Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://www.cars.bg/c371552 тази май не е зле ама ... е 2000г. а те много се чупят за разлика от faceliftovite ако бъркам ме поправете
- GeorgiLazarov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте фенове,
Моят случай е следният, минавам от Форд към БМВ, важно е какъв да е бавареца. Първо да кажа, че отдавна съм фен, но сега мога да си го позволя. За случая от 3 седмици чета из нета какви ли не работи и гледам постоянно обяви. Спрял съм се на конкретно http://www.cars.bg/c200960 даже ходих да го покарам и е запазено за мен в рамките на една седмица, устна уговорка. Трябва ми инфо спешно че до края на другата седмица трябва да реша иначе ще го грабнат. Дилемата е с 320 - ките 150 к.с. фейслифтове ... по малко пари са и май по икономични. Имам парите за тази от обявата, но се опитвам да мисля и за напред. Важно ми е разликата в разхода при едните и при другите / по назад в същата тема се твърди че е не повече от 1 литър ако е така 330 xd става моя - някой друг поддържа ли това мнение/ и дали има фрапираща разлика в сумите за поддръжка, също и няколко думи за 4x4, което при този модел е постоянно, въпреки че има и цяла тема по този въпрос пак не разбрах меродавното мнение. Пак казвам нов съм в БМВ света всяка информация ще ми е от помощ.
Благодаря предварително.

Моят случай е следният, минавам от Форд към БМВ, важно е какъв да е бавареца. Първо да кажа, че отдавна съм фен, но сега мога да си го позволя. За случая от 3 седмици чета из нета какви ли не работи и гледам постоянно обяви. Спрял съм се на конкретно http://www.cars.bg/c200960 даже ходих да го покарам и е запазено за мен в рамките на една седмица, устна уговорка. Трябва ми инфо спешно че до края на другата седмица трябва да реша иначе ще го грабнат. Дилемата е с 320 - ките 150 к.с. фейслифтове ... по малко пари са и май по икономични. Имам парите за тази от обявата, но се опитвам да мисля и за напред. Важно ми е разликата в разхода при едните и при другите / по назад в същата тема се твърди че е не повече от 1 литър ако е така 330 xd става моя - някой друг поддържа ли това мнение/ и дали има фрапираща разлика в сумите за поддръжка, също и няколко думи за 4x4, което при този модел е постоянно, въпреки че има и цяла тема по този въпрос пак не разбрах меродавното мнение. Пак казвам нов съм в БМВ света всяка информация ще ми е от помощ.
Благодаря предварително.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
колега не ми казвай че вярваш на тия 127к км
най малкото са х2 .. освен това няма грам екстра по тая кола .. относно поддръжката има доста писано ,не е евтина ..

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Щом ще търсиш Е46 - задължително фейслифтово и за препоръчване с ръчни скорости и по възможност с 6 ст.!
Този мотор със 184 коня е от преди фейса и е по-лаком от новият Е46 330 Д със 204 коня.
Като цяло бензиновте Е46 със 6 цл. и особено 323и и 328и си лапкат доволно масло като екотековият опелски мотор.
Никога не вземай 320д 136 коня!
А защо ти препоръчвам фейслифт. Първо и най-важно във фейса и по новите мотори повечето проблеми са отстранени!
Второ не по-малко важно е че фейсова Е46 няма нито една с ръжда и от Германия и Швеция да е! За сметка на първите екземпляри от 98-99г. карани в страни със сериозна зима - кафявата напаст ги е нацвъкала основно по пантите и предните калници.
Ако имаш възможност търси 330 д с новия мотор 204 коня и 6 ст. ръчна кутия. Аз бих си купил такъв. Макар че малко плашат цените демпфер.
Ама няма нищо перфектно. Всички мотори при Е46 си имат по някой недостатък.
Ако не може да вземеш 330 д и 330 и става с газов инжекцион перфектен и 320 д 150 коня не е никак лош.
Като цяло плашат цените на алуминиевите носачи 330 лв...демпфер...ламбда сонда...дебитомер. И накрая автоматика като те събори с едни 1500 лв. и шок и ужас.
Аз също бях собственик на Форд. Моят беше Мондео 1.8 ТД и не мога да повярвам че сутрин го няма зловонното блъскане и чукане при палене в минусови темп. Имах чувството че клапаните блъскат директно по предния капак.
Ако си бил собственик на някой новичък Форд след 2003-4 г. и 2.0 Комън Рейл - няма да те уплашат цените на Е46.
Като знам че за моя дарак 96г. ангр.ремък с трите ролки и обтяжките и труда струваше 650 лв. - си представям за Мондео 2.2 тдци 155 коня 2005г.
как тези неща с труда са поне 1200 лв.
При Е46 доколкото знам всички мотори са с верига.
На моето Е46 мотора е с верига - а ремъка задвижващ за алтернатора - водна помпа и хидравликата е 38 лв. немски. И климатроника има евтин ремък.
Това беше и едно от нещата с което ме привлече силно Е46.
Този мотор със 184 коня е от преди фейса и е по-лаком от новият Е46 330 Д със 204 коня.
Като цяло бензиновте Е46 със 6 цл. и особено 323и и 328и си лапкат доволно масло като екотековият опелски мотор.
Никога не вземай 320д 136 коня!
А защо ти препоръчвам фейслифт. Първо и най-важно във фейса и по новите мотори повечето проблеми са отстранени!
Второ не по-малко важно е че фейсова Е46 няма нито една с ръжда и от Германия и Швеция да е! За сметка на първите екземпляри от 98-99г. карани в страни със сериозна зима - кафявата напаст ги е нацвъкала основно по пантите и предните калници.
Ако имаш възможност търси 330 д с новия мотор 204 коня и 6 ст. ръчна кутия. Аз бих си купил такъв. Макар че малко плашат цените демпфер.
Ама няма нищо перфектно. Всички мотори при Е46 си имат по някой недостатък.
Ако не може да вземеш 330 д и 330 и става с газов инжекцион перфектен и 320 д 150 коня не е никак лош.
Като цяло плашат цените на алуминиевите носачи 330 лв...демпфер...ламбда сонда...дебитомер. И накрая автоматика като те събори с едни 1500 лв. и шок и ужас.
Аз също бях собственик на Форд. Моят беше Мондео 1.8 ТД и не мога да повярвам че сутрин го няма зловонното блъскане и чукане при палене в минусови темп. Имах чувството че клапаните блъскат директно по предния капак.

Ако си бил собственик на някой новичък Форд след 2003-4 г. и 2.0 Комън Рейл - няма да те уплашат цените на Е46.
Като знам че за моя дарак 96г. ангр.ремък с трите ролки и обтяжките и труда струваше 650 лв. - си представям за Мондео 2.2 тдци 155 коня 2005г.
как тези неща с труда са поне 1200 лв.
При Е46 доколкото знам всички мотори са с верига.
На моето Е46 мотора е с верига - а ремъка задвижващ за алтернатора - водна помпа и хидравликата е 38 лв. немски. И климатроника има евтин ремък.
Това беше и едно от нещата с което ме привлече силно Е46.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- alioshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.06.2013
- Местоположение: Берковица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Никога не вземай 320д 136 коня!
Я сега си обоснови мнението защо да не взима точно този мотор? Иначе 323 170 коня е един много сполучлив двигател и е за предпочитание пред 320и - 150 коня и 318и-143 коня. За разхода на масло не съм чак толкова съгласен(зависи как се кара). Иначе, който може да си позволи да кара 330и - 231 коня (е това вече е жесток двигател) направо да го взима.

- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Щом ще търсиш Е46 - задължително фейслифтово и за препоръчване с ръчни скорости и по възможност с 6 ст.!
Този мотор със 184 коня е от преди фейса и е по-лаком от новият Е46 330 Д със 204 коня.
Като цяло бензиновте Е46 със 6 цл. и особено 323и и 328и си лапкат доволно масло като екотековият опелски мотор.
Никога не вземай 320д 136 коня!
А защо ти препоръчвам фейслифт. Първо и най-важно във фейса и по новите мотори повечето проблеми са отстранени!
Второ не по-малко важно е че фейсова Е46 няма нито една с ръжда и от Германия и Швеция да е! За сметка на първите екземпляри от 98-99г. карани в страни със сериозна зима - кафявата напаст ги е нацвъкала основно по пантите и предните калници.
Ако имаш възможност търси 330 д с новия мотор 204 коня и 6 ст. ръчна кутия. Аз бих си купил такъв. Макар че малко плашат цените демпфер.
Ама няма нищо перфектно. Всички мотори при Е46 си имат по някой недостатък.
Ако не може да вземеш 330 д и 330 и става с газов инжекцион перфектен и 320 д 150 коня не е никак лош.
Като цяло плашат цените на алуминиевите носачи 330 лв...демпфер...ламбда сонда...дебитомер. И накрая автоматика като те събори с едни 1500 лв. и шок и ужас.
Аз също бях собственик на Форд. Моят беше Мондео 1.8 ТД и не мога да повярвам че сутрин го няма зловонното блъскане и чукане при палене в минусови темп. Имах чувството че клапаните блъскат директно по предния капак.![]()
Ако си бил собственик на някой новичък Форд след 2003-4 г. и 2.0 Комън Рейл - няма да те уплашат цените на Е46.
Като знам че за моя дарак 96г. ангр.ремък с трите ролки и обтяжките и труда струваше 650 лв. - си представям за Мондео 2.2 тдци 155 коня 2005г.
как тези неща с труда са поне 1200 лв.
При Е46 доколкото знам всички мотори са с верига.
На моето Е46 мотора е с верига - а ремъка задвижващ за алтернатора - водна помпа и хидравликата е 38 лв. немски. И климатроника има евтин ремък.
Това беше и едно от нещата с което ме привлече силно Е46.
Хубаво е с верига а моята сега като се разтропа и е за смяна не ме питай колко пари струва


- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:бензиновте Е46 със 6 цл. и особено 323и и 328и си лапкат доволно масло като екотековият опелски мотор.
Бъркаш моторите 323 и 328 са М52..
М54 (б22 -170, б25-192, б30-321) са склонни към харчене на масало!
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Като цяло бензиновте Е46 със 6 цл. и особено 323и и 328и си лапкат доволно масло като екотековият опелски мотор.
Това не е вярно.. Може би бъркаш M52 с M54 или не си се докосвал до такава кола. Като цяло ми се струва че пишеш доста общи неща и говориш наизуст. Още от предишното мнение, когато момчето беше питало за 330, е46 бензинов седан от Германия, ти го прати да си купи е92 купе печка от Горубляне.. Хубаво е да искаме да сме полезни и да си помагаме като собственици на такива коли, но не е хубаво да подлъгваме бъдещите колеги с такива непроверени твърдения. Още повече, че съм забелязал, че хората, които питат тук не осъзнават, че не всяко мнение е меродавно и не трябва да оставят други хора да правят избора вместо тях, а само да имат предвид мненията им и да си отговорят на общи въпроси. Това не е заяждане към колегата Демирев, а просто вметка.
Към @GeorgiLazarov - всеки един въпрос е дъвкан стотици пъти и има безброй много отговори на всяка тема. Разход на гориво на колите има по-надолу в раздела, можеш да си направиш съпоставка между 320d, 330d/xd. писано е и за X предимства и недостатъци. Има тема за цени на части и там можеш да проследиш разликата. Има и много теми бензин срещу дизел и можеш да заемеш, която агитка искаш, след като ги прочетеш. Всичките въпроси, които имаш ти вече хора са ги задали, а други са им отговорили по доста изчерпателен начин, на теб остава само да ги отделиш малко време и да ги намериш. Е46 може да ти достави адско удоволствие от шофирането, ако нацелиш читава такава, а може да те накара и да плачеш с крокодилски сълзи. Мисля, че си струва да отделиш няколко часа на ден, няколко дни за да разучиш всички детски болести и всички проблеми около нея.
Поздрави.
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега разликата в разхода между 320 и 330 е около литър, но ако караш меко 30-ката. Аз имах фейслифтова 320ка и сега съм с 330. Иначе за демпфера имай предвид че всички комън рейл са с демпферен маховик! При това новия 330(204кс) има варианти на евтин маховик докато при по-старите(320 150кс и 330 184кс) си отива към 1000лв. НО това че е скъп съвсем не означава че е ненадеждна част!
ПП Не знам защо, но колата на обява от снимката капака на двигателя е от 204-коньовата версия - или продавача не знае какво продава или нещо е пипано
ПП Не знам защо, но колата на обява от снимката капака на двигателя е от 204-коньовата версия - или продавача не знае какво продава или нещо е пипано
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ociata написа:.....ПП Не знам защо, но колата на обява от снимката капака на двигателя е от 204-коньовата версия - или продавача не знае какво продава или нещо е пипано
Пу...взе ми го от клавиатурата

Възможно е само тази снимка да е от 204 коньовия двигател.....

Но пак не е редно!
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание

- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://www.cars.bg/c372270 е това ми грабна окото на 6500 някой да го гепва изглежда много добре 

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
player123 написа:http://www.cars.bg/c372270 е това ми грабна окото на 6500 някой да го гепва изглежда много добре
И да се надяваш ест, че са и обърнали волана като хората. И е хубаво да се провери по ВИН за екстрите, защото на мене лично малко ме съмнява да е излязла с този волан.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dido0o``` написа:player123 написа:http://www.cars.bg/c372270 е това ми грабна окото на 6500 някой да го гепва изглежда много добре
И да се надяваш ест, че са и обърнали волана като хората. И е хубаво да се провери по ВИН за екстрите, защото на мене лично малко ме съмнява да е излязла с този волан.
И как реши, че е десняк


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
UBAH5 написа:dido0o``` написа:player123 написа:http://www.cars.bg/c372270 е това ми грабна окото на 6500 някой да го гепва изглежда много добре
И да се надяваш ест, че са и обърнали волана като хората. И е хубаво да се провери по ВИН за екстрите, защото на мене лично малко ме съмнява да е излязла с този волан.
И как реши, че е десняк
Тея тръбички от дясната страна в двигателния отсек за какво са?
п.п. Инак да прави ми впечатление, че лепенката за налягането на гумите е от лявата страна, ама този подлакътник ...



Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Грешно е решил, защото това не е било десняк. Волана вероятно не е от тази кола, защото има достатъчно екстри.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани