Burn Out...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Ich0
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Burn Out...
Гледам има големи отзиви от събора и се споменава за burn-out-ите на Пилота. Чудел съм се как става така, че колата стои на едно място, а задните гуми се протриват въртейки се през това време ? Може би със едновременно натисната спирачка заедно с газ-та, но пък нали спирачката действа и на 4-те колелета Интересно също какви са тайните на "пергелите" ? Никак не е лесно да се задържи колата дълго време въртейки се... Ще се радвам ако ми разясните малко от тоя материал
За първия номер е така - натискаш леко спирачката. На задните колела спирачните механизми са по-слаби и дисковете првъртат. Обаче се изискват доста високи обороти. Абе упражнението е доста сложничко, но изглежда Пилота се е постарал да го научи добре :-)
За пергелите има едно основно изискване - шпер диференциал :-) След това ако можеш да включиш втора при завъртането, може да се връткаш докато ти свърши горивото.
Това е в основни линии.
За пергелите има едно основно изискване - шпер диференциал :-) След това ако можеш да включиш втора при завъртането, може да се връткаш докато ти свърши горивото.
Това е в основни линии.
- PILOTA
- Burn Out Master
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
До колкото знам при ненатоварена кола задните апарати почти не действат.Така че с единия крак натискаш газ и спирачка а с другия пускаш съединителя.Обикновенно се получава.Но при пълна кола-НИКОГА!!!А за пергелите наистина е по удобно да си с шпер,въпреки че и с нормален диференциал при по мощен мотор става.
има кантар закачен към задния мост който задесйтва задните спирачки при повдигната задница. Това е с цел при натискане на спирачките първо да хващат предните и впоследствие /кога колата забие предницата в земята а задницата олекне и се вдигне/ хващат и задните. Както се досещаш на едно място колкото и да натискаш спирачките задницата несе вдига така че почти недействат задните спирачки ... затова и можеш спокойно да държиш колата на спирачки за да немърда докато палиш задните гуми :-)....
ПС: Тва за кантар-а на 100% е при ладите ... както и при други по стари западни коли но Незная дали и при бавариите е така /за съжаление съм нямал възможността да се запозная по подробно с такъв автомобил/ но предполагам че поне по старичките модели са на същия принцип...
ПС: Тва за кантар-а на 100% е при ладите ... както и при други по стари западни коли но Незная дали и при бавариите е така /за съжаление съм нямал възможността да се запозная по подробно с такъв автомобил/ но предполагам че поне по старичките модели са на същия принцип...
- Ich0
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
- kbmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
Стига бе как ти се чака. Това е богато. Дати кажа моята не е с шпер, но при 150 коня пак става доста добре.
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Аз опитах нещо ама не стана. Значи докрай ли се натиска спирачката или не? И газ до дупка ли? А колата ми е 101 коня само и въобще ще стане ли с нея? Гумите също са чисто нови и предполагам, че това прави завъртането още по трудно. При положение, че стане гумите бързо ли заминават? Не искам да ги унищожавам още, а само да пробвам каква е тръпката от този Burn Out. Някой пробвал ли е да прави пергели на лед на достатъчно широко място естествено и получава ли се нещо? Аз зимата с една Лада Нива пробвах. Не точно пергели, но газ и после яко ръчната и правех 360 Много готино се въртеше и цяла вечер съм си седял да се забавлявам Зимата се получават много яки неща, когато е заледено, пък и за гумите е по-добре А този Burn Out, зимата може да се нарече Burn Ice хехе. Тука доста въпроси написах ама ще ме прощавате
Набиваш спирачката и газта с десния крак до край! После с левия пускаш рязко съединителя, не както при бърз старт примерно, плавно и бързо, а направо рязко! Колата неможе да угасне, защото е на максимум rpm. Трябва да му хванеш чалъма, но внимавай да не си опечеш съединителя! Гумите нищо няма да им стане ако ги припалиш 3-4 пъти на място Готско е! Няма проблем, че е 101 коня - става!!!
Значи леко задуржаш спирачката с десния крак, пак с него газ до дупка и пускаш рязко съединителя Колко точно усилие да приложиш в/у спирачката може да установиш само с експерименти Имай предвид обаче че натоварването в/у съединителя,скоростите и дифа е много яко и нещо може да изпръщи затова най добре е да се прави като колата се движи макар и с малка скорост, а не е съвсем спряла
Успех
Успех
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ами аз само да добавя,че на събора Наско от Пловдив също правеше такива номера и задна дясна(явно беше с отворен диверенциал) беше със значителна разлика,спрямо лявата-не знам колко пъти го е правил,за да се стигне дотам,но като че ли разхода по гуми ще ти нарастне много рязко-аз бих си взел две гуми на старо за 30 лева и да ти е мирна главата(пъ така и сцеплението ще е по-малко предполагам)
за другия въпрос-през зимата се върти най-добре на хубав пресен сняг-тогава всичко е най-контролируемо и съответно най-яко(или поне моя опит е такъв),на лед е кофти,заото ставаш като шейна и не можеш така хубаво да се носиш натам,накъдето си тръгнал и понякога боли.а burn-ice става,дори с моята кола,но ме беше жал да я тормозя.
Е,УСПЕХ
за другия въпрос-през зимата се върти най-добре на хубав пресен сняг-тогава всичко е най-контролируемо и съответно най-яко(или поне моя опит е такъв),на лед е кофти,заото ставаш като шейна и не можеш така хубаво да се носиш натам,накъдето си тръгнал и понякога боли.а burn-ice става,дори с моята кола,но ме беше жал да я тормозя.
Е,УСПЕХ
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Пробвах тия трикчета, но нищо не стана Но аз не се отказвам лесно и ще тренирам. Верно ще сложа едни стари гуми да ги затъркам А зимата викам на Божурище едно Snow Party Там е широко и ще стане лудница. Може и асфалт да изнамериме някой да го почерни
Иво написа:Пробвах тия трикчета, но нищо не стана Но аз не се отказвам лесно и ще тренирам. Верно ще сложа едни стари гуми да ги затъркам
най-малкия проблем са гумите... внимавай да не събориш съединител след тренировките може да стане някоя беля ако не го правиш като хората.. Накарай някой да ти го покаже на сбирките и наблюдавай какво прави със съединителя и така пробвай. Ако тръгнеш сам да търсиш верния път много вероятно е да скапеш нещо!!!
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани