Отново за 360*
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
12 мнения
• Страница 1 от 1
Отново за 360*
Прочетох темата по-долу, ама гледам, че отдавна не са давани мнения по нея, затова си позволих да post-на на ново своето мнение, предполагам че ще представлява интерес... Доколкото разбирам става дума за следното: колата си в'ри...завърташ я на 180* така, че след като реално е изпълнен 180-градусов пирует колата отново тръгва с фаровете напред (демек баш-напред...). Аз това съм го правил с Лади-то... последователността на действията ми е следната:
- дърпам ръчната и въртя волана, да речем на ляво, така, че колата да тръгне да се върти на 180*;
- преди да се е обърнала точно на 180*, горе долу на около 120*-130* завъртам волана на обратно (надясно - така че колата да тръгне назад надясно...като на паркинг, ама по-бързичко );
- преди да е тръгнала точно напред изправям волана, така че като достигне точно 360* да има малко контраволан (малко наляво);
- спирам и слизам от колата, пия една количка и мирувам 5 минути, преди да повторя упражнението и да си бракувам руския сандък... обаче тая работа трябва да се прави някъде, където има достатъчно место, няма хора, коли и т.н. имайте в предвид, че (поне руския бегач...) точно след 360* застава малко на 2 колела (в описания случай на двете леви...), така че ако закъснеете с контрирането може да видите небето на местото на пътя (това става, ако колата се обърне по таван...! )... с удоволствие бих направил демонстрация, ама нямам книжка и не искам да се набивам на очи...
- дърпам ръчната и въртя волана, да речем на ляво, така, че колата да тръгне да се върти на 180*;
- преди да се е обърнала точно на 180*, горе долу на около 120*-130* завъртам волана на обратно (надясно - така че колата да тръгне назад надясно...като на паркинг, ама по-бързичко );
- преди да е тръгнала точно напред изправям волана, така че като достигне точно 360* да има малко контраволан (малко наляво);
- спирам и слизам от колата, пия една количка и мирувам 5 минути, преди да повторя упражнението и да си бракувам руския сандък... обаче тая работа трябва да се прави някъде, където има достатъчно место, няма хора, коли и т.н. имайте в предвид, че (поне руския бегач...) точно след 360* застава малко на 2 колела (в описания случай на двете леви...), така че ако закъснеете с контрирането може да видите небето на местото на пътя (това става, ако колата се обърне по таван...! )... с удоволствие бих направил демонстрация, ама нямам книжка и не искам да се набивам на очи...
- Deakon
- FX Master
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
Лично на мен ми е интересна тази тема. Обаче имам въпросче: в това "пируетче" което описваш, вътенето е последователно без да се движиш за момент назад в права линия или ... ? И кога връщаш ръчната - преди да контрираш на първото 180 град. завъртане ?
П.П. Да си идвал с една лада бегачка на едно "градско" рали в Бургас на 29 юли тази година организирано от Ст. Апостолов ?
П.П. Да си идвал с една лада бегачка на едно "градско" рали в Бургас на 29 юли тази година организирано от Ст. Апостолов ?
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Аз бих се радвал на нагледно представление а и на някой и друг съвет...
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Deakon написа:...вътенето е последователно без да се движиш за момент назад в права линия или ... ? И кога връщаш ръчната - преди да контрираш на първото 180 град. завъртане ?
П.П. Да си идвал с една лада бегачка на едно "градско" рали в Бургас на 29 юли тази година организирано от Ст. Апостолов ?
...не, не се движа назад в права линия, просто е по-лесно като ти тръгне колата да се върти да я дозавъртиш да се върне напред, след като веднъж си я разбалансирал...за да тръгнеш назад в права линия трябва след 180* да я изправиш, после да я засилиш достатъно за другото 180*...честно казано не съм се замислял дали ще е по-лесно или не, просто тръгвам с мисълта за 360*, иначе съм правил само 180*, след което колата си върви направо назад...ама не съм пробвал след това още 180*...относно ръчната - връщам я като все едно правя 180* (дърпам я за малко за да се завърти колата рязко)::: в Бургас минавам само като ходя на море, не съм бил аз това
ati - ами аз също бих се радвал да ти направя нагледно представление, обаче не знам кога ше е възможно това, щото аз нямам шофьорска книжка тия изпълнения ги правя на полигона на Требич до София, той не е много голям де, ама върши работа:::иначе за съвет нямаш никакъв проблем, когато кажеш
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
първо да благодаря за отзичивостта ти
ами аз мисля да го направим така-като си взема кола(абе няма 320-ски в тая държава бре) направо ще дойда да те взема откъдето кажеш и отиваме където кажеш,че става и там на място си те питам или ми показваш(може и да сме повече хора,тъкмо ще се запознаеш с някои от нас,ако не познаваш лично) и после отиваме да се черпим(кой квот пие).това ще е още един невероятен автомобилен следобяд
ами аз мисля да го направим така-като си взема кола(абе няма 320-ски в тая държава бре) направо ще дойда да те взема откъдето кажеш и отиваме където кажеш,че става и там на място си те питам или ми показваш(може и да сме повече хора,тъкмо ще се запознаеш с някои от нас,ако не познаваш лично) и после отиваме да се черпим(кой квот пие).това ще е още един невероятен автомобилен следобяд
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Здравейте!
M_Kuzev евала ти правя че си го пробвал
Аз лично съм го правил, но .... на NEED-FOR-SPEED - не си спомням коя част, има си полигонче и трябва да се направи точно това, което описваш. Иначе ме е шубе да го направя не за друго, а защото съм почти сигурен, че колата ще се обърне по таван. Иначе достатъчно широко място лесно се намира. Всъщност като се замисля може би ще го пробвам зимата на сняг. Ако се получи, ще го снимам и на клипче
M_Kuzev евала ти правя че си го пробвал
Аз лично съм го правил, но .... на NEED-FOR-SPEED - не си спомням коя част, има си полигонче и трябва да се направи точно това, което описваш. Иначе ме е шубе да го направя не за друго, а защото съм почти сигурен, че колата ще се обърне по таван. Иначе достатъчно широко място лесно се намира. Всъщност като се замисля може би ще го пробвам зимата на сняг. Ако се получи, ще го снимам и на клипче
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Разликата е, че на сняг ти трябва по-малка скорост заради по-малкото сцепление. Пък и разбира се, че ще почна от по-лесното към по-трудното
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Момчете имам видео как го правя но незнам как да го постна. Значи направих го няколко пъти на тесен път малко обрах преспата.
Значи заснехме го с цифрово фотоапарадче и качеството не е много добро. Но пък е вътре от колата и на тесния път изглегда много дивашко.
Значи заснехме го с цифрово фотоапарадче и качеството не е много добро. Но пък е вътре от колата и на тесния път изглегда много дивашко.
rwd
http://pilot.spb.su/books/osnovy/4.php
насочете се към рис. 21
явно това е правил онзи образ на великото клипче
трябва пак да се види и анализира, frame by frame
насочете се към рис. 21
явно това е правил онзи образ на великото клипче
трябва пак да се види и анализира, frame by frame
<br>
br
br
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани