Съвети за зимното шофиране

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 21.07.2007
Кара: E36 320

Мнение от mi6u » 06 Яну 2008, 21:03

Според мен ASC трябва да се изключва само като ще пързаляш задницата. Иначе е безценно. Незнам защо в дълбок сняг трябва да се изключва. Може би защото толкова отнема газта, че чак загасва.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 07 Яну 2008, 6:54

При зимни условия,когато се кара в сняг над 15см ASC-то е безмислено..казвам го от личен опит и от факта,че го пише в книжката...имам кола със и кола без ASC...вярно,едната е доста по-слаб матор,но е много по-проходима именно заради малкия мотор,липсата на ASC и съответно по-високия офсет...когато е дълбок снега няма как да има еднакво сцепление и на двете гуми - невъзможно е=>ASC ще сработва постоянно,ще отнема газта и в един момент стигаме до момента,в който колата просто изгасва...хубави гуми,шпер и майсторлък му е майката ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: Ruse
Кара: e46 320i

Мнение от sauber » 07 Яну 2008, 7:14

да споделя и аз ... ASCто си се включва от време на време колата се държи перфектно но спрях на един баир нагоре и при опит за потегляне (доста сняг и лед по пътя) ASCто мига гумите приплъзват по малко но не мога да потегля и така 10сек и колата угасна ... паля 1ва и пак не трагва и гасне ... 3ти опит паля ASC - OFF и полека с умерено подаване на газ и трагнах ... отначало се притесних че гасне ама после разбрах че е нормална реакция ...
Born on the racetrack
to live on the street.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Мнение от Rainbow » 07 Яну 2008, 17:36

Ами явно за другата зима извода е да съм с шпер :) .
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 09 Яну 2008, 10:43

Не знам дали шпер, ама като гледам какви идеи се заформиха тука... Като те хлъзга леда по нанагорнището да минеш на трета... А ако на трета не стане, направо на пета серия... Да си добавиш съединител...
Май от много дрифтене има колеги, които са забравили как се кара на пътя.
Просто ще караш по - плавничко, по малко газ и ако въобще имаш шанса да минеш на предавка, колкото по - ниска, по - добре.

И ако тези гуми Семперио са всъщност Семперит, мога да кажа, че са добри гуми за камиони и някои джипове, но лоши за кола, а ти споенаваш и че не са нови.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Мнение от Rainbow » 09 Яну 2008, 12:39

:mhihi: Мерси за съветите , иначе си прав да , моя грешка , даже модела е точно този Semperit Winter-grip , уж Highly recommended :mhihi: имах си аз и да напишат самите те , че не стават =]
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 09 Яну 2008, 15:29

До някъде е въпрос на мнение, но аз съдя по това как са се продавали и какви са отзивите на клиентите. Досега там, където съм работел не съм видял клиент с лека кола да е повторил покупка на гума Семперит. Карат се скъпи коли наистина.
За камиони пък доста се търсят. Или поне се търсеха, едни от вземаните нови гуми бяха.

Нямам впечатления от точния модел. Мнението ми е че два модела на една фирма може да са с доста различни качества, но не виждам кой знае какви хитрости нито в шарката, нито в състава на гуметата.
Но не са и кой знае колк оуспешна марка. От самостоятелен производител станаха бърз очаст от периферията на Континентал.

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook