Kaк се прави Burn-Out ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 16 Сеп 2006, 18:50

доста старо и маи не е за тук :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 06 Дек 2006, 20:48

naskoksan написа:значи трябва да се опиташ да
приплъзнеш съединителя, но
много бързо за да не го подпалиш
при по-високи обороти след 4 000....


А ако го подпаля, какво става? Има ли опасност да се прецака и как се познава? Щото днес се опитах да направя един бурн аут, но нещо запуши съединителя и бая понамирисваше :help: Иначе си върви, включва. Казват ми, че ако е нагорял, после трябвало да се сменя. Така ли е и след колко км нормално се разбира това нещо?
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 10 Яну 2007, 10:34

Колеги аз още не съм успял да запаля гумите на място. Разбира се не става дума за BMW 325 TDS защото в момента чакаме да ни го вкарат от Германия. Става дума за един Фиат 125 П , 80-та година . 80 коня, 1.5- от сорта на ладата. Дайте съвети как да го направя.Усещам, че не му стига сила, а има и още нещо- задните колела държат повече от предните и просто не става.... Пали се сединитела, но не може да заварти гумите на место. Чакам да ми вкарат BMW- с нетърпение :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 10 Яну 2007, 11:07

Откачи му спирачките на задните колела сипи му малко масълце или нафта и ........... Другия вариант е да го подпреш на някоя стена дърво и пак газ до ламарината (тоя ме кефи наи много ) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 10 Яну 2007, 11:16

Ок колега, разбрах. Май това е единствения начин за фиата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 10 Яну 2007, 12:08

Или изчакай да завали аз така успях да го направя със tds-a

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 10 Яну 2007, 12:41

Колега за какъв TDS става дума ???? 325-та едва ли ще има някакъв проблем на каквато и да е настилка - Уточни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 10 Яну 2007, 12:43

Опа моя гршка !!!! Извинявай не съм видял че пише 318 TDS

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 04 Фев 2007, 0:35

Абе тва нали не се забравя :uups: :mhihi: , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава :uups: може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам) :help:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 04 Фев 2007, 0:37

Alexbmw написа:Абе тва нали не се забравя :uups: :mhihi: , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава :uups: може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам) :help:


Е36-ците правят малко по-трудно тези неща,но ги правят ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 04 Фев 2007, 0:40

Явно трябва да съм по упорит за да й докажа, че съм по-голям инат от нея. :mhihi: :mhihi:

п.с. мерси за инфото :)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 04 Фев 2007, 1:44

Lok-Tar Ogar!

Alexbmw написа:Абе тва нали не се забравя :uups: :mhihi: , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава :uups: може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам) :help:

Дай ще ти покажа, че колата ти е ОК :) С 320 пробвай да вдигнесх оборотите към 3500 :)
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Фев 2007, 9:41

и със е-39ка стаа перфе :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: Стара Загора

Мнение от bmw4099 » 04 Фев 2007, 12:15

Здравейте на всички баварци аз сам голям фен на марката БМВ и искам да попитам за burn out имам 324д и искам да разбера дали мога да го вартя на едно място защтото какво ли не сам се мъчил и не става поне аз не знам как става или пак няма такава мощ колата ми незнам ако можв да ми помогнете с нещто блягодаря ви предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 04 Фев 2007, 16:09

ако не се лъжа 324 тд небе 115к.с и няма да му е много трудно да превърти колелата.
Пускаи съединителя чак след 2500-3000об/м когато турбото се е развартяло и ще се изненадаш на какво е способна :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook