Burn Out...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 14.05.2002
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Toyota Celica

Burn Out...

Мнение от Ich0 » 04 Май 2003, 21:07

Гледам има големи отзиви от събора и се споменава за burn-out-ите на Пилота. Чудел съм се как става така, че колата стои на едно място, а задните гуми се протриват въртейки се през това време ? :) Може би със едновременно натисната спирачка заедно с газ-та, но пък нали спирачката действа и на 4-те колелета :) Интересно също какви са тайните на "пергелите" ? Никак не е лесно да се задържи колата дълго време въртейки се... Ще се радвам ако ми разясните малко от тоя материал :shock:

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 04 Май 2003, 21:13

За първия номер е така - натискаш леко спирачката. На задните колела спирачните механизми са по-слаби и дисковете првъртат. Обаче се изискват доста високи обороти. Абе упражнението е доста сложничко, но изглежда Пилота се е постарал да го научи добре :-)

За пергелите има едно основно изискване - шпер диференциал :-) След това ако можеш да включиш втора при завъртането, може да се връткаш докато ти свърши горивото.

Това е в основни линии.

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 06 Май 2003, 12:19

До колкото знам при ненатоварена кола задните апарати почти не действат.Така че с единия крак натискаш газ и спирачка а с другия пускаш съединителя.Обикновенно се получава.Но при пълна кола-НИКОГА!!!А за пергелите наистина е по удобно да си с шпер,въпреки че и с нормален диференциал при по мощен мотор става. :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Varna

Мнение от burner » 08 Май 2003, 1:11

има кантар закачен към задния мост който задесйтва задните спирачки при повдигната задница. Това е с цел при натискане на спирачките първо да хващат предните и впоследствие /кога колата забие предницата в земята а задницата олекне и се вдигне/ хващат и задните. Както се досещаш на едно място колкото и да натискаш спирачките задницата несе вдига така че почти недействат задните спирачки ... затова и можеш спокойно да държиш колата на спирачки за да немърда докато палиш задните гуми :-)....
ПС: Тва за кантар-а на 100% е при ладите ... както и при други по стари западни коли но Незная дали и при бавариите е така /за съжаление съм нямал възможността да се запозная по подробно с такъв автомобил/ но предполагам че поне по старичките модели са на същия принцип...
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 08 Май 2003, 8:09

"Кантар" има и се казва регулатор на налягането. Обаче действа обратно: когато колата не е натоварена отзад :arrow: задницата е висока, налягането за задните апарати е намалено. А когато колата е натоварена :arrow: задницата е паднала налягането за задните апарати е това което идва от помпата :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 14.05.2002
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Toyota Celica

Мнение от Ich0 » 08 Май 2003, 11:39

Благодаря за поясненията, момчета ! Живот и здраве след някоя година ще го пробвам и аз :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 14 Май 2003, 20:20

Стига бе как ти се чака. Това е богато. Дати кажа моята не е с шпер, но при 150 коня пак става доста добре.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 14 Май 2003, 22:53

и с Е30 318 става идеално! Двама човека от русенските сбирки го демонстрираха перфектно..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

Мнение от npocTo_Taka » 14 Май 2003, 23:57

Аз пък пробвах с Уаз 469 Б, без малко да се разцепи :D
Е с него пък стават други циркове :wink:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 12 Юни 2003, 13:34

Аз опитах нещо ама не стана. Значи докрай ли се натиска спирачката или не? И газ до дупка ли? :) А колата ми е 101 коня само и въобще ще стане ли с нея? Гумите също са чисто нови и предполагам, че това прави завъртането още по трудно. При положение, че стане гумите бързо ли заминават? Не искам да ги унищожавам още, а само да пробвам каква е тръпката от този Burn Out. Някой пробвал ли е да прави пергели на лед на достатъчно широко място естествено и получава ли се нещо? :) Аз зимата с една Лада Нива пробвах. Не точно пергели, но газ и после яко ръчната и правех 360 :) Много готино се въртеше и цяла вечер съм си седял да се забавлявам :) Зимата се получават много яки неща, когато е заледено, пък и за гумите е по-добре :) А този Burn Out, зимата може да се нарече Burn Ice хехе. Тука доста въпроси написах ама ще ме прощавате :lol:
Изображение
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 12 Юни 2003, 14:51

Набиваш спирачката и газта с десния крак до край! После с левия пускаш рязко съединителя, не както при бърз старт примерно, плавно и бързо, а направо рязко! Колата неможе да угасне, защото е на максимум rpm. Трябва да му хванеш чалъма, но внимавай да не си опечеш съединителя! Гумите нищо няма да им стане ако ги припалиш 3-4 пъти на място :) Готско е! Няма проблем, че е 101 коня - става!!!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Юни 2003, 14:53

Значи леко задуржаш спирачката с десния крак, пак с него газ до дупка и пускаш рязко съединителя :idea: Колко точно усилие да приложиш в/у спирачката може да установиш само с експерименти :!: Имай предвид обаче че натоварването в/у съединителя,скоростите и дифа е много яко и нещо може да изпръщи :arrow: затова най добре е да се прави като колата се движи макар и с малка скорост, а не е съвсем спряла :idea:
Успех :lol:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 15 Юни 2003, 22:43

ами аз само да добавя,че на събора Наско от Пловдив също правеше такива номера и задна дясна(явно беше с отворен диверенциал) беше със значителна разлика,спрямо лявата-не знам колко пъти го е правил,за да се стигне дотам,но като че ли разхода по гуми ще ти нарастне много рязко-аз бих си взел две гуми на старо за 30 лева и да ти е мирна главата(пъ така и сцеплението ще е по-малко предполагам)
за другия въпрос-през зимата се върти най-добре на хубав пресен сняг-тогава всичко е най-контролируемо и съответно най-яко(или поне моя опит е такъв),на лед е кофти,заото ставаш като шейна и не можеш така хубаво да се носиш натам,накъдето си тръгнал и понякога боли.а burn-ice става,дори с моята кола,но ме беше жал да я тормозя.
Е,УСПЕХ :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 15 Юни 2003, 23:34

Пробвах тия трикчета, но нищо не стана :? Но аз не се отказвам лесно и ще тренирам. Верно ще сложа едни стари гуми да ги затъркам :) А зимата викам на Божурище едно Snow Party :) Там е широко и ще стане лудница. Може и асфалт да изнамериме някой да го почерни :lol:
Изображение
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 16 Юни 2003, 6:16

Иво написа:Пробвах тия трикчета, но нищо не стана :? Но аз не се отказвам лесно и ще тренирам. Верно ще сложа едни стари гуми да ги затъркам :)


най-малкия проблем са гумите... внимавай да не събориш съединител след тренировките ;) може да стане някоя беля ако не го правиш като хората.. Накарай някой да ти го покаже на сбирките и наблюдавай какво прави със съединителя и така пробвай. Ако тръгнеш сам да търсиш верния път много вероятно е да скапеш нещо!!! :roll:

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook