Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
да попитам, знае ли се кога ще има дино day, да замериме какво става с крантите 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
maxpower написа:да попитам, знае ли се кога ще има дино day, да замериме какво става с крантите
Сподели как е пораснала тая 20ска де

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
със сърдечна трансплантация, не вярвайте на всичко, което пише на задния капак 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте, натъкнах се на интересен евентуален проблем.
В друга тема намерих един много интересен документ за разликите между Х и не-Х Е46:
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1287020766
Евентуалния проблем идва от там, че при описанието на въпросния Transfer Case (май е раздатка български), който разпределя усилието 38:62 между предната и задната ос, пише че максималния въртящ момент, който понася е 300 Nm. Моята кола по книжка е 290 Nm, но аз искам да сложа чип и K&N филтър. Чип сайтове казват, че въртящия момент скача някъде до 325 Nm.
Въпроса ми е, има ли тук някой с чип на 330xi, и ако да, имал ли е проблеми с раздатката?
В друга тема намерих един много интересен документ за разликите между Х и не-Х Е46:
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1287020766
Евентуалния проблем идва от там, че при описанието на въпросния Transfer Case (май е раздатка български), който разпределя усилието 38:62 между предната и задната ос, пише че максималния въртящ момент, който понася е 300 Nm. Моята кола по книжка е 290 Nm, но аз искам да сложа чип и K&N филтър. Чип сайтове казват, че въртящия момент скача някъде до 325 Nm.
Въпроса ми е, има ли тук някой с чип на 330xi, и ако да, имал ли е проблеми с раздатката?

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Моята по каталог е 410Nm.
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
virtualchild написа::wave:
Моята по каталог е 410Nm.
Да ама на xd, може да е различен Transfer Case-a, от този на xi. Ако забелязвате в този документ са упоменати само бензинови, и не мога да намеря същото описание за дизеловите, да видя там какво пише...

За това питам за някой точно с 330xi с чип ???
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Слагат ги и в бензина и дизела еднакви.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
virtualchild написа:Слагат ги и в бензина и дизела еднакви.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05

OMFG!


- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
slavyan5 написа:virtualchild написа:Слагат ги и в бензина и дизела еднакви.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05![]()
OMFG!Случайно мернах и цената в Дару кар и е 4053 лева. Ще се моля да не се развали това, че става много лошо...
Не знам какво се учудваш. Това е цена за цяла чисто нова раздатка. В реал оем има и отделни части за нея, не само цял комплект.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
dido0o``` написа:slavyan5 написа:virtualchild написа:Слагат ги и в бензина и дизела еднакви.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05![]()
OMFG!Случайно мернах и цената в Дару кар и е 4053 лева. Ще се моля да не се развали това, че става много лошо...
Не знам какво се учудваш. Това е цена за цяла чисто нова раздатка. В реал оем има и отделни части за нея, не само цял комплект.

Ето ги и частите:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0015&hg=27&fg=15
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
virtualchild написа:dido0o``` написа:slavyan5 написа:virtualchild написа:Слагат ги и в бензина и дизела еднакви.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=27107530812
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0013&hg=27&fg=05![]()
OMFG!Случайно мернах и цената в Дару кар и е 4053 лева. Ще се моля да не се развали това, че става много лошо...
Не знам какво се учудваш. Това е цена за цяла чисто нова раздатка. В реал оем има и отделни части за нея, не само цял комплект.
![]()
Ето ги и частите:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX71&mospid=47675&btnr=27_0015&hg=27&fg=15
Ох, добре, ще спя спокойно...

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги,
След като смених софта на колата с последния такъв, реших пак (след като явно съм имал преди съдейки по вървежа сега
) да си ремапна колицата. Мапера вече е избран така или иначе , решил съм да сложа и К§Н филтър директно с ремапа, Но исках да ви питам относно генерацията дали знаете къде правят що годе читави цели генерации за нормални пари (300-400-500лв ако изобщо е възможно).
Другото което си мисля е дали нов кулер си струва от почистен стар ? Цената не му е кой знае колко сериозна, Другото което е че ако се сложи по-голям кулер може да се отрази негативно а турбината в смисъл - Лаг има ли нещо вярно в това?
Целта на мапа който искам е не да изцеди колата а по-скоро до добави онази тяга която имаше преди , но от по-ниски обороти 1600-1800 до към 3500 стабилно ускорение. Търся еластичност...Ако имате други идеи и препоръки то

След като смених софта на колата с последния такъв, реших пак (след като явно съм имал преди съдейки по вървежа сега

Другото което си мисля е дали нов кулер си струва от почистен стар ? Цената не му е кой знае колко сериозна, Другото което е че ако се сложи по-голям кулер може да се отрази негативно а турбината в смисъл - Лаг има ли нещо вярно в това?
Целта на мапа който искам е не да изцеди колата а по-скоро до добави онази тяга която имаше преди , но от по-ниски обороти 1600-1800 до към 3500 стабилно ускорение. Търся еластичност...Ако имате други идеи и препоръки то


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Внимавай с този пик от 1600 оборота...точно там и е тежко на колата да я рита ремап-а силно 

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Dimitroff написа:Внимавай с този пик от 1600 оборота...точно там и е тежко на колата да я рита ремап-а силно
Е не аз не учаквам че на 1600 колата ще тегли .. да почне да развърта. Приятната промяна с новия софт е че колата е мн по-жива в ниските именоо около 1600....
А Ванка ако не се лъже ти ми беше споменавал за генерации преди че ги правели някъде или се бъркам ?
П.п разхода с новия софт е с 1л отгоре


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Обади се на ЛС да ти кажа къде да пипаш/сменяш генерацията
Относно разхода...ремап-а си е казал думата - сега като го няма - ще лапа малко повече - точно защото ще искаш да върви като преди


Относно разхода...ремап-а си е казал думата - сега като го няма - ще лапа малко повече - точно защото ще искаш да върви като преди


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани