Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e34 520i
Мечтае да кара: Машината на времето !
Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от dagger » 04 Фев 2012, 18:46

frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора? :roll: :roll: :roll:


Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от frizzante » 04 Фев 2012, 18:51

dagger написа:
frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора? :roll: :roll: :roll:


Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?


Това ми е ясно колега, но той казва , че все пак угасена на първа следователно е работил мотора и е бил загасен! Би трябвало с ново турбо и една хубава профилактика всичко да си е наред после...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от choio » 04 Фев 2012, 18:55

frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора? :roll: :roll: :roll:

Колегата който пита дали не е имало някакви признаци, че турбото е пътник...Ами при мен нямаше никакви, нито масло дърпаше, не пушеше, не свиреше...изобщо всичко нормално. Качвам се, паля и след 2 минути изпреварвайки един автобус в града 50-6о км/ч изгърмя като автомобилна гума, после взе да се форсира, извадих ключа и след 5 секунди шаш вкарах първата и я загасих, отзад бях като парен локомотив.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Доста неприятно ..мислех си че ще има някви предисловия ,то да те е шубе да караш :shock: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e34 520i
Мечтае да кара: Машината на времето !
Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от dagger » 04 Фев 2012, 18:55

frizzante написа:
dagger написа:
frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора? :roll: :roll: :roll:


Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?


Това ми е ясно колега, но той казва , че все пак угасена на първа следователно е работил мотора и е бил загасен! Би трябвало с ново турбо и една хубава профилактика всичко да си е наред после...


Мдам, ама казва, че и масло нямало вътре :roll: Дано наистина да е угасена навреме !
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от b00st » 04 Фев 2012, 19:34

вие четете ли бе? :dummy:
light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от frizzante » 04 Фев 2012, 20:04

zBoost написа:вие четете ли бе? :dummy:
light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво


Ние четем колега, ама докато се появят неговите мнения...Значи верно е станало мазалото! Според мен едва ли ще поемат нещо тия от пункта.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от nik4o_83 » 04 Фев 2012, 20:08

dagger написа:
frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора? :roll: :roll: :roll:


Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?


:OT: Ми не е съвсем така :) Защо затяга мотора - защото няма масло всичко вътре се разширява яко. Тоест - за основен...

Много лошо....но и аз съм на мнение като колегата Retrofit, че просто турбото ти е било заминало и форсирането не е резултат от действията на служителя на пункта за ГТП.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от b00st » 04 Фев 2012, 20:08

light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.

според мене не маслото ти е направило мотора мармалад, ами с тия 4000++ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от JTD » 04 Фев 2012, 20:16

zBoost написа:
light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.

според мене не маслото и високите обороти са ти направили мотора мармалад, ами с тия 4000+ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил :wave:

Тези 4000 оборота са нищо. Може и цял ден да си го караш на 4000 оборота и нищо няма да стане. Какво като е дизел. Двигател е все пак.
При изгарянето на маслото обаче тези обороти се покачват неконтролируемо и често са и доста над 6000. Това прави повечето проблеми.
А това с теста се прави, защото теста за дим трябва да се прави на максималните обороти на двигателя за поне 0.5 секунди.
Или демек трябва да натиснеш газта, да качи до около 4800 оборота, да задържи така около половин секунда и след това да пуснеш педала. По този начин се мерят вредните емисии.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от b00st » 04 Фев 2012, 20:26

нищо ръгни му на твойто 330xd 3>1ва с 3-4000 да видиме кво кат е дизел :mhihi:
като ще се гаси на скорост да беше сложил хитрягата 4-та 5та колата пак щеше да угасне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от kiko » 04 Фев 2012, 20:30

light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво

от гтп каква е тяхната версия за проблема?и намерихте ли диалог?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от kokoko » 04 Фев 2012, 20:58

харата от гтп нямат вина че колата е дръпнала масло от кулера които в следствие на износено турбо се е напълнил с масло .при засмукано масло мотора вдига компресията неимоверно и това води до кривини по биелите а от там ;счупени биели,бутала и т,н, просто си наблудаваите колите дали харчат масло , ако забележите да подпипват повечко масло вземете мерки с турбините и без друго на 150 к.с, слабички мурботата :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от xerial » 04 Фев 2012, 20:59

JTD написа:
zBoost написа:
light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.

според мене не маслото и високите обороти са ти направили мотора мармалад, ами с тия 4000+ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил :wave:

Тези 4000 оборота са нищо. Може и цял ден да си го караш на 4000 оборота и нищо няма да стане. Какво като е дизел. Двигател е все пак.
При изгарянето на маслото обаче тези обороти се покачват неконтролируемо и често са и доста над 6000. Това прави повечето проблеми.
А това с теста се прави, защото теста за дим трябва да се прави на максималните обороти на двигателя за поне 0.5 секунди.
Или демек трябва да натиснеш газта, да качи до около 4800 оборота, да задържи така около половин секунда и след това да пуснеш педала. По този начин се мерят вредните емисии.


А дали има разлика да караш с 4000 оборота или да го пържиш на място на 4000 оборота м ?? ;)
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от Gqbriel » 04 Фев 2012, 21:47

kokoko написа:харата от гтп нямат вина че колата е дръпнала масло от кулера които в следствие на износено турбо се е напълнил с масло .при засмукано масло мотора вдига компресията неимоверно и това води до кривини по биелите а от там ;счупени биели,бутала и т,н, просто си наблудаваите колите дали харчат масло , ако забележите да подпипват повечко масло вземете мерки с турбините и без друго на 150 к.с, слабички мурботата :yes:


Абе вие нормални ли сте ?!Как нямат вина - ми дайте тогава във всеки сервиз да правим тотал щета двигателите и после - еми сори пич ама колата не ти е в ред :kuku:
Ако ви дойде яйцето на бомбето :mhihi: - пак ще си говорим от страни е мн лесно - като човек патил от пеперудки,знам колко е кофти а тук говорим за цял мотор - от - до ...
JTD - 4000 оборота може и да държи ,но ако е здрав на 100% - верно така им правят тестовете - но все пак не караме коли от изложби :yes: ..и все пак ако някой ми каже ,че на ГТП ще ми държи колата на 4000 оборота - ще има разправии и жалби .
Абе аз дино без вентилация не съм видял...
И все пак - някой ,да има отговор на моите въпроси - съвсем реално питам :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП

Мнение от tsb_bg » 04 Фев 2012, 21:51

Тук има описана подобна случка

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=13302

Според мен турбото се е държало на магия а ти си извадил късмет че всичко това е станало на място а не в движение ...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook