Дрифтове,пети,слънца и всякакви глезотий
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Asterix
- младши ентусиаст
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Ми все пак спирачките отзад са нагласени да прилагат по-малко сила ...
Иначе тежестта като отиде отпред и спирачките са на 50:50 може малко да тръгнеш на калъчи
И все пак пускайте съединителя рязко а не на 1/2
Иначе тежестта като отиде отпред и спирачките са на 50:50 може малко да тръгнеш на калъчи
И все пак пускайте съединителя рязко а не на 1/2
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Много е лесно пали6 гумите на спира4ки аз ли4но го правя на ден по 5-6 пати.Засилва6 колата на зад без зна4ение колко вклу4ва6 на 1 ск. и форсира6 джигатела до 5000-6000 рязко пуска6 сьединителя и след това леко си отпуска6 крака на спира4ките,поради това 4е спира4ната помпа е по близо до предните колела затова те хва6тат парви.ПРОБВАИТЕ ГАРАНТИРАМ ЗА ТОВА 4Е СЕ ПОЛУ4АВА.
I v kraina smetka koi e nai-dobre?Koito kara BMW!!!! foreverrrrr
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Бе, чудя се дали средната възраст на писалите тук е повече от 18 г. Номера с бърнаут на място със спирачката става като си изключите задните спир. цилиндри.
Дрифтенето не се учи по интернет. На улиците също! Отивате на полигон и почвате. За предпочитане е да има пясък, трева може също, трябва да е широко и равно ... някаква по-хлъзгава настилка за да не счупите я скоростна кутия, я диференциал, я да хвърлите съединител ... всичко може да приключи. Пазете се от бордюри и камъни. Най-добре е като завали сняг да идете някъде нашироко и там да въртите първо в кръг (със завит почти докрай волан и въртите) на едната страна, после на другата. След това пробвате осмици. Тук вече е по-проблематично, но на сняг всичко е плавно и новак може да се накефи.
Но най-добре е да си пазите колите, защото като ги счупите ще има да седят в гаража като паметници на културата.
Дрифтенето не се учи по интернет. На улиците също! Отивате на полигон и почвате. За предпочитане е да има пясък, трева може също, трябва да е широко и равно ... някаква по-хлъзгава настилка за да не счупите я скоростна кутия, я диференциал, я да хвърлите съединител ... всичко може да приключи. Пазете се от бордюри и камъни. Най-добре е като завали сняг да идете някъде нашироко и там да въртите първо в кръг (със завит почти докрай волан и въртите) на едната страна, после на другата. След това пробвате осмици. Тук вече е по-проблематично, но на сняг всичко е плавно и новак може да се накефи.
Но най-добре е да си пазите колите, защото като ги счупите ще има да седят в гаража като паметници на културата.
- DK krasi
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 22.10.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
andy_forresite написа:Бе, чудя се дали средната възраст на писалите тук е повече от 18 г. Номера с бърнаут на място със спирачката става като си изключите задните спир. цилиндри.
Дрифтенето не се учи по интернет. На улиците също! Отивате на полигон и почвате. За предпочитане е да има пясък, трева може също, трябва да е широко и равно ... някаква по-хлъзгава настилка за да не счупите я скоростна кутия, я диференциал, я да хвърлите съединител ... всичко може да приключи. Пазете се от бордюри и камъни. Най-добре е като завали сняг да идете някъде нашироко и там да въртите първо в кръг (със завит почти докрай волан и въртите) на едната страна, после на другата. След това пробвате осмици. Тук вече е по-проблематично, но на сняг всичко е плавно и новак може да се накефи.
Но най-добре е да си пазите колите, защото като ги счупите ще има да седят в гаража като паметници на културата.
ТИ СИ МНОГОООООО ДАЛЕ4 ОТ ИСТИНАТА. ГЛЕДАИ ПОВЕ4Е АНИМАЛ ПЛАНЕТ
- sasho_2000
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30.01.2007
е
абе ако ме питате мене си купете бмв-та първо па тогава боксуваите а не с тия насрани 16ки и 18ки
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
значи нз дали е по темата но не исках да пускам нова затова да попитам вчера се пробвах с едно 320 със шпер е човека не знаеше какво означава , но въпроса ми е значи влизам в завоя почти пълен ляв подхлъзна се , десен изкарах до донякъде и стигам до една ситуация при която вече като искам да я успокоя и задницата почва да се фърля следователно като луда на 2-те страни и повлича предницата бая ми се стисна дупето и спрях разтрперан перпендикулярно на бялата лента стиснал волана ... , та въпроса ми е как се успокоява колата със лека спирачка , плавно отпускане на газта или още газ
- ivan1590
- младши ентусиаст
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Закъсняваш с изправянето на волана.Отпускаш газта и колата би трябвало да се стабилизира.Може да има няколко движения на задницата с намаляваща амплитуда, но като цяло не е страшно, ако пътя е щирок.Стреми се да я поднасяш плавно и да не закъсняваш и пренавиваш обратния волан.Цяло изкуство си е да се направи както трябва.Само тренировки му е майката, докато изградиш усет, защото се работи едновременно с волана и газта.
Прекъсвач, абе ти и дрифтър ли стана вече, бах мааму и 16 годишен напреднал младеж.Остави на човека да не знае какво е шпера, че да не му се налага да научава какво е тотал щета Като не знаеш кво правиш, не троши чуждите неща!!!Дрифта не се учи ей така, хоп и почваме!Най малкото за да свикнеш с волана да се оправяш и да го изправяш навреме, пробвай като падне снега, че там грешките не повлияват чак толко много на колата и става всичко по плавно!После почваш да оправяш колко и кога се подава и отнема газта и чак след това 2те неща на 1но, като ти стане навик.
абе колега.незнае6 ли че при повечето коли предните спирачки спират около 70% а задните само потпомагат.когато натисне6 спирачката сас усет и и набие6 камшиците,заковаваш предницата и задното предаване си пили.спирачките малко или много пак задържат задницата но не толкова колкото да я закове6.нопак трябва усет зада не болкираш на пално задните колелета.требва да ти е в кръвтаLouis написа:pits написа:....
пък аз имам следния въпрос
ако озаде си със спирачки и като натиснеш спирачката .... пак ли пили
питам щот кат гледам най дивите бърнаути и се чуда : брих озаде има спирачки колата не мърда следователно е натиснал спирачката е как аджеба пак се въртят гумите
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
то това както каза колегата трябва да се прави при влажно време сняг дъжд доката се свикне с колата аз го направих о6те като си купих колата само от слухове без да сам пробвал преди и стана на втория път пробвах но явно сам задържал пове4е спира4ката и бах мааму че и малко на съединител замириса сега като падне снега тогава 6те се у4а и успех не тро6ете колите
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
DK krasi написа:andy_forresite написа:Бе, чудя се дали средната възраст на писалите тук е повече от 18 г. Номера с бърнаут на място със спирачката става като си изключите задните спир. цилиндри.
Дрифтенето не се учи по интернет. На улиците също! Отивате на полигон и почвате. За предпочитане е да има пясък, трева може също, трябва да е широко и равно ... някаква по-хлъзгава настилка за да не счупите я скоростна кутия, я диференциал, я да хвърлите съединител ... всичко може да приключи. Пазете се от бордюри и камъни. Най-добре е като завали сняг да идете някъде нашироко и там да въртите първо в кръг (със завит почти докрай волан и въртите) на едната страна, после на другата. След това пробвате осмици. Тук вече е по-проблематично, но на сняг всичко е плавно и новак може да се накефи.
Но най-добре е да си пазите колите, защото като ги счупите ще има да седят в гаража като паметници на културата.
ТИ СИ МНОГОООООО ДАЛЕ4 ОТ ИСТИНАТА. ГЛЕДАИ ПОВЕ4Е АНИМАЛ ПЛАНЕТ
и картон нетлорк
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани