Страххх!!!И луди глави
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
И още малко
http://free.bol.bg/landikar/5%20MB.WMV
Снимки и цялото видео от Лудия
Аз ще покажа само какво се случи докато спускахме съвсем съвсем полекичка надолу с Иво и сладко-сладко разговаряхме.Щехме после да се качваме с дрифт нагоре и да снимаме още.Аз блеех като овцата Доли,Иво рече нещо от рода на" Абе тоз завой нещо не е ..газ...".Оплала.Вижте:
http://free.bol.bg/landikar/VNIMAVAITENEBLEITE.JPG
Три часа после вадихме кочината
http://free.bol.bg/landikar/5%20MB.WMV
Снимки и цялото видео от Лудия
Аз ще покажа само какво се случи докато спускахме съвсем съвсем полекичка надолу с Иво и сладко-сладко разговаряхме.Щехме после да се качваме с дрифт нагоре и да снимаме още.Аз блеех като овцата Доли,Иво рече нещо от рода на" Абе тоз завой нещо не е ..газ...".Оплала.Вижте:
http://free.bol.bg/landikar/VNIMAVAITENEBLEITE.JPG
Три часа после вадихме кочината
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
готино сте си прекарали пък и сте по бутали вечерта е била пълна програма удоволствие
и да попитам нещо в едно от филмчетата (където се върти Субарото)
единия вика да не го прави на 2 ра щот отивал съед. това става ли и при мен?Аз все на 2 ра се върта!
и да попитам нещо в едно от филмчетата (където се върти Субарото)
единия вика да не го прави на 2 ра щот отивал съед. това става ли и при мен?Аз все на 2 ра се върта!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
да живеят колегите каскадьори !!!!!!!
Ееее пичове страшно ви се кефя и ви завиждам !!!!!
Aз също съм супер супер голям почитател на тестването на разни бараки по завоите и карането настрани дори и на правите участъци :>: ...
Дори сега като си бях в БГ за малко използвах всяка свободна минута за "спортуване" :>: За щастие разминах се само с една изкривена джанта (от паркинга пред Матрицата в Мл.4), която danini бързо фикс-на .
Много ми се иска да видя клипчетата дето сте ги снимали, айде качете ги някъде където се виждат и отвъд БГ pls
Aз също съм супер супер голям почитател на тестването на разни бараки по завоите и карането настрани дори и на правите участъци :>: ...
Дори сега като си бях в БГ за малко използвах всяка свободна минута за "спортуване" :>: За щастие разминах се само с една изкривена джанта (от паркинга пред Матрицата в Мл.4), която danini бързо фикс-на .
Много ми се иска да видя клипчетата дето сте ги снимали, айде качете ги някъде където се виждат и отвъд БГ pls
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
landikar написа:И един филм за майсторството на ludiqgsm
http://free.bol.bg/landika/Ludiqgsm%20na%20drift.WMV
има мнооого о6те да у4а , но има едно питане познаите на кой завой свър6ва видеото
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Луд,знаеш ли,че точно това щях да те попитам
Наистина с голям кеф изгледах филмчетата.
Много ми хареса как се върти "жипката"(no offence of course,landikar ) в пълен кръг или около оста си-мнооо яко.
Наистина съжелявам,че нямам кола и не мога да идвам на икстрийм.личи си,че си изкарвате супер( е,като изключим ламарините)
М-Пауър- не че аз много разбирам,но представи си следното-предавките са направени,защото двигателя не е достатъчно мощен да задвижи колата от място,ако е директно зацепен към колелата или ако успее ще се движи много мудно,докато влезе в обороти.Затова има предавки,при които примерно на едно завъртане на коляновия вал колелата правят около 3 завъртания-така скоростта на тази предавка е силно ограничена,но пък колата има достатъчно мощ да потегли рязко от място.Естествено ,че щом има междинен компонент, той трябва да бъде свързван и разкачан от трансмисията,за да се променя в съотвествие със скоростта и предавателното число,сиреч предавките.Когато въртиш колата на първа и си дал газ до дупка колелата съ въртят с около 50-60 км/ч в зависимост от предавателното число на ск.кутия,дигеренциал итн-тоест по-бързо,отколкото колата би могла да се движи на съответната предавака при липса на приплъзване на колелата(демек-нормално движение,където е възможно 45-50км/ч).За да стане по-весело обаче защо колелата да не се въртят с около 100-110км/ч?на втора това е възможно.Както горе ти спонемах обаче разликата между първа и втора е почти една единица в предавателното число-т.е. колата може да се движи по-бързо,но няма да има такъв старт като на първа.Естествено като най-нежна част от тази верига най-много страда съединителя от това.В случая когато си на утъпкан сняг/лед това натоварване не е толкова голямо,поради по-малкото съпротивление,което дават гумите на тези настилки и натоварването е пренебрежимо малко(т.е. горе долу толкова вредно,колкото,ако въртиш на първа).Нещата стават други при мокра или суха настилка-там въртейки се много и продължително може да износиш доста бързо съединителя.По-неприятното е,че се износва неравномерно и започва леко да прехапва,особено на големи обороти.
Май малко повече се впуснах в обяснения и не знам дали аз самия бих разбрал какво съм написал,но ме е жал да го изтрия...
Наистина с голям кеф изгледах филмчетата.
Много ми хареса как се върти "жипката"(no offence of course,landikar ) в пълен кръг или около оста си-мнооо яко.
Наистина съжелявам,че нямам кола и не мога да идвам на икстрийм.личи си,че си изкарвате супер( е,като изключим ламарините)
М-Пауър- не че аз много разбирам,но представи си следното-предавките са направени,защото двигателя не е достатъчно мощен да задвижи колата от място,ако е директно зацепен към колелата или ако успее ще се движи много мудно,докато влезе в обороти.Затова има предавки,при които примерно на едно завъртане на коляновия вал колелата правят около 3 завъртания-така скоростта на тази предавка е силно ограничена,но пък колата има достатъчно мощ да потегли рязко от място.Естествено ,че щом има междинен компонент, той трябва да бъде свързван и разкачан от трансмисията,за да се променя в съотвествие със скоростта и предавателното число,сиреч предавките.Когато въртиш колата на първа и си дал газ до дупка колелата съ въртят с около 50-60 км/ч в зависимост от предавателното число на ск.кутия,дигеренциал итн-тоест по-бързо,отколкото колата би могла да се движи на съответната предавака при липса на приплъзване на колелата(демек-нормално движение,където е възможно 45-50км/ч).За да стане по-весело обаче защо колелата да не се въртят с около 100-110км/ч?на втора това е възможно.Както горе ти спонемах обаче разликата между първа и втора е почти една единица в предавателното число-т.е. колата може да се движи по-бързо,но няма да има такъв старт като на първа.Естествено като най-нежна част от тази верига най-много страда съединителя от това.В случая когато си на утъпкан сняг/лед това натоварване не е толкова голямо,поради по-малкото съпротивление,което дават гумите на тези настилки и натоварването е пренебрежимо малко(т.е. горе долу толкова вредно,колкото,ако въртиш на първа).Нещата стават други при мокра или суха настилка-там въртейки се много и продължително може да износиш доста бързо съединителя.По-неприятното е,че се износва неравномерно и започва леко да прехапва,особено на големи обороти.
Май малко повече се впуснах в обяснения и не знам дали аз самия бих разбрал какво съм написал,но ме е жал да го изтрия...
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Мерси Ати както обикновенно информативен !Аз питах щото снощи се въртях на един лед обаче после нещо ми миришеше(сещаш се на кво )
А иначе за пръв път виждам нещо като снощното двора на 125 СОУ беше целия покрит с много тънък лед и аз реших да се възползвам!
А иначе за пръв път виждам нещо като снощното двора на 125 СОУ беше целия покрит с много тънък лед и аз реших да се възползвам!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
///M Power написа:ХМММ чакай да по мисля може би там където няма сняг щото някои мина през преспата
то4но там
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани