка гуми и преди завоя върти6 и се получава като ръчна...а не за хвалене но от Ихтиман към София съм се прибирал и с 230 км/ч и едва на 5500 об/мин а прекъсвача е на 6300 об/мин. И ако на това не му се казва здрава кола не знам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 31.12.2004
Местоположение: София

Re: за ръчната

Мнение от alex_matrix » 18 Юни 2007, 4:09

ето ви малко видео от последния събор на drifting-bg.com - дрифтове с ръчна в комбинация с шпер /не е бмв, но техниката е същата/

единствено излизането на правата е с brake drift
останалите завои и особенно на обратния се използва ръчна за стартиране на дрифта

през повечето време на клиповете се кара на втора предавка единствено на завоя на който използвам брейк дрифт съм вече на 3та
колата е с барабанни спирачки отзад, но с хидравлична ръчна :winky:

http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7373.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7375.avi
http://83.142.17.227/driftingbg/alexma3 ... I_7376.avi
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion

http://www.facebook.com/alexmatrix

Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Юни 2007, 11:25

дам, трябва да се почва с ръчната играта вече , аз единствено на тоя завой който казваш с брейк дрифт се попързалях качествено като и играех 3 - 2 за да загуби сцепление, на другите завой се мъчих само. Точно преди събора монтифах шпер и в завоите с подсилка си недозавивах дзверски :uups: и никъв дрифт . До сега не съм пипал ръчната , но тея дни и правя една ревизия на накладки , натягане и се почва разучаването и на тая техника .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: София

Re: за ръчната

Мнение от 1net » 18 Юни 2007, 15:44

alex_matrix написа:...

изпревари ме... тамън щях да им давам пример точно с теб :mhihi:

момчета, защо "ръчна спирачка" трябва да придобива лош отенък в разговорите ви ;) това е просто една техника... не е навик показващ слабост. Да не говорим, че при някои завои си е направо незаменима. shift-lock е почти същото нещо, само дето трябва да сваляш предавка за него или да се движиш дълго време по инерция.

опъвайте си ръчните на воля, особено ако искате голям ъгъл, много бързо

power-over и clutch-kick няма да ви убият излишната скорост, така че всичко дори и ръчната си е до конкретна ситуация... дори не е нужно гумите да блокират. Когато колата е натоварена в завой, дори малко спирачно усилие върши работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 29 Май 2008, 22:47

пи4ове караите си колите и се радваите на йивота а колата и тя има йивот -не и го отнемаите безразсадно

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 30 Май 2008, 0:28

:shock:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 03 Юни 2008, 19:39

90 процента от най добрите дрифтари карат с ръчна,поради простата причина че слайда може да започне много преди завоя като в това време същевременно се намаля контрулируемо
пример
http://youtube.com/watch?v=2e5l485R9tY

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: за ръчната

Мнение от archie » 26 Юни 2008, 9:06

1net написа:
alex_matrix написа:...

изпревари ме... тамън щях да им давам пример точно с теб :mhihi:

момчета, защо "ръчна спирачка" трябва да придобива лош отенък в разговорите ви ;) това е просто една техника... не е навик показващ слабост. Да не говорим, че при някои завои си е направо незаменима. shift-lock е почти същото нещо, само дето трябва да сваляш предавка за него или да се движиш дълго време по инерция.

опъвайте си ръчните на воля, особено ако искате голям ъгъл, много бързо

power-over и clutch-kick няма да ви убият излишната скорост, така че всичко дори и ръчната си е до конкретна ситуация... дори не е нужно гумите да блокират. Когато колата е натоварена в завой, дори малко спирачно усилие върши работа

Много правилно казано ,то и аз емах един приятел който все викаше абе ти луд ли си караш кола с задно и дърпаш ръчна но гледам че и той вече я ползва.Досега не съм видял нито един добър дрифтар да не дърпа ръчната такаче си направете сметката, а който смята че като дръпнеш ръчната колата става нестабилна то не е от ръчната от шофиора е ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от exfreedom » 05 Юли 2008, 21:34

Момчета, прочетох всичко много внимателно по темата, но не срещнах нещо важно за 180 градуса - при дърпането на ръчната палецът на ръката постоянно натиска блокиращия й бутон. По този начин вдигането рязко нагоре и веднага и бързо спускане надолу става безпроблемно и без забавяне дори за части от секундата.
Изображение


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 29 Авг 2008, 7:55

Това са пълни глупости с колите над 200 коня за дрифт ... 1-на 318иска запазена + чип или 1 ваносче са ти напълно достатъчни ... мога да го докажа на който не вярва
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Сеп 2008, 16:00

318-ка и ваносче... странна комбинация. Може би шперче искаше да кажеш?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 05 Сеп 2008, 2:53

Plague написа:абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал :) а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата :)

Прав си че е излишна!!! Аз затова я махнах, и накладките и извадих отзад, и пружинките и скобите и жилата и ..... и си сложих хидравлична :mhihi:
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Сеп 2008, 19:28

bravo написа:
Plague написа:абе ръчна.... тва е единственото излишно нещо в колата ми ... петко много правилно си го е казал :) а другия вариант е 1 чекия в завоя и после гониш задницата :)

Прав си че е излишна!!! Аз затова я махнах, и накладките и извадих отзад, и пружинките и скобите и жилата и ..... и си сложих хидравлична :mhihi:




:ok: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: Русе

Мнение от Drift_Boy » 19 Сеп 2008, 11:45

аз съм чувал и за натискане за кратко време на съединителя и пускане веднага за да занесе ;) а някой може ли да ме светне какво е брейк дрифт :)

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook