Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Софтуер
mumford написа:mumford написа:mumford написа:mumford написа:bobi_81xx написа:mumford написа:Защо не мога да вляза в CAR MEMORY и KEY MEMORY ?
излиза ми постоянно това съобщение
http://www.youtube.com/watch?v=w#t=46
Дал ли си на контакт Колега,има ли индикация ,че е свързана главата?
Да, на контакт е. В другите менюта влизам без тези 2. Да свързана е
![]()
![]()

- tazzboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: Софтуер
Колеги снощи пробвах да кодирам радиото с NCS за да активирам AUX опцията, но не стана. Даде ми грешка (снимка). Преди да апдейтнам нцс-а и едиабас-а, тази опция я няма. Но когато ги апдейтнам с нови файлове, опцията я има но не иска да прекодира модула с новите настройки. Ако знае някой нещо 
Колата е 11.2001 с DSP и business MD (мини диск) джака е с плоските пинове

Колата е 11.2001 с DSP и business MD (мини диск) джака е с плоските пинове
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Софтуер
Колеги можете ли да помогнете и на мен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Софтуер
Не е точно софтуер, но в тая тема се разписват много обд гурута, та ще се радвам ако някой може да даде едно компетентно мнение.
Мерси, предварително.
viewtopic.php?f=8&t=359600
Мерси, предварително.
viewtopic.php?f=8&t=359600


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Софтуер
колеги има въпрос.Взех си кабел от склада-всичко работи.инпа,дис,навкодер,но като започна с нсц експерт и като се опитам да отворя ЕВС за да кодирам дава грешка :central coding key is faulty COAPI-1000;fehler l20

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
unikalen88 написа:колеги има въпрос.Взех си кабел от склада-всичко работи.инпа,дис,навкодер,но като започна с нсц експерт и като се опитам да отворя ЕВС за да кодирам дава грешка :central coding key is faulty COAPI-1000;fehler l20
Сигурен ли си,че четеш правилно колата...и грешката при четене или кодиране се получава?
И какво искаш да кодираш в EWS,кодирай в ALSZ или AKMB....EWS е при старите модули..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Софтуер
Gqbriel написа:unikalen88 написа:колеги има въпрос.Взех си кабел от склада-всичко работи.инпа,дис,навкодер,но като започна с нсц експерт и като се опитам да отворя ЕВС за да кодирам дава грешка :central coding key is faulty COAPI-1000;fehler l20
Сигурен ли си,че четеш правилно колата...и грешката при четене или кодиране се получава?
И какво искаш да кодираш в EWS,кодирай в ALSZ или AKMB....EWS е при старите модули..
ами колега сега тепърва се уча.Отварям нсц отивам в профили,избирам РЕВТОРС ли както е там и влизам с него след това давам Ф1 след това ф3 избирам е 46 и след това дава да избирам 4 "работи" тея двете които каза ти ЕВС и още едно.Като дам ЕВС и веднага грешка.ще пробвам утре с това което каза ти.Кво означава старите подули,моята е 2003 година колата.а какво искам да цодирам,искам да си сложа мигачи на алармата,звук на алармата и паник бутон.Има ли значение от кое от тези четирите ще влезна и по един и същ начин ли се процедира с промяна в фаила FSW_PSW

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
Има голямо значение,за това което искаш след като те питам значи имам нещо в предвид 
Това което искаш да правиш е в различни модули,светлините са в лайт модул,другото в ГМ модул..
Хубаво е да четеш с Експерт а да пишеш с Ревтор..
И съвет - преди да променяте по колите си,хубаво вижте и почнете какво правите,не че всичко не е обратимо,но все пак

Това което искаш да правиш е в различни модули,светлините са в лайт модул,другото в ГМ модул..
Хубаво е да четеш с Експерт а да пишеш с Ревтор..
И съвет - преди да променяте по колите си,хубаво вижте и почнете какво правите,не че всичко не е обратимо,но все пак

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Софтуер
Колеги, извинявам се, може въпросът да е глупав, но, как се активира функцията coding/programing в ДИС/ГТ1? На мен това копче ми стои неактивно, а искам да се пробвам на един компютър на скоростна кутия да update-на софтуера. Преди това го скапах с SSS - процеса прекъсна 
Възможно ли е да се възстанови този комп?

Възможно ли е да се възстанови този комп?
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Софтуер
xian777 написа:Колеги, извинявам се, може въпросът да е глупав, но, как се активира функцията coding/programing в ДИС/ГТ1? На мен това копче ми стои неактивно, а искам да се пробвам на един компютър на скоростна кутия да update-на софтуера. Преди това го скапах с SSS - процеса прекъсна
Възможно ли е да се възстанови този комп?
Коя версия ДИС ползваш?
Майче 55 беше с кодиране(или някои колеги бяха подкарали и на 57)?
От гъзария се умира!
Re: Софтуер
Кодировка в GT1 DIS има до версия 44 (2004г.). След това е преместена в SSS.
Може да се присади в следващи версии, но си остава от 44.
Бутона в GT1 DIS (ако не е пресадена кодировка) търси по мрежата SSS сървър, т.е. не използваем.
Съвет:
Не флашвайте контролери с ADS, KKL или DCAN кабели.
Най-добре е да флашвате с по сериозните глави, като gt1 edic (жълтата), ops/opps или icom и задължително колата поддържана от външно захранване.
Може да се присади в следващи версии, но си остава от 44.
Бутона в GT1 DIS (ако не е пресадена кодировка) търси по мрежата SSS сървър, т.е. не използваем.
Съвет:
Не флашвайте контролери с ADS, KKL или DCAN кабели.
Най-добре е да флашвате с по сериозните глави, като gt1 edic (жълтата), ops/opps или icom и задължително колата поддържана от външно захранване.
Re: Софтуер
Колеги, оправих си проблема с EGS модула - преинсталира се и тръгна.
Може ли да ми кажете как се променят оборотите на двигателя - не мога да я намеря тази опция в софтуера за диагностика.
Също така ме интересува как се "обучава" дебитомер - поръчал съм си един, който още не е дошъл, но като дойде, ще се сблъскам и с този проблем.
Благодаря предварително!
Може ли да ми кажете как се променят оборотите на двигателя - не мога да я намеря тази опция в софтуера за диагностика.
Също така ме интересува как се "обучава" дебитомер - поръчал съм си един, който още не е дошъл, но като дойде, ще се сблъскам и с този проблем.
Благодаря предварително!
Re: Софтуер
Ако е за оборотите на празен ход -> http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... Idle-Speed
Re: Софтуер
nikolae написа:Ако е за оборотите на празен ход -> http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... Idle-Speed
Да колега, точно за тях става дума.
Много благодаря за инфото. Ще пробвам в събота или неделя, че през седмицата няма да имам време.
Относно "обучението" на дебитомер, ако някой знае, моля да ми каже.
Благодаря!
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Софтуер
xian777 написа:nikolae написа:Ако е за оборотите на празен ход -> http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... Idle-Speed
Да колега, точно за тях става дума.
Много благодаря за инфото. Ще пробвам в събота или неделя, че през седмицата няма да имам време.
Относно "обучението" на дебитомер, ако някой знае, моля да ми каже.
Благодаря!
Ако под обучава имаш предвид как се нулират адапционните стойности, мога да ти кажа каквото си спомням по памет.
Влиза се в диагностика, прави се short test, после долу в ляво или в дясно имаше един активен бутон (майче беше Function selection) след това майче се цъкаше на service functions > и от там нататъка ми е мъгла, но майче се избираше DDE, след това air mass system > reset adaptation values и като го избереш тва цъкаш test plan и след това стрелка надясно.
Напълно е възможно да се бъркам, никви гаранции не давам


От гъзария се умира!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани