Kaк се прави Burn-Out ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Kaк се прави Burn-Out ?

Мнение от rtzankov » 19 Май 2006, 9:48

Имам огромното желание да стопя едни подметки, а на сухо никога не успявам да ги подпаля ... на мокро успях но не е толкова ефектно. Моля майсторите да дадът напътствия, пък аз обещавам бълбета дим на Еко :help: :D
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 2.10.2004
Местоположение: В. Търново
Кара: Е46 320Ci

Мнение от Asterix » 19 Май 2006, 11:52

Пробвай да натискаш по-леко спирачката когато си на сухо. Пробвай докато не стигнеш до момента на границата на тътрене напред и стоене на колата на едно място. Преди да пуснеш съединителя гледай да си в оборотите си на максимален въртящ момент (или малко отгоре) и би трябвало да тръгне като хората.

ПП Не претендирам, че съм някакъв майстор или каквото и да било, но съм стопил вече чифт гуми. макар и с 316 два пъти ми е поддържала обороти и на сухо, но 99% от бърнаутите, които съм правил са били на мокро ... Not Enough Power :uups:
Успех :yes:
Изображение
Click
тел. 0878 11 30 94

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 19 Май 2006, 12:42

Така,май най-добре да ти покажа ма айде ще кажа 2 приказки 8) :winky:
Аз натискам и двата педала с десния крак,като той е вертикално изправен нагоре и седи между тях като лявата половина натиска спирачката а дясната газта.БМВтата са така направени че при натискане на газта така че да има обороти и спирачката така че да държи колата педалите са в 1 равнина,т.е. крака седи нормално.Ако се наложи натискаш малко вдясно за повече повер и вляво за спирачно усилие като кълчиш крака по остана стъпалото.
Задължително пускаш съединителя рязко и от почти максимални обороти щото иначе is-а нема повер :winky: :uups:
Ако видиш че тръгва малко спирачка,ако се мъчи отпускаш и така след втория-третия път се усеща и става перфе!
Успех
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 19 Май 2006, 13:03

DrivinGGoD написа:Така,май най-добре да ти покажа ма айде ще кажа 2 приказки 8) :winky:
Аз натискам и двата педала с десния крак,като той е вертикално изправен нагоре и седи между тях като лявата половина натиска спирачката а дясната газта.БМВтата са така направени че при натискане на газта така че да има обороти и спирачката така че да държи колата педалите са в 1 равнина,т.е. крака седи нормално.Ако се наложи натискаш малко вдясно за повече повер и вляво за спирачно усилие като кълчиш крака по остана стъпалото.
Задължително пускаш съединителя рязко и от почти максимални обороти щото иначе is-а нема повер :winky: :uups:
Ако видиш че тръгва малко спирачка,ако се мъчи отпускаш и така след втория-третия път се усеща и става перфе!
Успех


Саше направо му покажи...че на Е36 става малко по-трудничко ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Май 2006, 13:37

Абе Цене не се мъчи бре. Снощи едни простаци на Екото пак опушиха пейзажа :mhihi: :mhihi: :mhihi: А на мокро си е супер. Добре, че Енджи поля бетона с маркуча. И точно на 5-ата секунда водицата се беше изпарила. :twisted: Иначе Сашо го е обяснил максмално точно. А като свикнеш с едновременото натикане на газ и спирачка и дозирането на спирачката ИСа няма да се удържа.
П.С. Само не го прави със зимни гуми през август. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 13.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: модерен ВАЗ

Мнение от _r3sp3c7_ » 19 Май 2006, 13:44

Хуу де, ма аз да попитам, що на мокро, АБС не ми се включва изобщо и става ебати неистовия бърнаут, а като е сухо, използвайки същите приоми като и на мокро, педала ще ми счупи крака който е на спирачката и колата въпреки, че си пали гумите, тръгва леко настрани/направо :confused: :?:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 19 Май 2006, 13:50

значи трябва да се опиташ да
приплъзнеш съединителя, но
много бързо за да не го подпалиш
при по-високи обороти след 4 000.

Натискай със предната част на стъпалото
и двата педала /газ и спирачка/ и се опитай
да дозираш газта, докато превъртят гумите.

Аз досега винаги съм го правил на полиран
бетон, така че не се впускай на Хасфалт....
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 22 Май 2006, 9:35

Аз мисля, че съм доста схватлив ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi

Tенкю Баба за помоща :D :lol:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 22 Май 2006, 23:39

rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi

Tенкю Баба за помоща :D :lol:


Нещо неми го отваря :roll:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: GSI
Мечтае да кара: E31

Мнение от Mixi » 23 Май 2006, 0:16

LAST RIDE написа:
rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi

Tенкю Баба за помоща :D :lol:


Нещо неми го отваря :roll:



сори че се намесвам нно.., дай десен бутон на линкчето и save target as.. и се сваля без проблем :)

а и поздравления.. клипчето пълни душата :)
.
..
...
....
.....

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 23 Май 2006, 0:53

rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi

Tенкю Баба за помоща :D :lol:


E какво питаш за помощ като си го направил абсолютно точно все едно е за 50-ти път ;) Даже си усвоил и припомпването на газта за да не влиза в прекъсвача. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 24 Май 2006, 1:39

Mixi написа:
LAST RIDE написа:
rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi

Tенкю Баба за помоща :D :lol:


Нещо неми го отваря :roll:



сори че се намесвам нно.., дай десен бутон на линкчето и save target as.. и се сваля без проблем :)

а и поздравления.. клипчето пълни душата :)


мерси за помоща :yes:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 12 Юни 2006, 0:21

Lok-Tar!

Абе като правите бърн с левия крак на спирачката после как спирате? Вдигате и двата крака ли, що ли?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

E30 M3 Dreamer
Аватар
Мнения: 1153
Регистриран на: 4.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от bivola » 04 Юли 2006, 12:11

хора нещо не схващам как става моля Ви се ако можете снимайте педали,скорости всичко как се прави отвътре 10х предварително ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Юли 2006, 19:21

Трудно е със снимане и със обяснение :mhihi: Трябва си практика и опити :D

Заповядай на някоя сбирка и все ще има кой да ти покаже :P :twisted:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook