Загуба на мощност 320D едно решение.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- johny bravo
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Колега, как ти хванаха дюзите в смисъл на диагностика ли и каква, защото мойте са сваляни и са измерени, само че във фолксваген, тъй като там имам познат, и според него са си ок, сменил съм и дифтунги. Само втора дюза не могахме да я извадим и решихме да не рискуваме да счупим нещо.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Както писах в предния пост след почистване на това филтърче моята кола литна и след 1 час умря. Вчера я разглобих отново и видях какъв е проблема. Регулирането на уестгейта се беше разхлабило и от вибрациите настройката се беше изместила, като лостчето се беше скъсило до край. Върнах го на старото място и колата отново полетя до 170(след тази скорост ми свършва улицата и нямам къде да вдигна повече). Така че при мен подейства този метод. Разбира се беше по-хладно, та може клапанът да се скапва и от жегата, ще се види след няколко дни. И за да не пускам нова тема, вчера като разглабях АГР-а видях, че всмукателния ми колектор прилича на комин на циганска печка. АГР-а го почистих и сега като че ли работи по-меко колата и има повече мощност при ниските обороти. Но нямам идея как да почистя всмукателния колектор. Някой ако го е чистил да сподели опита си за да не го прецакам. Разбира се преди Нова година платих на един сервиз да направят точно тази работа, но са ме взели за Митко Балъков и просто без да отварят колата ми прибраха 50 кинта(за лекарства за хемороиди да ги дадат дано!).
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ако нети е затапен ЕГР-клапана,винаги ще ти трупа същата мръсотия и сервиза няма да е виновен за това,без значение че неги познавам казвам,че ако не е затапен ЕГР-а неправомерно ги обвинявашukelichko написа:Разбира се преди Нова година платих на един сервиз да направят точно тази работа, но са ме взели за Митко Балъков и просто без да отварят колата ми прибраха 50 кинта(за лекарства за хемороиди да ги дадат дано!).

- johny bravo
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Колега колектора се почиства както е писано и в други теми с Мегглио препарат домакински за обесмасляване и четка за шише да бъркаш в тръбите, от моя излезе много мръсотия, но наистина няма гаранция че няма да се замърси пак, внимавай като го сваляш. Също така с пароструйка или гореща вода под налягане е хубаво да се измие. КОГАТО ГО ПОСТАВЯШ ОБРАТНО ТРЯБВА ДА Е ИДЕАЛНО СУХ. ЕДНА КАПКА ВОДА И ГЪРМИ ДВИГАТЕЛЯ!!!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
като го почистете,затапете ЕГР-а и повече няма да има такива мрасотий и няма да се налага второ чистене 

- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
колега,
най-интересното е че аз ходих на 2 диагностики (Дару и Бош Сервиз) и на нито едната не ми хванаха дюзите.... Едва след като в Бош ги свалиха и ги тестваха на стенд се оказаха прецакани... Диагностиката не ги хвана... Това мога да кажа аз....
най-интересното е че аз ходих на 2 диагностики (Дару и Бош Сервиз) и на нито едната не ми хванаха дюзите.... Едва след като в Бош ги свалиха и ги тестваха на стенд се оказаха прецакани... Диагностиката не ги хвана... Това мога да кажа аз....
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
WALL написа:ukelichko написа:Както писах в предния пост след почистване на това филтърче моята кола литна и след 1 час умря. Вчера я разглобих отново и видях какъв е проблема.....
Колега да не си имал проблем с управлението изцяло и така да ти се е сторило?
Мен ме интересува, някой почиствал ли ги е тези филтърчета, без да е имал проблем с управлението на турбото! Ако има осезаем ефект по добра работа, т.е. би трябвало да влияе на турбо лага и ги мятам при първа възможност. Темата е много интересна не съм предполагал, че там има филтри в тези клапани на вакума, мислех, че има някъде филтърче като на ТДС и го търсех за смяна, но не намерих нищо и така и си остана...
Айде аз утре ще я пробвам тази операция и ще пиша, но си мисля че този клапан се скапва предимно от жегата. На Ауди 1.9 тди, клапана е изнесен отпред и се охлажда добре.
- johny bravo
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Колеги почистих този който е към турбото със спрей, и шума, който здава при ускорение намаля, сега ще почистя и другия клапан който е към агр да видим. Колега мерси за инфото за дязите ще пробвам с добавка за почистване и смяна на дифтугни първо, ще гледам да я замеря и дано се оправи проблема. Иначе като цяло колата върви на пушка голяма разлика няма.
IvaN66 написа:Искам да ви питам колеги,когато някъде над 2000 об усетите лекото зависване и спад в мощността стрелката за разхода на гориво пада ли някъде към 10л?При мен се получава точно така:максимално натиснат педал,ускорение и след 2500 об спад за момент и реагиране на стрелката за разхода наляво.
Изчистих дебитомера със спрей и като че ли няма особен ефект.
Колега,не изчетох цялата тема,но имам подобен проблем.Реши ли го вече и ако да,как.Мерси!
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Не съм го решил.Това което съм направил е само да почистя дебитомера със спрей.На сляпо не ми се сменя нищо.Опасявам се,че проблема може и да е от помпата(пази боже).
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани