За спиране с двигателя
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
колеги признавам че съм млад шофьор и като почти всеки взел с мерак книжката си и чакал заветния момент да има кола в ръцете си от толкова много време и аз се интересувам от това да подобря стила си на шофиране. карам кола с предно предаване ( макар че много искам Bmw от онея старичките ама лачените с 4-те фарчета викали им 3-та серия )
Та по въпроса спирам и по двата начина и със двигателя и със спирачките незнам кое е по хубаво и по добро за колата
искам да попитам обаче найстина ли е толкова опасно ако колата е със задно поднасянето често ли е
при нормално спиране за светофарите например на равен път от 5та- на 4-та и от 4-та на 3-та последователно до самото спиране връщам предавките като не прескачам а го правя една по една с малко междинна газ няма да има опасност от поднасяне нали ?( говоря за заднот предаване)
Та по въпроса спирам и по двата начина и със двигателя и със спирачките незнам кое е по хубаво и по добро за колата
искам да попитам обаче найстина ли е толкова опасно ако колата е със задно поднасянето често ли е
при нормално спиране за светофарите например на равен път от 5та- на 4-та и от 4-та на 3-та последователно до самото спиране връщам предавките като не прескачам а го правя една по една с малко междинна газ няма да има опасност от поднасяне нали ?( говоря за заднот предаване)
- Garribaldi
- ентусиаст
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
intention написа:искам да попитам обаче найстина ли е толкова опасно ако колата е със задно поднасянето често ли е
при нормално спиране за светофарите например на равен път от 5та- на 4-та и от 4-та на 3-та последователно до самото спиране връщам предавките като не прескачам а го правя една по една с малко междинна газ няма да има опасност от поднасяне нали ?( говоря за заднот предаване)
Споко пич ако си го правиш плавно и както трябва без 5-та - 2-ра няма опасност пък и ти си усещаш колата
А отностно темата .. моя инструктор все ми повтаряше че спирането с двигателя е майсторското спиране и било най доброто спиране.
Аз спирам с двигателя и спирачките едновременно като натискам мн по малко спирачките ии както беше написал един колега понапред в темата "харесва ми разходомера да показва 0"
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
траби-то неще да спира с двигател не може да му смогне да захранва с горивна смес и се едно кашля затуй изключвам си от скорост и леко с1с спирачките или евентуално вече на първа почва да намаля добре , ама на 3-та и на 2-ра няма как да стане нема компресия и карбуратора плюе гориво когато си поиска нема смазка и резултата запънал двигател .... така е при всички 2т коли може би с по-малко предверие ще се оправят нещата но пък тогава на високите обороти ще умира -- а там му е силата на траба
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Бате хората са сложили спирачки да се спира с тях ! Иначе нямаше да ги има .... А това че българите си караме на москвич и жигула стайл е друга тема .... Там разбирасе като нямаш никви спирачки си принуден с двигателя да спираш
I'm slowly drifting
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Те в пистовите шампионати използват спирачната система на ЛАДА и за тва използват, и двигатела за спиране
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Valentin_Peev написа:Те в пистовите шампионати използват спирачната система на ЛАДА и за тва използват, и двигатела за спиране
Да прав си забравих че караме в пистови шампионати и от 300 намаляваме бързо на 120 да земеме завоя евала бате вадиш логиката определено !
I'm slowly drifting
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
поне според мен трябва да си на скорост когато се спира има по голяма ефективност нали тва целим се пак
6те ви помоля вси4ките само ако имате някаква конкретна информация да я споделяте. иzвинявам се на вси4ки 4е 4ак сега zабеляzвам това. иzбягвайте да коментирате теми които са коментирани, както и да си 4е6ите еzиците само. подфорума Майсторско шофиране има цел да информира и да помага, темите трябва да са синтеzирани и то4ни с ясни вьпроси и отговори. теми с неясно или оффтопик сьдьржание 6те бьдат zаклиу4вани беz обяснение.
п.с. сори zа 6рифта...
п.с. сори zа 6рифта...
Най-мразя да съм прав!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани