Как ускорявате?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
72 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
WeiSTD написа:Погледни числата бе пич. 7,000 оборота не са малко, дори и за високооборотна Японска кола. Ако извадиш една елка и го сметнеш, максималната скорост при тези предавки е около 80км/ч.
Без оборотомер си толкова умен, а със как ли ще е? Я ми направи сметката, че много се съмнявам в способностите ти да го направиш.
GaD написа:Diablo, ти карал ли си такова съни ?
Карам в момента и съм замервал не веднъж - скоро ще пусна диаграмите в форума, щото става голяма детска градина ...
GaD - а ти?
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Айде ти яа направи сметката а? Отворко!
После ми говори.
Пускай си колкото диаграми искаш, боли ме белия гъз че твойта 1.4 тенекия вдига повече на 2ра от мойта 1.6 тенекия.
Айде бегай че ще закаснееш за истниската си детска градина . . .
После ми говори.
Пускай си колкото диаграми искаш, боли ме белия гъз че твойта 1.4 тенекия вдига повече на 2ра от мойта 1.6 тенекия.
Айде бегай че ще закаснееш за истниската си детска градина . . .
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
july`s написа:уеко се поуяхте....
мерете си ги на лични...
Прав си. Извинявам се че губя времето на всички тук с тъпотий.
Диабло, пич, има ли смисъл да спорим повече? Ако все още мислиш че си прав айде с лични.
WeiSTD написа:Айде ти яа направи сметката а? Отворко!
После ми говори.
Пускай си колкото диаграми искаш, боли ме белия гъз че твойта 1.4 тенекия вдига повече на 2ра от мойта 1.6 тенекия.
Айде бегай че ще закаснееш за истниската си детска градина . . .
http://beautyfool.bravepages.com/Sunny/GearSunny.JPG
Сметката за гумите е от http://www.miata.net/garage/tirecalc.html.
Kak da uskoriavate?
ot men saveta e slednia:
proveriavaite postoianno tehnicheskite danni na avtomobila si,iztzejdaite vsiaka konska sila,no bez da prekaliavate,useshtaite vremeto predi da izkliuchi injeksiona i prevkliuchvaite,gledaite da ne pretovarvate dvg,no s hubavo maslo kato KASTROL niama problemi
i vinagi edno na um :twisted:
proveriavaite postoianno tehnicheskite danni na avtomobila si,iztzejdaite vsiaka konska sila,no bez da prekaliavate,useshtaite vremeto predi da izkliuchi injeksiona i prevkliuchvaite,gledaite da ne pretovarvate dvg,no s hubavo maslo kato KASTROL niama problemi
i vinagi edno na um :twisted:
Как се ускорява
Ми аз карам така ...
на 1-до30
на 2-до60
на 3-до80
на 4-до140/150
и на 5-докадето може
А за чукането е от зле омасляване на двигатела
на 1-до30
на 2-до60
на 3-до80
на 4-до140/150
и на 5-докадето може
А за чукането е от зле омасляване на двигатела
от личен опит при маломощните има:)
демек по едно време се получава че ускоряваш по бързо на следващата предавка (това преди да си стигнал макс. обороти)..
на по чевръст двигател (със пикове в момента и мощността на същите места), най-добре става като напълниш оборотомера на всяка предавка...
общо взето не може да се каже че има най-добър начин, за всеки модел си има специфични особености, понеже зависи от няколко фактора (ускорението)
демек по едно време се получава че ускоряваш по бързо на следващата предавка (това преди да си стигнал макс. обороти)..
на по чевръст двигател (със пикове в момента и мощността на същите места), най-добре става като напълниш оборотомера на всяка предавка...
общо взето не може да се каже че има най-добър начин, за всеки модел си има специфични особености, понеже зависи от няколко фактора (ускорението)
<br>
br
br
WeiSTD написа:Не ми трябва оборотомер да знам кога двигателя е МНОГО измъчен. То се чува.
И мога да ти кажа че 115 и на 3та едвам дигам.
Това са предавателните числа на мойта кола:
1st 3.063
2nd 1.826
3rd 1.286
4th 0.975
5th 0.810
Rev 3.417
Fin 4.167
Карам на 185/60Р14 гуми. Редлайна е 6900 об/мин.
Сам си направи сметката.
Ай сиктир бе батка!!! Къв е тоя нисан???
той ако толко ти варви аз с кадета ще те скъсам верно е с 4 скорости и са му малко по-дълги но все пак ... а и е 1.4 Моно ...
1ва - 50 и малко
2ра - 95
3та - 130
4та - докат изключи!!!!!
нещо не ми се вярва да ти върви толкова ... да не ги броиш от 0та ? ))) а съм с 175/70/13'' забравих да спомена 4е на мойта макса и е 7000 оборота а изключва на 5500
Последна промяна Space на 05 Авг 2004, 2:08, променена общо 1 път
_!_
72 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани