Школа за майсторско шофиране в Пловдив
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Бях постнал преди няколко дена едно съобщение,но май някой го е изтрил ..Та с две думи-Павел Жеков беше ангажиран зимните месеци с школата си и поради тази причина отложихме курса за по-късно.По негово уверение втора група ще има със сигурност,така че когато има яснота ще пиша тук и ще звънна на тези,които са оставили телефони.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
едно тийн-че таман изкара тоя седмичния курс при тази нинджа-еми напразни 2000лв,научил го да захожда волана,все едно е на икарус,а и на прахта на летището как се дърпа ръчна с висока скорост..
за младите рацери е голяма работа да си дадеш парата и да ти дадат кетапче,че си евентуален нов Льоб
за младите рацери е голяма работа да си дадеш парата и да ти дадат кетапче,че си евентуален нов Льоб
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
От моите лични разговори с учениците на П.Ж. а и от мои макар и кратки наблюдения смея да твърдя,че в школата се учат фундаментите на пилотирането и се затвърждават правилните техники на каране,но трябва да много да слушаш, много практика и разбира се и малко талант...все пак.Иначе погледнато по-общо пилотирането е проста работа-3 педала и един волан и два завоя -един ляв и един десен..Колкото да въртене на волана-там се учи как да НЕ се върти като шофьор на Икарус и при състезателно шофиране този начин е много полезен понеже винаги знаеш къде са ти ръцете и накъде сочат предните колела,което е и целта.Разбира се много неща може и сам да научи човек,но проблема е че не винаги може да си сигурен дали това което си видял или прочел е достоверно и не усвоиш някои вредни навици..Въпреки,че има различни техники на езда-гледайте например on-boаrd каране на Карлос Сайнц и на Льоб примерно-Сайнс върти волана като изпаднала в паника курсиска,а Льоб все едно е на лежерна неделна разходка
pavlin_e30 написа:едно тийн-че таман изкара тоя седмичния курс при тази нинджа-еми напразни 2000лв,научил го да захожда волана,все едно е на икарус,а и на прахта на летището как се дърпа ръчна с висока скорост..
за младите рацери е голяма работа да си дадеш парата и да ти дадат кетапче,че си евентуален нов Льоб
интересно, ние 10 човека със всякакъв стаж за 2 дена научихме доста. Не знам твоя приятел защо нищо не е научил, но май проблемът е в него и в очакванията му.
Да, по време на курса много неща се повтарят до умопомрачение и наистина и аз очаквах малко повече, но курсовете на Павел Жеков си струват както и да го въртим. Състезателно каране не се учи, нито за 2 дена, нито за седмица, нито за година... нито за 50, 2000 или 10000 лева.
Тези курсове дават нещо малко по-различно от това което очаквате. Показват ви грешките и ви дават насоки за развитие.
- GANUK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d
- Christoff
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
GANUK написа:КОГА ЩЕ ИМА НОВА ГРУПА?
И мен това ме интересува.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- alexsch
- ентусиаст
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
аз също имам интерес! само това ми е много страно дето обучението става със личните коли- какво се случва ако карам по-слаб или дизелов автомобил?
- MasterBoy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.06.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330ci
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани