Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Софтуер

Мнение от nikolae » 23 Май 2013, 10:49

bgpavlp написа:От известно време имам проблем със стартирането на WDS-а.

WDS error.jpg


Мисля си че при инсталирането на някой от ъпдейтите,нещо се е променило и сега не ми се стартира.Пробвах там с някои от опциите на Tools в IE,но не успях.

Някой да знае решението ?


В настройките на Internet Explorer - Tools - internet options - секурити.
В/у локал избираш къстъм левъл и си поиграи чавките enable/disable.
А можеш и направо от медиум да го свалиш на low. Това се касае само за "страници" намиращи се
локално на диска а не интернет страници.
От там идва съобщението.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Re: Софтуер

Мнение от bmw28 » 31 Май 2013, 10:52

Имам следния проблем с програмата DIS. като цяло всичко си работи, чете грешки, трие итн. Проблема се явява, когато поискам да видя живите данни. Когато е на контакт си ги показва, но запаля ли я и ми изписва "Data transmission disturbed". Всеки път така става като я запаля. От какво може да се губи връзката с DMEто когато е запалена? При самото запалване за няколко секунди прочита някакви стойности и след това забива. Няма значение дали първо паля и след това включвам програмата или обратното...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: sandanski

Re: Софтуер

Мнение от ilkata » 31 Май 2013, 12:19

За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.


Питането ми е дали има вариант да се объркат нещата и има ли смисъл да го правя на пръв поглед нямам проблеми в колата от. Просто ми е интересно да го направя и ако има някаква грешка да се изчисти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Софтуер

Мнение от oci » 31 Май 2013, 17:24

ilkata написа:За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.


Питането ми е дали има вариант да се объркат нещата и има ли смисъл да го правя на пръв поглед нямам проблеми в колата от. Просто ми е интересно да го направя и ако има някаква грешка да се изчисти




Повярвай ми колега ама сериозно с това нещо нищо няма да направиш така не се ресетва абсолютно нищо най-много да се ресетне само часовника :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Софтуер

Мнение от zvetiko » 31 Май 2013, 18:02

oci написа:
ilkata написа:За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.


Питането ми е дали има вариант да се объркат нещата и има ли смисъл да го правя на пръв поглед нямам проблеми в колата от. Просто ми е интересно да го направя и ако има някаква грешка да се изчисти




Повярвай ми колега ама сериозно с това нещо нищо няма да направиш така не се ресетва абсолютно нищо най-много да се ресетне само часовника :mhihi:


Това, което е дал колегата е процедурата по свалянето на ДМЕ на някои френски коли и ако не се спази има опасност да дефектира. ;)

Имам следния проблем с програмата DIS. като цяло всичко си работи, чете грешки, трие итн. Проблема се явява, когато поискам да видя живите данни. Когато е на контакт си ги показва, но запаля ли я и ми изписва "Data transmission disturbed". Всеки път така става като я запаля. От какво може да се губи връзката с DMEто когато е запалена? При самото запалване за няколко секунди прочита някакви стойности и след това забива. Няма значение дали първо паля и след това включвам програмата или обратното...


Колега, може да е хардуерен проблем, може да е софтуерен проблем, може да са и двете. Решението му е друг интерфейс за диагностика. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Софтуер

Мнение от dido0o``` » 31 Май 2013, 19:33

zvetiko написа:
Имам следния проблем с програмата DIS. като цяло всичко си работи, чете грешки, трие итн. Проблема се явява, когато поискам да видя живите данни. Когато е на контакт си ги показва, но запаля ли я и ми изписва "Data transmission disturbed". Всеки път така става като я запаля. От какво може да се губи връзката с DMEто когато е запалена? При самото запалване за няколко секунди прочита някакви стойности и след това забива. Няма значение дали първо паля и след това включвам програмата или обратното...


Колега, може да е хардуерен проблем, може да е софтуерен проблем, може да са и двете. Решението му е друг интерфейс за диагностика. ;)

Проблема е в кабела. Ако имаш 16 пин буксата няма да имаш проблем с нея, но ако си само с кръглата ... друг кабел е решението.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.03.2012

Re: Софтуер

Мнение от marchq » 02 Юни 2013, 10:01

Здравейте, колеги. Имам кабел за диагностика, нo версията на DIS44 ми няма бутон Coding/Programing. Рових в интернет и разбрах, че версия DIS55 или DIS57 може да програмира, но не мога да намеря от къде да е изтегля. Моля някой ако може да ми даде актуален линк или пък да ми е изпрати ако не му е проблем. Благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.05.2013
Пол: Мъж

Re: Софтуер

Мнение от Гошетоо » 11 Юни 2013, 20:35

Здравейте колеги искам да попитам нещо. Купих си кабел за диагностика с софтуер ИНПА 5.20 и след регистрацията му ми даде грешка и програмата изобщо не може да тръгне. Според доставчика на кабела регистрацията ми е успешна и проблема е в операционната ми система. Та въпроса ми е някой подкарвал ли е инпа/дис на windows 8 тъй като аз до този момент не мога.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Софтуер

Мнение от PeReZ » 12 Юни 2013, 14:47

Аз съм с INPA и NCS expert на Windows 8 и вървят без проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: Софтуер

Мнение от dragonfly74 » 16 Юни 2013, 12:50

Здравейте на всички колеги.
След като прочетох почти цялата тема, реших да споделя моят проблем с инсталирането на INPA и DIS, както и решението му стъпка по стъпка, тъй като явно доста хора имат този проблем.
Решението се отнася за закупен интерфейс (кабел) BMW K+DCAN - USB порт от sklad66. За останалите интерфейси и програми закупени или преработени не мога да кажа дали ще проработи.
И така, обяснявам подробно:
лаптоп: samsung RF511 (не че има значение)
операционна система WINDOWS 7 64-bit
интерфейс (кабел) BMW K+DCAN - USB порт от sklad66.
диск с необходимия софтуер (от sklad66)
В диска има подробна информация за начина на инсталиране на драйвери и INPA.
Първо инсталирах драйверите за кабела (не включвайте кабела преди това).
След това инсталирах INPA като при инсталацията посочих COM4 (при инсталацията иска user name and passwod които след запитване по скайп ми бяха пратени от sklad66).
След инсталацията ходих до колата за да се уверя че кабела работи (INPA чете/трие грешки получавам и "живи" данни от колата и т.н.).
В диска от sklad66 има и опис за инсталиране на DIS в папка GT1.
Изтеглих си и инсталирах последната версия на VMPLAYER ver 5.0.2 build-1031769
Стартирах SetupNetwork от папка Tools.
След това е важно да изключите VMnet1 от защитната стена (Start-Control Panel-Windows Firewall-Alow a program or feature trough Wiindows Firewall)
В отворилия се прозорец намирате VMware Authd Service (private) и чеквате кутийките и на двата вида мрежи Home и Private
Запомнете този прозорец по-късно ще се върнете отново на него
След това стартирайте DigitalHeadInstall от папка Tools на диска от sklad66.
После от папка Images стартирайте самоинсталиращия се образ на който искате DIS
на десктопа на лаптопа си наредих в редичка следните икони за да не обърквам последователността на стартиране на програмите SetupNetwork.cmd DiagHead Netman Server BMW DIS57+TIS
После започвате
Стартирате програмите по реда на иконите като при старт на DiagHead натискате start
При първото пускане на DIS при опит за стартиране на Diagnosis ми излезе прословутата грешка 200.159 и до там :banghead:
След доста главоблъскане и кави ли не гимнастики включително и опит за пускане на системата през виртуален XP (не ми тръгна VMPlayer-a под виртуалното XP) стигнах до решението
Цялата далавера е била в Windows Firewall :bang:
Влизате в гореспоменатия прозорец на Windows Firewall и чеквате прозорчетата на NETMAT Server for Win32 и DiagHed (при мен са два)
След това стартирате всичко на ново и когато се отвори DIS и натиснете Diagnosis би трябвало да достигнете до тестване на модулите както е описал колегата mitrax на страница 88 от тази тема
Ако ли не значи нещо не сте направили както трябва :lol:
Това е , при мен така тръгна DIS-a
Поздрави и успех отивам да тествам :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Софтуер

Мнение от nikolae » 20 Юни 2013, 10:51

през бмв скенер 1,4 от къде се активират следните две опции

- при закл/откл. да мигат мигачите и осветлението вътре
- другият начин на мигане на аварийки (не цък-цък-цък ами едно бързо цъка-цък, цъка-цък :lol: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Софтуер

Мнение от vavilon » 20 Юни 2013, 11:02

nikolae написа:през бмв скенер 1,4 от къде се активират следните две опции

- другият начин на мигане на аварийки (не цък-цък-цък ами едно бързо цъка-цък, цъка-цък :lol: )


За мигането на мигачите "американски тип", версията на лайт модула трябва да е под 3.0.
Колегата Oci ги прави тея магарии. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Софтуер

Мнение от nikolae » 20 Юни 2013, 11:23

аз ги имам и двете активирани, но не знам как се казват :-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Софтуер

Мнение от Gqbriel » 20 Юни 2013, 16:07

nikolae написа:аз ги имам и двете активирани, но не знам как се казват :-)

Side Markers US
Doppelimpuls Warnblinker - double impulse hazards
DOPPELBLINKIMPULS_CRASH
aktiv
DOPPELBLINKIMPULS_WARNBLK
aktiv
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Софтуер

Мнение от bgpavlp » 02 Юли 2013, 20:46

Някой да знае root password-а на ДИС ,закупен от склад66 ?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook