Кога трябва да отлепя съеденителя......

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Кога трябва да отлепя съеденителя......

Мнение от bravo » 03 Юли 2003, 17:34

Може да ви е смешна темата , но аз нямам голям опит в шофирането и в момента ме вълнува тоя въпрос.
По стечение на обстоятелствата съм се нагласял към съответния съединител на съответната кола , но сега е по-важно да знам как точно трябва.Има ли зна4ение също така (защото сам убеден че има) как ще бъде карана колата,в смисъл спорт или туризъм.Ще се радвам да ме посъветвате с повече подробности за спорта :D

П.С. Карах Golf GTI 2.0 наскоро на който му се отлепяше съединитела още преди да съм си помислил да си вдигам крака и ми беше малко напрегнато.....
Най-мразя да съм прав!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

hi

Мнение от ///Явор » 03 Юли 2003, 23:31

мнооо резко :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 04 Юли 2003, 0:28

Че е рязко рязко е ама в кой момент ???Въпроса е кога , а не как !
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 04 Юли 2003, 6:02

bravo написа:Че е рязко рязко е ама в кой момент ???Въпроса е кога , а не как !


резко след като си вдигнал порядъчно оборотите :wink:
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 04 Юли 2003, 9:06

по принцип трябва да е по средата на работния ход (горе долу, иначе за всеки модел си има регулировъчни данни)...
друго което съм чувал е че отпуснат съединителя трябва да е на нивото на спирачката

иначе и на мен ми се е случвало съединител да отлепя само с помисляне за отпускане, но мен това ме кефеше:) друг е въпроса че като махнах стелките и почна да отлепя една идея преди средата :mrgreen:
<br>
br

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 23.10.2002
Местоположение: Samokov
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от BMW323i » 04 Юли 2003, 9:30

Нагласяш си го както ти е удобно няма точно определено място
Опитаи смъртта но не умираи

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 04 Юли 2003, 15:06

Аз моя сам го направил да отделя съвсем ниско ( около 4см. от пода ) и так сам му свикнал ,а и така по барзо трагвам и сменям предавките ,ама всеки които седне да я кара парвите пати я гаси. Има малак косур че докато вкарва " паразитното" колело за задна по някои пат харка малко ама тва е само за задна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.12.2002

Мнение от ATM racing team » 01 Авг 2003, 13:04

:) :) :) :) ех господаааааа.........съединителя, този долен ляв педал не се прави да ти отделя дето ти си искаш......той си има точно място.....педала /не става дума за Евгени Минчев/ при ненатиснато положение трябва да има свободен ход не повече, ама не повече от 25мм. Като го направите така, ако въобще е възможна регулацията му съединителя имли амбреаЖа отдела според неговата износеност. реглаж састо ми е удобно се прави на състезателните коли, но там и става дума за други.....ама много други части. :)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Авг 2003, 20:28

Значи доколкото знам на бегачките го правят да отделя макс.горе но пилотите не го натискат докрай а само го "чукват" :idea: Иначе около средата на хода на педала е най-добре да отделя.

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook