ТУРБО ИЛИ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ?
Модератор: cww
Еееееех Турбо Маниаче,жалко че не си БМВ маниак
Просто не мога да разбера,защо си губиш времето в нашия форум
Не разбираш ли ,че не е от полза нито за теб,нито за нас.Не разбра ли ,че с нас на глава не се излиза,обратното също е в сила,аз вече го разбрах Никога няма да ме убедиш ,че в Турбо Моторите е бъдещето,или ако е в тях то ми се вижда бая мрачно!Както и че 4WD е добро за драг 400м.Според мен няма кола 4wd,която да е с килограмите и мощноста на кое да е БМВ и да може да го мине на 400м
След като ти имаш толкова опит в стартирането,може би ще ми дадеш някакъв пример,каква кола със задно притежаваща динамичен фактор като този на твоя Опел(горе-долу)си успял да минеш
А после може в отделна тема аз да ти реда моя списък на тези с 4X4,щото тука мястото няма да ми стигне
Е глей ся,пак на спор го избиваме,затова си мисла ,че при онези квадровците с Аудитата можеш да бъдеш по-полезен
Просто не мога да разбера,защо си губиш времето в нашия форум
Не разбираш ли ,че не е от полза нито за теб,нито за нас.Не разбра ли ,че с нас на глава не се излиза,обратното също е в сила,аз вече го разбрах Никога няма да ме убедиш ,че в Турбо Моторите е бъдещето,или ако е в тях то ми се вижда бая мрачно!Както и че 4WD е добро за драг 400м.Според мен няма кола 4wd,която да е с килограмите и мощноста на кое да е БМВ и да може да го мине на 400м
След като ти имаш толкова опит в стартирането,може би ще ми дадеш някакъв пример,каква кола със задно притежаваща динамичен фактор като този на твоя Опел(горе-долу)си успял да минеш
А после може в отделна тема аз да ти реда моя списък на тези с 4X4,щото тука мястото няма да ми стигне
Е глей ся,пак на спор го избиваме,затова си мисла ,че при онези квадровците с Аудитата можеш да бъдеш по-полезен
Роската написа:А после може в отделна тема аз да ти реда моя списък на тези с 4X4,щото тука мястото няма да ми стигне
Е глей ся,пак на спор го избиваме,затова си мисла ,че при онези квадровците с Аудитата можеш да бъдеш по-полезен
Роска, има една единствена фирма, която е успяла да постигне 4х4 кола с нужните добри техниЧески характеристики, в масовото си проиЗводство, и вервай това не е Subaru. ВсиЧко останало можеШ спокойно да го напиШеШ в желания списЪк
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
bawareca написа:Ha-ha-heeeee Алфа с прахосмукачка. Мноо яко.
Хахаха
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Еииии Роска голем кеф ти прави да се дракаш със мене .
Не смятам да давам примери, нема смисъл да се дракаме на приказки ще се опитам да дойда на събора и то точно когато ще са стартовете, дано има с кого да се дръпна че да видим прав ли си или не. А това кви коли съм успял да мина нема пак да споменавам защото се сетих как се включих във форума. Ако не се сещаш виж тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=767&start=15. А дали има полза от мен във форума или не....... не знам пък честно да ти кажа не ме и интересува, просто форума ме кефи и смятам и занапред да го посещавам, ако забеляза даже вече не съм модератор това е по мое желание за да се "уреди" некой БМВ фен там, аз още не съм "достоен" за тази "чест" :mha: .
Не смятам да давам примери, нема смисъл да се дракаме на приказки ще се опитам да дойда на събора и то точно когато ще са стартовете, дано има с кого да се дръпна че да видим прав ли си или не. А това кви коли съм успял да мина нема пак да споменавам защото се сетих как се включих във форума. Ако не се сещаш виж тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=767&start=15. А дали има полза от мен във форума или не....... не знам пък честно да ти кажа не ме и интересува, просто форума ме кефи и смятам и занапред да го посещавам, ако забеляза даже вече не съм модератор това е по мое желание за да се "уреди" некой БМВ фен там, аз още не съм "достоен" за тази "чест" :mha: .
Бреййй,ти си бил ноо сантиментален ве
Не си спомням да съм те гонил,не че и мога де и не че имам право де
Вие фенчетата на хубави и бързи коли сте навсякъде из нета,просто отърване от вас няма
Викаш и на феста ше се появиш,няма начин просто един отявлен стреет реисър като тебе,да пропусне поле за изява,пък може и някой левче за баничка да извади
Дай Боже,лошо няма
Не си спомням да съм те гонил,не че и мога де и не че имам право де
Вие фенчетата на хубави и бързи коли сте навсякъде из нета,просто отърване от вас няма
Викаш и на феста ше се появиш,няма начин просто един отявлен стреет реисър като тебе,да пропусне поле за изява,пък може и някой левче за баничка да извади
Дай Боже,лошо няма
- Resurrector
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Въпрос към TURBO Maniak
TURBO Maniak, твойта вектра фабрично ли е 204 к.с., или е пипната?
Я вышел им наперерез!
- Resurrector
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Turturelo написа:Както беше споменал в разгорещен спор един приятел, че електронно турбо... бяхме легнали по масите от смях
Може би е имал предвид турбо с електронен waste gate
Я вышел им наперерез!
До колкото знам Vectra 4x4 turbo е 204 коня фабрично, двигателят е същия като на калибра 4x4 турбо. От линка който е дал Турбо Манияк останах с впечатлението че неговата Вектра е 270 - 280 коня
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Туртурело
Роската говори за турбоавтомобили на трупчета след 3г експлоатация , а не дали е пипан мотора въобще.Все пак въпроса ми е отрпавен към него и би трябвало той да ми отговори.Много изместваме темата.
Joreto написа:До колкото знам Vectra 4x4 turbo е 204 коня фабрично, двигателят е същия като на калибра 4x4 турбо. От линка който е дал Турбо Манияк останах с впечатлението че неговата Вектра е 270 - 280 коня
Ами, поне 300-320 Ще да е.... мнооо малко ми се струва 280.
Пичове, стегнете се и дайте да говорим смислени неЩа, pls!
Роска въпреки че си написал много дълъг пост с много точна информация и конкретни примери той има една единствена гледна точка:
Всичко което си написал е валидно единствено когато смяташ да използваш автомобил над определено време (5 години да речем). Ако обаче аз имам турбо автомобил смяташ ли че ще искам да го реставрирам след 5 години когато когато се счупи за първи път? Естествено че не - аз ще предпочета да си купя новият модел на този авотмобил(има изключения аз обаче говоря за общия случай). Същото се отнася и за БМВ-тата. Колкото и прецизно да са направени в един момент се чупят(10 години). Тогава бих ли искал да реставрирам ПЕРФЕКТНАТА за времето си изработка на БМВ-то ми или ще си купя новия модел с ПЕРФЕКТНАТА за съвременните разбирания изработка.
Така когато аз си купя кола се предполага няма да умра от старост преди да съм я сменил. Такива са разбиранията в развитите страни и в този ред на мисли твоето разбиране не е философия а просто е изкривено от беднотията в България.
Затова ако аз имам М пауър и искам още по бърза кола няма да се колебя да сложа турбо кит дори и 10 пъти да съкращава живота на двигателя.След 5 години когато колата се счупи мен няма да ме е*е защото аз съм искал бърза кола а след толкова време ще е излязала по бърза от моята. Но през тези 5 години ще съм карал по бърз автомобил от чист М пауър.....
Всичко което си написал е валидно единствено когато смяташ да използваш автомобил над определено време (5 години да речем). Ако обаче аз имам турбо автомобил смяташ ли че ще искам да го реставрирам след 5 години когато когато се счупи за първи път? Естествено че не - аз ще предпочета да си купя новият модел на този авотмобил(има изключения аз обаче говоря за общия случай). Същото се отнася и за БМВ-тата. Колкото и прецизно да са направени в един момент се чупят(10 години). Тогава бих ли искал да реставрирам ПЕРФЕКТНАТА за времето си изработка на БМВ-то ми или ще си купя новия модел с ПЕРФЕКТНАТА за съвременните разбирания изработка.
Така когато аз си купя кола се предполага няма да умра от старост преди да съм я сменил. Такива са разбиранията в развитите страни и в този ред на мисли твоето разбиране не е философия а просто е изкривено от беднотията в България.
Затова ако аз имам М пауър и искам още по бърза кола няма да се колебя да сложа турбо кит дори и 10 пъти да съкращава живота на двигателя.След 5 години когато колата се счупи мен няма да ме е*е защото аз съм искал бърза кола а след толкова време ще е излязала по бърза от моята. Но през тези 5 години ще съм карал по бърз автомобил от чист М пауър.....
кое си сака оно си требе
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани