Шпер май му казвахте...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: Sofia

Шпер май му казвахте...

Мнение от CSS2 » 21 Яну 2007, 16:09

Има доста теми по този въпрос но не мога да разбера на тъпото ми 318IS имам ли или нямам шпер и аз ли съм некадърен или какво но немога да го завартя както трябва и това е .. преди него карах голф 3 и с него с ръчна го праих сам да си приказва това бмв направо ми скъсва нервите.. правя всичко както е описано за правенето на кръгове.

1. волана на 80-90% в ляво
2. обороти: 5800-6000
3. Рязко пускане на съединител..

и какво става: колата започва да обикаля...

в завой с по висока скорост се получава нещо като поднасяне или от място при завой с доста газ... гумите са 205/50/R16.

Как да успея да го завъртя както си трябва.. тоя измислен шпер трябва ли да го имам или да го нямам и къде да ходя да го махнат/сложат за да мога да си се накефя на колата.

Мерси.
Изображение
Изображение


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 21 Яну 2007, 17:52

еми не е задължително да го имаш
но и без него би трябвало да се въртиш доста :)
4 8 15 16 23 42

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 21 Яну 2007, 18:54

Изплозвай търсачката, има 100 теми да разбереш дали е шпер :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от CSS2 » 21 Яну 2007, 19:09

Тогава защо немога да се завъртя?
Изображение
Изображение


Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Яну 2007, 20:49

Нещо не е наред - 16-ките може би понатежават на колата или знам ли. С Е30-ката като направех така - да дигна обороти и да пусна съединителя дори при леко кривнат волан почваше да се суче зверски, хем беше М10Б18 мотор, доста по-слаб от твоя (макар и да беше по-лека), но май се оказа, че беше с шпер, с 14-ки гуми и джанти. Пробах с петицата Е34 520 М50 - епа пак си става, по-слабо е от Е30-ката, но като я дигнеш на обороти си врътка задницата, а като вляза в завой с 40-50 примерно на втора и натисня съединителя, форсирам до 6000 оборота, пусна съединителя и пак полита на една стран - с 15-ки гуми и джанти е, съмнява ме да има шпер.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от CSS2 » 21 Яну 2007, 22:39

Какво да направя в такъв случай.. да сложа зимните 15" и да пробвам? Ма едва ли ще е това проблема мои познати с 18" въртят с 120 коня а аз.. излагам се ;(
Изображение
Изображение


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 21 Яну 2007, 23:56

CSS2 написа:.. излагам се ;(

така си е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 22 Яну 2007, 0:24

Без шпер можеш да врътнеш само едно кръгче и то трудно.Просто не
става.Окачването на Е36 е много различно от Е30 и не позволява
въртене без наличието на шпер диференциал.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от CSS2 » 22 Яну 2007, 8:49

Къде го слагат тоя шпер и колко струва?
Изображение
Изображение


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 22 Яну 2007, 9:08

CSS2 написа:Къде го слагат тоя шпер и колко струва?

Търси се,търси се... :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Друго

Мнение от dqvola666 » 24 Яну 2007, 21:19

Друго пробвай тръгваш рязко в обороти право на пред, аз си мисля може и да се лъжа че ако е с прав волан и задницата тръгне на една страна демек да изпреварва предницата :winky: те тогаз маи трябва да има шпер поне моита Е36 така прави хем е 318i. Ама има и по компетентни от мем нека и те да се изкажат. :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 24 Яну 2007, 21:41

това че тръгва не една страна не означава че е шпер;).....точно въртенето е един от най-сигурните начини за наличието на шпер....ама търсачката му е майката ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Еми

Мнение от dqvola666 » 24 Яну 2007, 21:43

Сори тогава значи не съм бил прав ама моита се върти. :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Еми

Мнение от ///M Power » 24 Яну 2007, 21:45

dqvola666 написа:Сори тогава значи не съм бил прав ама моита се върти. :bowdown:


това е важното :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Аиде

Мнение от dqvola666 » 24 Яну 2007, 22:13

Аиде виж това: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=45381 и се разберете несто с ДЕДАТА шпер ли е не ли и виж какво са писали останалите прочети всички мнения внимателно. Защото на плочката на щпера трябва да има "S". Или легни под твоита и гледай. :twisted:

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook