Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Софтуер
bohcho написа:bohcho написа:Здравейте колеги , за да не пускам 11242456 тема за диагностика , днес ми дойде бмв скенер 1.36 използвам го през усб с aten uc-232A задал съм ком порта инсталирал съм скенера от цд-то и ми изписва следната грешка без значение дали кабела е закачен на колата или не. Моля помогнете ако знаете какво да направя.... Изчетох доста инсталирах импа и едибейса остава включен но уви.
Проблема е решен , след дълго лутане отворих кутийката и видях , че има разпоен елемент ... Най вероятно е кабела е бил правен петък 2 мин. преди края на работния ден , запоих го и всичко си тръгна.
Понеже за първи път се занимавам с нещо подобно , някой може ли да обясни или ако има някакво описание как се роботи с бмв скенер 1.3.6 да сподели.
интересува ме главно:
Дневни светлини , зануляване на сервизни интервали , активиране на някой глезотийки , разшифроване на кодовете от сканирането.
Днес след като сканира и изкара грешките ми генерира ЛОГ файл как да го разчета и след като изчистих грешките по принцип ги пишеше в две графи , но останаха сега само в първата. Това нормално ли е?
Грешките които ти стоят са така неречените shadow memory.Тях не можеш да изтриеш.Относно другите ти въпроси поразрови се из програма и ще откриеш всичко необходимо.Само да знаеш,че дневните светлини не винаги стават през скенера


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Софтуер
Разрових доста из нета , видях как се зануляват сервизните интервали , но за дневните светлини попаднах само на един текст , който трябва да се копира. Това ли е начина ? Малко не ми се ще да промена целия файл в колата. Мога ли да редактирам само функцията дневни светлини и на кой ред трябва да я търся или по какъв код или и аз незнам какво

п.с. Еее аз най важното забравих как да разчитам грешките от лог файла , гледам ,че различните модули са на различни километри мога ли да ги синхронизирам. И как да разбера в какво точно се състои грешката видях в нета , че има някъкво страници в които пишеш номера и ти излиза какво е баче номерата , който се генерират при мен са по различни. Слагам файла дай те инфо ако имате желание разбирасе
http://dox.bg/files/dw?a=4c7c9db871



п.с. Еее аз най важното забравих как да разчитам грешките от лог файла , гледам ,че различните модули са на различни километри мога ли да ги синхронизирам. И как да разбера в какво точно се състои грешката видях в нета , че има някъкво страници в които пишеш номера и ти излиза какво е баче номерата , който се генерират при мен са по различни. Слагам файла дай те инфо ако имате желание разбирасе



http://dox.bg/files/dw?a=4c7c9db871
Последна промяна bohcho на 26 Дек 2013, 11:45, променена общо 1 път
Re: Софтуер
Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Софтуер
PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Софтуер
PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
Сигурно си прав защото моя е LCM 2 и не виждам никъде налично такова меню.
Добре майната им на дневните другата седмица трябва да пристигне и другия кабел на който ще използвам НЦС.
Обаче така и не разбрах как да проверя какви са ми грешките които колата е натрупала има ли някаква таблица или програма гледам из сайтовете има няква информация ама не ми се струва достоверна , а и как се сменя ВИН на ЛЦМ 2 ?
Моля да ме извините сигурно е досадно да помагате за елементарни неща но наистина сега навлизам и ми е малко трудно да се справя с всичко сам.


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Софтуер
Аз съм с LCM 2 и мога си променям дневните и т.н. с BMW scanner 1.4 без проблем + още 1 куп глупости
При 3-ката може се програмира процентно колко да светят.

Re: Софтуер
Може границата на тези, с които БМВ скенер работи, да не е ЛЦМ2/ЛЦМ3, а да е след еди кой си index на ЛЦМ2. Според мен това не беше важното, но все тая, проблемът при bohcho не в програмата, нито в колата ;]].
Колега, bohcho, добра идея ми се струва да попрочетеш тук-там за какво става въпрос, че много пада нивото с толкова много елементарни въпроси.
Иначе заповядай - така се влиза при грешките ;]] :
влизаш в даден модул (двигателят е DME / DDE),
после вляво ще видиш бутон Errors, цъкаш го и влизаш в паметта с грешките.
Или ти искаш да видиш обяснения на различните грешки? Само google, пич.
VIN-a в ЛЦМ-а се сменя по следния начин: влизаш в LCM модула, после Reprogramming, после "Write FGSTNR" и там въвеждаш последните 7 символа от ВИН-а, който искаш.
Колега, bohcho, добра идея ми се струва да попрочетеш тук-там за какво става въпрос, че много пада нивото с толкова много елементарни въпроси.
Иначе заповядай - така се влиза при грешките ;]] :
влизаш в даден модул (двигателят е DME / DDE),
после вляво ще видиш бутон Errors, цъкаш го и влизаш в паметта с грешките.
Или ти искаш да видиш обяснения на различните грешки? Само google, пич.
VIN-a в ЛЦМ-а се сменя по следния начин: влизаш в LCM модула, после Reprogramming, после "Write FGSTNR" и там въвеждаш последните 7 символа от ВИН-а, който искаш.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Софтуер
Да наистина нивото ми е ниско , съжелявам няма да ви тормозя повече с глупави въпроси
). Ще ръчкам дано не оакам нещо
.


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Софтуер
bobi_81xx написа:PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно
Ок пробвай да пуснеш на е39-ка от 96 до 98 година на най-ниската версия а лцм-а да видим дали ще стане и силно се съмнявам, че на е46 С26 го прави навкодера, защо са ми идвали колеги и казват пробваха с навкодер и не става а с НЦС-а става от раз на всяко БМВ, е39, е46, Х-ве, е90, е60 и т.н...................
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Софтуер
oci написа:bobi_81xx написа:PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно
Ок пробвай да пуснеш на е39-ка от 96 до 98 година на най-ниската версия а лцм-а да видим дали ще стане и силно се съмнявам, че на е46 С26 го прави навкодера, защо са ми идвали колеги и казват пробваха с навкодер и не става а с НЦС-а става от раз на всяко БМВ, е39, е46, Х-ве, е90, е60 и т.н...................
Колега,не се съмнявам нито грам в твойте приказки,ти си специалист,минали са една камара коли през рацете ти за което

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Софтуер
bobi_81xx написа:oci написа:bobi_81xx написа:PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно
Ок пробвай да пуснеш на е39-ка от 96 до 98 година на най-ниската версия а лцм-а да видим дали ще стане и силно се съмнявам, че на е46 С26 го прави навкодера, защо са ми идвали колеги и казват пробваха с навкодер и не става а с НЦС-а става от раз на всяко БМВ, е39, е46, Х-ве, е90, е60 и т.н...................
Колега,не се съмнявам нито грам в твойте приказки,ти си специалист,минали са една камара коли през рацете ти за коетоНапълно запознат си ,аз споделям само това което опитах и стана.Даже по-точно активирах дневни светлини на тези коли с DIS-а защото първо тази програма имах,после допълнително инсталирах Navkoder-а
С диса си пуснал само автоматични къси или т.н европейски светлини

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Софтуер
oci написа:bobi_81xx написа:oci написа:bobi_81xx написа:PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно
Ок пробвай да пуснеш на е39-ка от 96 до 98 година на най-ниската версия а лцм-а да видим дали ще стане и силно се съмнявам, че на е46 С26 го прави навкодера, защо са ми идвали колеги и казват пробваха с навкодер и не става а с НЦС-а става от раз на всяко БМВ, е39, е46, Х-ве, е90, е60 и т.н...................
Колега,не се съмнявам нито грам в твойте приказки,ти си специалист,минали са една камара коли през рацете ти за коетоНапълно запознат си ,аз споделям само това което опитах и стана.Даже по-точно активирах дневни светлини на тези коли с DIS-а защото първо тази програма имах,после допълнително инсталирах Navkoder-а
С диса си пуснал само автоматични къси или т.н европейски светлини


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Софтуер
bobi_81xx написа:oci написа:bobi_81xx написа:oci написа:bobi_81xx написа:PeReZ написа:Не, ти си прочел процедурата за NCS expert, но с БМВ Скенер е доста по-лесно.
Влизаш в LCM, после търсиш нещо от сорта на Light Coding и там са настройките на тези функции.
Изглежда така: http://i1206.photobucket.com/albums/bb4 ... coding.png
За съжаление БМВ скенер не е най-добрата програма за програмиране и точно тези функции са налични само за определени версии на LCM (доколкото помня само с LCM 3 ти разрешава програмиране), така че, според мен, твоя проблем е, че LCM-a ти е по-стара версия и просто с БМВ Скенер не можеш да влезеш в програмирането на въпросните функции.
С Navcoder активирането на дневни светлини става най-бързо и най-лесно + това програмата е има и на български. Активирал съм дневни светлини на първите модели Е46 1998г. и всичко стана безпроблемно
Ок пробвай да пуснеш на е39-ка от 96 до 98 година на най-ниската версия а лцм-а да видим дали ще стане и силно се съмнявам, че на е46 С26 го прави навкодера, защо са ми идвали колеги и казват пробваха с навкодер и не става а с НЦС-а става от раз на всяко БМВ, е39, е46, Х-ве, е90, е60 и т.н...................
Колега,не се съмнявам нито грам в твойте приказки,ти си специалист,минали са една камара коли през рацете ти за коетоНапълно запознат си ,аз споделям само това което опитах и стана.Даже по-точно активирах дневни светлини на тези коли с DIS-а защото първо тази програма имах,после допълнително инсталирах Navkoder-а
С диса си пуснал само автоматични къси или т.н европейски светлини
а с Navcoder-а после до изкосурих светлините но на моят модул неможах да направя дългите на % което доста исках не можах а иначе в самото меню има отметка но неможе
така е колега трябва ти НЦС само с него става, имаш ли път към София пиши и ще ти ги пусна.
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Софтуер
Колеги,
да попитам за малко помощ.
Взех си кабел за диагностика от скалд 66 (http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-INPA-GT1-DIS-USB.html). Направих всичко както е по инструкция и не мога да се вържа към колата (БМВ Е46 2002). ОС е Win 7 64bit. Звънях на хората от склада за подръжка, но не става.
Има ли някой от София (Студ. гр, Младост) с работеща програма или кабел да тестваме. За да знам да им го връщам ли какво да правя.
Поздрави,
Цанко - о886_99_6о_89
да попитам за малко помощ.
Взех си кабел за диагностика от скалд 66 (http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-INPA-GT1-DIS-USB.html). Направих всичко както е по инструкция и не мога да се вържа към колата (БМВ Е46 2002). ОС е Win 7 64bit. Звънях на хората от склада за подръжка, но не става.
Има ли някой от София (Студ. гр, Младост) с работеща програма или кабел да тестваме. За да знам да им го връщам ли какво да правя.
Поздрави,
Цанко - о886_99_6о_89
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Проучи ли с търсачката как се работи с 64-битов win? Трябва да си логнат като администратор. Ако се помъчиш сигурно ще успееш. Ако не става ми пиши л.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани