Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора?![]()
![]()
![]()
Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
dagger написа:frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора?![]()
![]()
![]()
Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?
Това ми е ясно колега, но той казва , че все пак угасена на първа следователно е работил мотора и е бил загасен! Би трябвало с ново турбо и една хубава профилактика всичко да си е наред после...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора?![]()
![]()
![]()
Колегата който пита дали не е имало някакви признаци, че турбото е пътник...Ами при мен нямаше никакви, нито масло дърпаше, не пушеше, не свиреше...изобщо всичко нормално. Качвам се, паля и след 2 минути изпреварвайки един автобус в града 50-6о км/ч изгърмя като автомобилна гума, после взе да се форсира, извадих ключа и след 5 секунди шаш вкарах първата и я загасих, отзад бях като парен локомотив....![]()
![]()
Доста неприятно ..мислех си че ще има някви предисловия ,то да те е шубе да караш


- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
frizzante написа:dagger написа:frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора?![]()
![]()
![]()
Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?
Това ми е ясно колега, но той казва , че все пак угасена на първа следователно е работил мотора и е бил загасен! Би трябвало с ново турбо и една хубава профилактика всичко да си е наред после...
Мдам, ама казва, че и масло нямало вътре

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
вие четете ли бе?

light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
zBoost написа:вие четете ли бе?
light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво
Ние четем колега, ама докато се появят неговите мнения...Значи верно е станало мазалото! Според мен едва ли ще поемат нещо тия от пункта.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
dagger написа:frizzante написа:Аз пак да попитам автора - Защо е нужно да сменя мотора?![]()
![]()
![]()
Ако е изгорила маслото, просто си затяга и до там ! И тук е момента да питам автора на темата, дали са въртяли мотора след това ?


Много лошо....но и аз съм на мнение като колегата Retrofit, че просто турбото ти е било заминало и форсирането не е резултат от действията на служителя на пункта за ГТП.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.
според мене не маслото ти е направило мотора мармалад, ами с тия 4000++ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил

Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
zBoost написа:light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.
според мене не маслото и високите обороти са ти направили мотора мармалад, ами с тия 4000+ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил
Тези 4000 оборота са нищо. Може и цял ден да си го караш на 4000 оборота и нищо няма да стане. Какво като е дизел. Двигател е все пак.
При изгарянето на маслото обаче тези обороти се покачват неконтролируемо и често са и доста над 6000. Това прави повечето проблеми.
А това с теста се прави, защото теста за дим трябва да се прави на максималните обороти на двигателя за поне 0.5 секунди.
Или демек трябва да натиснеш газта, да качи до около 4800 оборота, да задържи така около половин секунда и след това да пуснеш педала. По този начин се мерят вредните емисии.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
нищо ръгни му на твойто 330xd 3>1ва с 3-4000 да видиме кво кат е дизел
като ще се гаси на скорост да беше сложил хитрягата 4-та 5та колата пак щеше да угасне.

като ще се гаси на скорост да беше сложил хитрягата 4-та 5та колата пак щеше да угасне.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
light123 написа:Мотора е зле: стопени дюзи, счупени колектор, глава, клапани, бутала ... В понеделник ще разбера какво е останало здраво
от гтп каква е тяхната версия за проблема?и намерихте ли диалог?
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
харата от гтп нямат вина че колата е дръпнала масло от кулера които в следствие на износено турбо се е напълнил с масло .при засмукано масло мотора вдига компресията неимоверно и това води до кривини по биелите а от там ;счупени биели,бутала и т,н, просто си наблудаваите колите дали харчат масло , ако забележите да подпипват повечко масло вземете мерки с турбините и без друго на 150 к.с, слабички мурботата 

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
JTD написа:zBoost написа:light123 написа:Човека от пункта излиза разтреперан и обяснява че не могъл да изгаси мотора - извадил кючът дори и чак като вкарал на първа предавка със спирачка - угаснала.
според мене не маслото и високите обороти са ти направили мотора мармалад, ами с тия 4000+ оборота на дизела като му е ръгнал "човека" първа и го е изпратил
Тези 4000 оборота са нищо. Може и цял ден да си го караш на 4000 оборота и нищо няма да стане. Какво като е дизел. Двигател е все пак.
При изгарянето на маслото обаче тези обороти се покачват неконтролируемо и често са и доста над 6000. Това прави повечето проблеми.
А това с теста се прави, защото теста за дим трябва да се прави на максималните обороти на двигателя за поне 0.5 секунди.
Или демек трябва да натиснеш газта, да качи до около 4800 оборота, да задържи така около половин секунда и след това да пуснеш педала. По този начин се мерят вредните емисии.
А дали има разлика да караш с 4000 оборота или да го пържиш на място на 4000 оборота м ??

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
kokoko написа:харата от гтп нямат вина че колата е дръпнала масло от кулера които в следствие на износено турбо се е напълнил с масло .при засмукано масло мотора вдига компресията неимоверно и това води до кривини по биелите а от там ;счупени биели,бутала и т,н, просто си наблудаваите колите дали харчат масло , ако забележите да подпипват повечко масло вземете мерки с турбините и без друго на 150 к.с, слабички мурботата
Абе вие нормални ли сте ?!Как нямат вина - ми дайте тогава във всеки сервиз да правим тотал щета двигателите и после - еми сори пич ама колата не ти е в ред

Ако ви дойде яйцето на бомбето

JTD - 4000 оборота може и да държи ,но ако е здрав на 100% - верно така им правят тестовете - но все пак не караме коли от изложби

Абе аз дино без вентилация не съм видял...
И все пак - някой ,да има отговор на моите въпроси - съвсем реално питам

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Турбокомпресора счупи двигателя на 320Д 150к.с. при ГТП
Тук има описана подобна случка
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=13302
Според мен турбото се е държало на магия а ти си извадил късмет че всичко това е станало на място а не в движение ...
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=13302
Според мен турбото се е държало на магия а ти си извадил късмет че всичко това е станало на място а не в движение ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани