3АЩО?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
3АЩО?
Та имам един въпрос на които не мога да намериа логи4ен отговор макар 4е се 4удиа от сума ти време. Става дума zа сустеzание Писта Софиа което гледах 2000 и 2001 все на един и сусти zавои - пурвия след старта или нормално погленато ако от кара6 по околовръстното посока от горна баня кум драгалевци и иска6 да тругне6 по булевард БГ посока zентъра. То е практи4ески един обратен мноого 6ирок zавои после 15 метра права и после 90 градусов zавои кум булеварда.
Наи мнохо оби4ам dа седиа там zастото се влиzа с много скорост и има готини дрифтове и гре6ки, пук и е беzопсно горе на мантинелата(4е теиа 6коди 120 с Ауди двигатели ... страх). ТА сега вупроса Вси4ко иасно идеална линиа, се4ене на zавои и про4ие, но когато се пускаха Октавиите и двете години видях несто което не бе6е едини4на проиава.
след като се вzеме пурвиа обратен zавои и се иzправи волана на 15те метра права кудето се дава гаz блокират им в един момент zаните гуми zа кратко? Аz се 4удех много и имам 2 обяснениа:
1 Натискане на спира4ката едновременно с гаzта zа да натеzи предниzата и да понесе zадниzата, но някакси толкова 4е да ти блокират само zадните колела не ми се вруzва.
2 Ру4на на праватаъ но 3асто
Които 3нае несто да иzкаzе мнение .
толкова писане zа един 3авои
Наи мнохо оби4ам dа седиа там zастото се влиzа с много скорост и има готини дрифтове и гре6ки, пук и е беzопсно горе на мантинелата(4е теиа 6коди 120 с Ауди двигатели ... страх). ТА сега вупроса Вси4ко иасно идеална линиа, се4ене на zавои и про4ие, но когато се пускаха Октавиите и двете години видях несто което не бе6е едини4на проиава.
след като се вzеме пурвиа обратен zавои и се иzправи волана на 15те метра права кудето се дава гаz блокират им в един момент zаните гуми zа кратко? Аz се 4удех много и имам 2 обяснениа:
1 Натискане на спира4ката едновременно с гаzта zа да натеzи предниzата и да понесе zадниzата, но някакси толкова 4е да ти блокират само zадните колела не ми се вруzва.
2 Ру4на на праватаъ но 3асто
Които 3нае несто да иzкаzе мнение .
толкова писане zа един 3авои
повече инфо
Дай малко повече инфо... какво става след като гумите блокират? поднася ли автомобила, забелязва ли се някаква особена полза или резултат от това блокиране? Освен това, Октавиите 4х4 ли са?
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Не, не е е zа zавъртане на zадниzата и е при иzправен волан и преди zавоиа.
Колите са с предно.
Не вzимат zавоиа с ру4на стото маи губиат много скорост.
А аz ефект от това не видиах, много е лесно да си помисли 4овек 4е е наступване на спира4ката еднократно и риаzко zа да олекне zадниzата, но проблема е 4е бе6е преди да се влеzе в zавоиа при прав волан, при такова полоzение таzи техника не е zастото тиа се прави след на4алото на zавоиа.
Колите са с предно.
Не вzимат zавоиа с ру4на стото маи губиат много скорост.
А аz ефект от това не видиах, много е лесно да си помисли 4овек 4е е наступване на спира4ката еднократно и риаzко zа да олекне zадниzата, но проблема е 4е бе6е преди да се влеzе в zавоиа при прав волан, при такова полоzение таzи техника не е zастото тиа се прави след на4алото на zавоиа.
може би дърпа ръчната точно преди завоя за да намали скоростта на колата но не и да я убие напълно със спирачките ама в тва няма голяма логика !!!
гледах един път Митко Илиев с едно пежо да обяснява как се взимат завои на рали обаче на макадан или кал. Точно преди да влезе в завоя натискаше рязко спирачка, но завърташе волана по посока на завоя за да поднесе колата и да не губи много скорост може би има някаква връзка с това което казваш ама не мога да я направя
гледах един път Митко Илиев с едно пежо да обяснява как се взимат завои на рали обаче на макадан или кал. Точно преди да влезе в завоя натискаше рязко спирачка, но завърташе волана по посока на завоя за да поднесе колата и да не губи много скорост може би има някаква връзка с това което казваш ама не мога да я направя
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Това ми се струва нелогично .
Като се замисля обаче - може да натискат спирачките с левия крак за да не губят време. И тъй като октавииките мисля са FWD и мотора непозволява да блокират предните гуми /пък и при спиране олеква задницата/ при по рязко натискане на спирачките да блокират само задните.
Другия вариант който ми се струва прекалено непрофесионален е
Може и така да е! Тъпо ми се струва но може някой да е решил да печели време като намаля без да дига крака от газта като за целта ползва ръчната....
Като се замисля обаче - може да натискат спирачките с левия крак за да не губят време. И тъй като октавииките мисля са FWD и мотора непозволява да блокират предните гуми /пък и при спиране олеква задницата/ при по рязко натискане на спирачките да блокират само задните.
Другия вариант който ми се струва прекалено непрофесионален е
може би дърпа ръчната точно преди завоя за да намали скоростта на колата
Може и така да е! Тъпо ми се струва но може някой да е решил да печели време като намаля без да дига крака от газта като за целта ползва ръчната....
- PILOTA
- Burn Out Master
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Със сигурност не е ръчна, просто на рали се спира със скорости, и при downshift без да е подал междинна газ (за повечето ни "пилоти" е малко сложно, защото спирачката трябва да се натиска по по-специфичен начин, с центъра на стъпалото, като върха му се пада на педала на газта и с леко чукване се подава и междинна газ) като пусне рязко съединителя понеже не е изравнил оборотите центъра на тежестта се измества за кратко рязко напред и задните колела блокират за момент.
burner написа:...Като се замисля обаче - може да натискат спирачките с левия крак за да не губят време. И тъй като октавииките мисля са FWD и мотора непозволява да блокират предните гуми /пък и при спиране олеква задницата/ при по рязко натискане на спирачките да блокират само задните...
Това ще да е и според мен. Спирачка и газ едновременно.
Какви са тия Шкоди, с турбо ли са?
Само Дизел!
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Наи обикновени Шкоди 2,0 маи 115 КС, предно предаване, с гуми БАРУМ Е да не са като WRCта но като 3а кола на коиато моzе да се пипа само ауспуха и да се вадиат седалки(не сум 3апо3нат то4но с регламента) се справиат добре т.е. представлиават отраzение на това как моzе6 да ру4ка6 10 годи6ниа си 2,0литров автомобил с предно предаване след подобни интервенции.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани