Kaк се прави Burn-Out ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Kaк се прави Burn-Out ?
Имам огромното желание да стопя едни подметки, а на сухо никога не успявам да ги подпаля ... на мокро успях но не е толкова ефектно. Моля майсторите да дадът напътствия, пък аз обещавам бълбета дим на Еко
R.I.P Landikar
- Asterix
- младши ентусиаст
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Пробвай да натискаш по-леко спирачката когато си на сухо. Пробвай докато не стигнеш до момента на границата на тътрене напред и стоене на колата на едно място. Преди да пуснеш съединителя гледай да си в оборотите си на максимален въртящ момент (или малко отгоре) и би трябвало да тръгне като хората.
ПП Не претендирам, че съм някакъв майстор или каквото и да било, но съм стопил вече чифт гуми. макар и с 316 два пъти ми е поддържала обороти и на сухо, но 99% от бърнаутите, които съм правил са били на мокро ... Not Enough Power
Успех
ПП Не претендирам, че съм някакъв майстор или каквото и да било, но съм стопил вече чифт гуми. макар и с 316 два пъти ми е поддържала обороти и на сухо, но 99% от бърнаутите, които съм правил са били на мокро ... Not Enough Power
Успех
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Така,май най-добре да ти покажа ма айде ще кажа 2 приказки
Аз натискам и двата педала с десния крак,като той е вертикално изправен нагоре и седи между тях като лявата половина натиска спирачката а дясната газта.БМВтата са така направени че при натискане на газта така че да има обороти и спирачката така че да държи колата педалите са в 1 равнина,т.е. крака седи нормално.Ако се наложи натискаш малко вдясно за повече повер и вляво за спирачно усилие като кълчиш крака по остана стъпалото.
Задължително пускаш съединителя рязко и от почти максимални обороти щото иначе is-а нема повер
Ако видиш че тръгва малко спирачка,ако се мъчи отпускаш и така след втория-третия път се усеща и става перфе!
Успех
Аз натискам и двата педала с десния крак,като той е вертикално изправен нагоре и седи между тях като лявата половина натиска спирачката а дясната газта.БМВтата са така направени че при натискане на газта така че да има обороти и спирачката така че да държи колата педалите са в 1 равнина,т.е. крака седи нормално.Ако се наложи натискаш малко вдясно за повече повер и вляво за спирачно усилие като кълчиш крака по остана стъпалото.
Задължително пускаш съединителя рязко и от почти максимални обороти щото иначе is-а нема повер
Ако видиш че тръгва малко спирачка,ако се мъчи отпускаш и така след втория-третия път се усеща и става перфе!
Успех
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
DrivinGGoD написа:Така,май най-добре да ти покажа ма айде ще кажа 2 приказки
Аз натискам и двата педала с десния крак,като той е вертикално изправен нагоре и седи между тях като лявата половина натиска спирачката а дясната газта.БМВтата са така направени че при натискане на газта така че да има обороти и спирачката така че да държи колата педалите са в 1 равнина,т.е. крака седи нормално.Ако се наложи натискаш малко вдясно за повече повер и вляво за спирачно усилие като кълчиш крака по остана стъпалото.
Задължително пускаш съединителя рязко и от почти максимални обороти щото иначе is-а нема повер
Ако видиш че тръгва малко спирачка,ако се мъчи отпускаш и така след втория-третия път се усеща и става перфе!
Успех
Саше направо му покажи...че на Е36 става малко по-трудничко
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе Цене не се мъчи бре. Снощи едни простаци на Екото пак опушиха пейзажа А на мокро си е супер. Добре, че Енджи поля бетона с маркуча. И точно на 5-ата секунда водицата се беше изпарила. Иначе Сашо го е обяснил максмално точно. А като свикнеш с едновременото натикане на газ и спирачка и дозирането на спирачката ИСа няма да се удържа.
П.С. Само не го прави със зимни гуми през август.
П.С. Само не го прави със зимни гуми през август.
- _r3sp3c7_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 13.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: модерен ВАЗ
Хуу де, ма аз да попитам, що на мокро, АБС не ми се включва изобщо и става ебати неистовия бърнаут, а като е сухо, използвайки същите приоми като и на мокро, педала ще ми счупи крака който е на спирачката и колата въпреки, че си пали гумите, тръгва леко настрани/направо
значи трябва да се опиташ да
приплъзнеш съединителя, но
много бързо за да не го подпалиш
при по-високи обороти след 4 000.
Натискай със предната част на стъпалото
и двата педала /газ и спирачка/ и се опитай
да дозираш газта, докато превъртят гумите.
Аз досега винаги съм го правил на полиран
бетон, така че не се впускай на Хасфалт....
приплъзнеш съединителя, но
много бързо за да не го подпалиш
при по-високи обороти след 4 000.
Натискай със предната част на стъпалото
и двата педала /газ и спирачка/ и се опитай
да дозираш газта, докато превъртят гумите.
Аз досега винаги съм го правил на полиран
бетон, така че не се впускай на Хасфалт....
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Аз мисля, че съм доста схватлив .....
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
R.I.P Landikar
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив .....
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
Нещо неми го отваря
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- Mixi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 241
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: GSI
- Мечтае да кара: E31
LAST RIDE написа:rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив .....
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
Нещо неми го отваря
сори че се намесвам нно.., дай десен бутон на линкчето и save target as.. и се сваля без проблем
а и поздравления.. клипчето пълни душата
.
..
...
....
.....
..
...
....
.....
- Новини
rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив .....
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
E какво питаш за помощ като си го направил абсолютно точно все едно е за 50-ти път Даже си усвоил и припомпването на газта за да не влиза в прекъсвача.
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Mixi написа:LAST RIDE написа:rtzankov написа:Аз мисля, че съм доста схватлив .....
http://rtzankov.data.bg/Tzenko_vs_Michelin.avi
Tенкю Баба за помоща
Нещо неми го отваря
сори че се намесвам нно.., дай десен бутон на линкчето и save target as.. и се сваля без проблем
а и поздравления.. клипчето пълни душата
мерси за помоща
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Абе като правите бърн с левия крак на спирачката после как спирате? Вдигате и двата крака ли, що ли?
Абе като правите бърн с левия крак на спирачката после как спирате? Вдигате и двата крака ли, що ли?
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- bivola
- E30 M3 Dreamer
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
хора нещо не схващам как става моля Ви се ако можете снимайте педали,скорости всичко как се прави отвътре 10х предварително
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Трудно е със снимане и със обяснение Трябва си практика и опити
Заповядай на някоя сбирка и все ще има кой да ти покаже
Заповядай на някоя сбирка и все ще има кой да ти покаже
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани