Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Според непрофесионалното ми за е36 око, да, не са М-кови и задната броня, и прагът.
И още нещо, което може би знаете, но все пак... Когато нещо не е снимано/написано/съобщено, то има защо да е така... Няма нищо случайно... Особено що се отнася до автокъщи
Далеко съм, иначе с удоволствие бих дошъл.
Успех
И още нещо, което може би знаете, но все пак... Когато нещо не е снимано/написано/съобщено, то има защо да е така... Няма нищо случайно... Особено що се отнася до автокъщи

Далеко съм, иначе с удоволствие бих дошъл.
Успех

- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Някой гледал ли е тази - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Един приятел търси нещо подобно, а това определено грабва вниманието. Преди малко ходихме да я гледаме, но хората си бяха тръгали. Поне визуално няма фрапиращи забележки (камъчета по предния капак и тук-там одраскано), интериора също е супер запазен. Мен ме притеснява само прекалено ниската цена, но все пак малко мнения не биха били излишни
.
Един приятел търси нещо подобно, а това определено грабва вниманието. Преди малко ходихме да я гледаме, но хората си бяха тръгали. Поне визуално няма фрапиращи забележки (камъчета по предния капак и тук-там одраскано), интериора също е супер запазен. Мен ме притеснява само прекалено ниската цена, но все пак малко мнения не биха били излишни

- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Sorrow написа:Някой гледал ли е тази - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Един приятел търси нещо подобно, а това определено грабва вниманието. Преди малко ходихме да я гледаме, но хората си бяха тръгали. Поне визуално няма фрапиращи забележки (камъчета по предния капак и тук-там одраскано), интериора също е супер запазен. Мен ме притеснява само прекалено ниската цена, но все пак малко мнения не биха били излишни.
==========================
без да съм я вижал на живо, колата ми изглежда добре

но е добре все пак една диганостика да и се направи

- jumjumski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 04' 330ci M-sport 2
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Този парктроник нещо...
,при мен датчиците са вдлъбнати в бронята,потърси някоя с м-пакет в мобиле.де да видиш как са.Иначе изглежда добре и цената я бива.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Вчера тъкмо на новодошла кола й слагаха табелата, та се метнах да й хвърля едно око, защото на пръв поглед ми грабна окото.
Та беше 330хд - 204кс.
Всичко изглеждаше супер добре до момента, когато трябваше да я изгася.
Та при загасване изхлопва около 4 пъти ритмично едно глухо, докато загасва двигателя. Все едно с дървена греда удряш по земята. Звук няма как да се обясни, ама предполагам това е някаква болка, която ще я познаете. После при запалване се заслушах много внимателно и може би пак се чуваше, ама точно може би, защото ако се чува е едвам доловимо, ама при загасване е много ясно отчетлив, равномерен звук.
Прочетох тук там във форума, много често се споменават думата "тампони на двигателя", ама аз искам все пак да си задам конкретно тук въпроса и ако има мнение ще бъда благодарен.
п.п. И още един въпрос, който съще не намерих - колата е с малката (до колкото чета така я наричате) навигация с монохромния дисплей. Ако се бодне голямата 16:9 нави става ли без заигравания или си е филм?
Поздрави.
Та беше 330хд - 204кс.
Всичко изглеждаше супер добре до момента, когато трябваше да я изгася.
Та при загасване изхлопва около 4 пъти ритмично едно глухо, докато загасва двигателя. Все едно с дървена греда удряш по земята. Звук няма как да се обясни, ама предполагам това е някаква болка, която ще я познаете. После при запалване се заслушах много внимателно и може би пак се чуваше, ама точно може би, защото ако се чува е едвам доловимо, ама при загасване е много ясно отчетлив, равномерен звук.
Прочетох тук там във форума, много често се споменават думата "тампони на двигателя", ама аз искам все пак да си задам конкретно тук въпроса и ако има мнение ще бъда благодарен.
п.п. И още един въпрос, който съще не намерих - колата е с малката (до колкото чета така я наричате) навигация с монохромния дисплей. Ако се бодне голямата 16:9 нави става ли без заигравания или си е филм?
Поздрави.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:
п.п. И още един въпрос, който съще не намерих - колата е с малката (до колкото чета така я наричате) навигация с монохромния дисплей. Ако се бодне голямата 16:9 нави става ли без заигравания или си е филм?
Поздрави.
Има си малко заиграване


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:Вчера тъкмо на новодошла кола й слагаха табелата, та се метнах да й хвърля едно око, защото на пръв поглед ми грабна окото.
Та беше 330хд - 204кс.
Всичко изглеждаше супер добре до момента, когато трябваше да я изгася.
Та при загасване изхлопва около 4 пъти ритмично едно глухо, докато загасва двигателя. Все едно с дървена греда удряш по земята. Звук няма как да се обясни, ама предполагам това е някаква болка, която ще я познаете. После при запалване се заслушах много внимателно и може би пак се чуваше, ама точно може би, защото ако се чува е едвам доловимо, ама при загасване е много ясно отчетлив, равномерен звук.
Прочетох тук там във форума, много често се споменават думата "тампони на двигателя", ама аз искам все пак да си задам конкретно тук въпроса и ако има мнение ще бъда благодарен.
п.п. И още един въпрос, който съще не намерих - колата е с малката (до колкото чета така я наричате) навигация с монохромния дисплей. Ако се бодне голямата 16:9 нави става ли без заигравания или си е филм?
Поздрави.
Тампоните на двигателя,най-лесно се познатават при гасене,и това което описваш е това,ако решиш мога да ти покажа на живо,моите са меко казано заминали

То това да ти е проблема


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bobiminkov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 150кс.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
колеги здравеите и благодаря предварително за вниманието. решил сам да се здобия с бмв 320д и се спрях на този екземпляр http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ама ми се струва на мноко километри но реални че другите по горубляне са на по 120000хл.км и не ми се вразват нещтата и лично мое мнение са много нередовни коли и даржа да си я закупия от човек изказваите мнение и вие като по-вещи и парите добри ли са струва ли си и тн.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Купихме на приятел преди няколко месеца е46 320 2.2i на 250 000км за 13 500лв, в "моята придобивка" съм пуснал снимки може да я видиш, беше вътре в уникално състояние/ сравнявам с моята е36-ца на 180к реални
/, вътре е точно като тази която си дал ти на обявата, момчето и врътна вече 10к и е супер и аз я покарах 500км и мога да ти кажа че 200к км въобще не трябва да те впечатляват, ходиш гледаш пазарите се и я отнасяш!
П.С: тази дизеловата на обявата на която те притесняват 200к, е сигурно на поне 350к км!

П.С: тази дизеловата на обявата на която те притесняват 200к, е сигурно на поне 350к км!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Днес обикалях още да разглеждам и изникна един въпрос.
Във Фиат групата освен ключовете към колата вървят и едни картончета с тъй наречените кодове.
Примерно, за да обучиш нов ключ към колата през диагностиката ти трябват въпросните кодове за отключване на имобилайзера.
Също има и карта с код за оригиналната музика да речем и т.н.
При БМВ как вървят нещата точно?
Виждам най-много два "нормални" ключа и един като пластмасов.
Нещо друго освен това трябва ли да се търси?
Във Фиат групата освен ключовете към колата вървят и едни картончета с тъй наречените кодове.
Примерно, за да обучиш нов ключ към колата през диагностиката ти трябват въпросните кодове за отключване на имобилайзера.
Също има и карта с код за оригиналната музика да речем и т.н.
При БМВ как вървят нещата точно?
Виждам най-много два "нормални" ключа и един като пластмасов.
Нещо друго освен това трябва ли да се търси?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:Днес обикалях още да разглеждам и изникна един въпрос.
Във Фиат групата освен ключовете към колата вървят и едни картончета с тъй наречените кодове.
Примерно, за да обучиш нов ключ към колата през диагностиката ти трябват въпросните кодове за отключване на имобилайзера.
Също има и карта с код за оригиналната музика да речем и т.н.
При БМВ как вървят нещата точно?
Виждам най-много два "нормални" ключа и един като пластмасов.
Нещо друго освен това трябва ли да се търси?
Относно ключовете:трябва да са два "нормални" един един който е без копчета за алармата и един който е отливка-тоест 4.
- watchman
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте, от скоро съм регистриран във форума и чета доста. Спрял съм се на това. Можете ли да ме посъветвате, като отида на място да гледам, на какво да наблегна?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На удар.
На въртян километраж.
На проблеми с бега на пасажера (или друг).
На евентуални проблеми с климатика (включително и таралежа).
На оглед на ходовата част.
На диагностика.
Ако всичко е наред - радвай и се на конкретната
На въртян километраж.
На проблеми с бега на пасажера (или друг).
На евентуални проблеми с климатика (включително и таралежа).
На оглед на ходовата част.
На диагностика.
Ако всичко е наред - радвай и се на конкретната

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На въртян километраж, недей набляга... просто умножи по 3 или 4 данните на настоящия и ще си горе-долу близо до реалните стойности...
Дизел!...Комби!!...100к км!!!.... Тея съвсем са взели хората за мезе. Ама то нормално, във Варна читавите автосалони са 2-3 и тоя не е от тях.

Дизел!...Комби!!...100к км!!!.... Тея съвсем са взели хората за мезе. Ама то нормално, във Варна читавите автосалони са 2-3 и тоя не е от тях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани