Турбо и атмосферни автомобили ...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VEYRON
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '89 BMW 320i Coupe
Турбо и атмосферни автомобили ...
Би ми било интересно да науча каква е разликата в карането на едно БМВ след като се турбинира. Каква е разликата в поведението на турбо и атмосферен автомобил на пътя? Това, което знам аз е, че трябва да се борави по внимателно с газта след 2 - 3000 оборота заради пъти по - голямата мощност, която идва на колелата тогава. Особено в завой. Нека запознатите да кажат.
- Mitio
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Ducati 1199
- Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс
.
Аз имам опит в това с Волво обаче,разликата е космическа,значи 1,8 без и с турбо нямат никаква връзка.При тива хубавото при Волво е че турбото им не е направено да се включва при определини обороти,а са го направили по някакъв начин (и аз незнам как) да завърта когато усети натоварване на двигателя,дори и при потегляне на първа,така че няма да ти обяснявам вече тези 30 коня какво чувство създават.
- VEYRON
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '89 BMW 320i Coupe
По - добре късно от колкото никога Вече имам доста преки наблюдения и ми се изясниха много неща. Все пак може и да стане интересна дискусия . На мен лично пъти повече ми допада управлението на атмосферен автомобил, пък макар и с по - малка мощност, заради гъвкавостта на двигателя и постепенното увеличаване на мощността заедно с оборотите. Карал съм и доста турбо автомобили. Кефа е голям найстина , но предпочитам атмосферен автомобил.
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Колега Mitio не че съм много в час ама тва малко не го разбирам.Как така се включва при определени обороти?То турбото се върти постоянно друго е че при увеличаване на оборотите турбото започва да върти по бърже и почва да надува повече и така Аз имам голямо желание да карам турбо кола и да съм жив и здрав след време ще турбинирам мойта
- Larii
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 1.11.2007
- Местоположение: София,кв. Дружба
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 325 Coupe
Разликата е голяма поне при мойте преди карах Браво ХГТ сега Купе турбо,атмосврката се кара доста по приятно градско! Но пак на турбото тябва здраво да даржиш волана като дадеш яко гас ! то това му е трапката де!
М/у другото сигорно турбо със задно е доста по неприатно за каране отколкото с предно ! Не сам пробвал ако има някои да даде кракче ама не такова О
М/у другото сигорно турбо със задно е доста по неприатно за каране отколкото с предно ! Не сам пробвал ако има някои да даде кракче ама не такова О
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Аз лично предпочитам атмосферните двигатели. Аз поне както ги виждам нещата един модерен двигател както е така с две турбота с променливи геометри па оттам през сумати тръби и интеркулери блоу офф клапи и.тн. цялата тая конструкция вобще не излиза по компактна и лека от един модерен атмосферен двигател с по голям обем. Да не говорим ,че за да понасят налягането на турбото двигателите са с по дебели блокове и по тежки бутала и биели и т.н. Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.
- Пепинко
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.
Tова изказване май е за една друга тема.
За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.
П.П. Усмивка от старите ленти.
Realize..
Real eyes..
Real lies..
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Пепинко написа:BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.
Tова изказване май е за една друга тема.
За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.
П.П. Усмивка от старите ленти.
Кое му е смешното, че не разбрах?
Явно не си се качвал на последните модели турбо коли. Пробвай едно 335i и ако не ти каже някой че има 2 турбота няма да ги усетиш. Тука говориме за фабрични коли, при наточеите и тия от 80те лага е ясен.
А относно Нюрбургринга - Corvette Zr1 дето ако не броиме неофициялния рекорд на вайпъра е с най-добро време на пистата. Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег, всичките са атмосферни да знаеш
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re:
BMW_RIDER написа:Пепинко написа:BMW_RIDER написа:***Според мен турбодвигателите се налагат главно заради вредни емисий и разход.
Tова изказване май е за една друга тема.
За да не ми е само оффтопик мнението... Проблемът на турбото винаги е било лагът. Може би затова повечето коли на Нюрбургринг са атмосферни.
П.П. Усмивка от старите ленти.
Кое му е смешното, че не разбрах?
Явно не си се качвал на последните модели турбо коли. Пробвай едно 335i и ако не ти каже някой че има 2 турбота няма да ги усетиш. Тука говориме за фабрични коли, при наточеите и тия от 80те лага е ясен.
А относно Нюрбургринга - Corvette Zr1 дето ако не броиме неофициялния рекорд на вайпъра е с най-добро време на пистата. Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег, всичките са атмосферни да знаеш
ZR1 е суперчарджнът ... мисля че при него лаг няма или е в пъти по малък отколкото конкурентните "Porsche GT2, NISSAN gtR, Кйонигзег"
Последна промяна In_Memoriam на 15 Окт 2010, 23:16, променена общо 1 път
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.
При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили.
Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели.
При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили.
Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели.
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
Аз също съм си за атмосверните двигатели.. Вярно турбото си е уникална тръпка и си заслужава всеки да го изпита, да чуе ТССССССССССССССССС звукът.. да усети рязкия старт в по-високите обороти... друго си е да, Но 1 атмосверен двигател освен, че за града е по-удобен, по-стабилен е при каране в високи обороти в завои, е и по-здрав според мене...
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
Fear написа:Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.
При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили.
Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели.
Ти като гледам си падаш и по куцото предаване.
п.с. нещо много теми изровихте от прахта.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
BULL3T написа:Fear написа:Аз съм за "атмосферките", защото и аз предпочитам по-плавното разгръщане на мощността с нарастването на оборотите.
При турбо колите, "шута в гъза", който се получава, когато надуе турбината е неописуемо приятно изживяване и въпреки това обаче предпочитам атмосферните автомобили.
Та +1 от мен за високооборотните атмосферни двигатели.
Ти като гледам си падаш и по куцото предаване.
п.с. нещо много теми изровихте от прахта.
Не си падам по "куцото" предаване. К'во да правя, като са решили този модел да е FWD?
Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
Fear написа:Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум?
"сгрешил колата, но не и форума"
http://www.youtube.com/watch?v=919JISHi818 - задноооооооооооооооо
по темата: предпочитам турбо кола, много хубаво е като знаеш, че има нещо, което да "духа"
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Турбо и атмосферни автомобили ...
vicho написа:Fear написа:Ако толкова си падах по "куцото" предаване, щях ли да кисна в този форум?
"сгрешил колата, но не и форума"
http://www.youtube.com/watch?v=919JISHi818 - задноооооооооооооооо
по темата: предпочитам турбо кола, много хубаво е като знаеш, че има нещо, което да "духа"
А, колата си ми харесва, ама за съжаление е FWD, какво да се прави.
Тази другата дето си я дал и след 30 години няма да мога да си я купя, колкото и да ми се иска.
Още по темата - не съм карал кола с два или повече охлюва, та може би при тях качването на мощността е по-плавно, подобно на атмосферка.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани