Турбо и атмосферни автомобили ...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: '89 BMW 320i Coupe

Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от VEYRON » 09 Фев 2006, 22:53

Би ми било интересно да науча каква е разликата в карането на едно БМВ след като се турбинира. Каква е разликата в поведението на турбо и атмосферен автомобил на пътя? Това, което знам аз е, че трябва да се борави по внимателно с газта след 2 - 3000 оборота заради пъти по - голямата мощност, която идва на колелата тогава. Особено в завой. Нека запознатите да кажат. :arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Ducati 1199
Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс

.

Мнение от Mitio » 27 Мар 2009, 11:22

Аз имам опит в това с Волво обаче,разликата е космическа,значи 1,8 без и с турбо нямат никаква връзка.При тива хубавото при Волво е че турбото им не е направено да се включва при определини обороти,а са го направили по някакъв начин (и аз незнам как) да завърта когато усети натоварване на двигателя,дори и при потегляне на първа,така че няма да ти обяснявам вече тези 30 коня какво чувство създават. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: '89 BMW 320i Coupe

Мнение от VEYRON » 27 Мар 2009, 11:58

По - добре късно от колкото никога ;) :mhihi: Вече имам доста преки наблюдения и ми се изясниха много неща. Все пак може и да стане интересна дискусия ;). На мен лично пъти повече ми допада управлението на атмосферен автомобил, пък макар и с по - малка мощност, заради гъвкавостта на двигателя и постепенното увеличаване на мощността заедно с оборотите. Карал съм и доста турбо автомобили. Кефа е голям найстина ;) , но предпочитам атмосферен автомобил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 03 Апр 2009, 19:57

Колега Mitio не че съм много в час ама тва малко не го разбирам.Как така се включва при определени обороти?То турбото се върти постоянно друго е че при увеличаване на оборотите турбото започва да върти по бърже и почва да надува повече и така :D Аз имам голямо желание да карам турбо кола и да съм жив и здрав след време ще турбинирам мойта :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 1.11.2007
Местоположение: София,кв. Дружба
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 325 Coupe

Мнение от Larii » 06 Апр 2009, 21:37

Разликата е голяма поне при мойте преди карах Браво ХГТ сега Купе турбо,атмосврката се кара доста по приятно градско! Но пак на турбото тябва здраво да даржиш волана като дадеш яко гас ! то това му е трапката де!
М/у другото сигорно турбо със задно е доста по неприатно за каране отколкото с предно ! Не сам пробвал ако има някои да даде кракче :mhihi: ама не такова О

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 06 Апр 2009, 22:05

Аз лично предпочитам атмосферните двигатели. Аз поне както ги виждам нещата един модерен двигател както е така с две турбота с променливи геометри па оттам през сумати тръби и интеркулери блоу офф клапи и.тн. цялата тая конструкция вобще не излиза по компактна и лека от един модерен атмосферен двигател с по голям обем. Да не говорим ,че за да понасят налягането на турбото двигателите са с по дебели блокове и по тежки бутала и биели и т.н. Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 06 Апр 2009, 22:51

BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.


:mhihi: Tова изказване май е за една друга тема. :bgflag:

За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.

П.П. Усмивка от старите ленти.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 07 Апр 2009, 9:59

Пепинко написа:
BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.


:mhihi: Tова изказване май е за една друга тема. :bgflag:

За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.

П.П. Усмивка от старите ленти.


Кое му е смешното, че не разбрах?

Явно не си се качвал на последните модели турбо коли. Пробвай едно 335i и ако не ти каже някой че има 2 турбота няма да ги усетиш. Тука говориме за фабрични коли, при наточеите и тия от 80те лага е ясен.

А относно Нюрбургринга - Corvette Zr1 дето ако не броиме неофициялния рекорд на вайпъра е с най-добро време на пистата. Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег, всичките са атмосферни да знаеш ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re:

Мнение от In_Memoriam » 27 Сеп 2010, 13:09

BMW_RIDER написа:
Пепинко написа:
BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.


:mhihi: Tова изказване май е за една друга тема. :bgflag:

За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.

П.П. Усмивка от старите ленти.


Кое му е смешното, че не разбрах?

Явно не си се качвал на последните модели турбо коли. Пробвай едно 335i и ако не ти каже някой че има 2 турбота няма да ги усетиш. Тука говориме за фабрични коли, при наточеите и тия от 80те лага е ясен.

А относно Нюрбургринга - Corvette Zr1 дето ако не броиме неофициялния рекорд на вайпъра е с най-добро време на пистата. Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег, всичките са атмосферни да знаеш ;)


ZR1 е суперчарджнът ... мисля че при него лаг няма или е в пъти по малък отколкото конкурентните "Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег"
Последна промяна In_Memoriam на 15 Окт 2010, 23:16, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от Fear » 06 Окт 2010, 9:20

Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.

При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили. :)

Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 15.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 335d, e46 330cd

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от kr1sh0 » 07 Окт 2010, 0:15

Аз също съм си за атмосверните двигатели.. Вярно турбото си е уникална тръпка и си заслужава всеки да го изпита, да чуе ТССССССССССССССССС звукът.. да усети рязкия старт в по-високите обороти... друго си е да, Но 1 атмосверен двигател освен, че за града е по-удобен, по-стабилен е при каране в високи обороти в завои, е и по-здрав според мене... :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от BULL3T » 07 Окт 2010, 1:41

Fear написа:Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.

При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили. :)

Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели. :)


Ти като гледам си падаш и по куцото предаване. :mhihi:

п.с. нещо много теми изровихте от прахта.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от Fear » 07 Окт 2010, 8:40

BULL3T написа:
Fear написа:Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.

При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили. :)

Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели. :)


Ти като гледам си падаш и по куцото предаване. :mhihi:

п.с. нещо много теми изровихте от прахта.

Не си падам по "куцото" предаване. К'во да правя, като са решили този модел да е FWD? :mhihi:
Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум? :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от vicho » 10 Окт 2010, 3:01

Fear написа:Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум? :twisted:


"сгрешил колата, но не и форума" :yes:

http://www.youtube.com/watch?v=919JISHi818 - задноооооооооооооооо :bowdown: :driving:

по темата: предпочитам турбо кола, много хубаво е като знаеш, че има нещо, което да "духа" :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Турбо и атмосферни автомобили ...

Мнение от Fear » 10 Окт 2010, 11:07

vicho написа:
Fear написа:Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум? :twisted:


"сгрешил колата, но не и форума" :yes:

http://www.youtube.com/watch?v=919JISHi818 - задноооооооооооооооо :bowdown: :driving:

по темата: предпочитам турбо кола, много хубаво е като знаеш, че има нещо, което да "духа" :driving:

А, колата си ми харесва, ама за съжаление е FWD, какво да се прави. :)
Тази другата дето си я дал и след 30 години няма да мога да си я купя, колкото и да ми се иска. :mhihi:

Още по темата - не съм карал кола с два или повече охлюва, та може би при тях качването на мощността е по-плавно, подобно на атмосферка. :)

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook