Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Каре на волан ли се казва точно че като вляза в магазинчетата за нови части и питам за цена каре волан за Е 46 318 и ме питам веднага - имаш предвид каре кардан ли и аз чудя какво да им отвърна?
Искам да се отърва от скърцането във волана при студено време.
Искам да се отърва от скърцането във волана при студено време.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Каре на кормилен прът се води, но незнам дали не върват комплект, а и принципно чука не скърца. 

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
За 2014:
Свещи Bosch 4 бр
Гарнитура капак клапани
обслужване 2 пъти (Castrol Edge 5w40)
Два тампона на носачите Meyle HD
Масло диференциал 75w90 Castrol
Свещи Bosch 4 бр
Гарнитура капак клапани
обслужване 2 пъти (Castrol Edge 5w40)
Два тампона на носачите Meyle HD
Масло диференциал 75w90 Castrol
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
За 2014:
1. Предни амортисьори Закс + прахоуловители + тампони + труд = 580лв
2. Свещи NGK 4 електрода, 4бр, труда от мен
= 80лв
3. Носач преден ляв - рециклиране + труд = 90лв. (малко се чудя дали не сгреших с тоя рециклаж)
4. Реле-регулатор за алтернатора(неоригинален, нов) + труд = 90лв (погрешка, после си върнах оригиналния)
За 2015 засега нищо, но планирам:
1. Обтегач верига (фабричния слаб и се подменя с нов модел)
2. Лагер главина
Като ги сменя ще ъпдейтна с цени.
1. Предни амортисьори Закс + прахоуловители + тампони + труд = 580лв
2. Свещи NGK 4 електрода, 4бр, труда от мен

3. Носач преден ляв - рециклиране + труд = 90лв. (малко се чудя дали не сгреших с тоя рециклаж)
4. Реле-регулатор за алтернатора(неоригинален, нов) + труд = 90лв (погрешка, после си върнах оригиналния)
За 2015 засега нищо, но планирам:
1. Обтегач верига (фабричния слаб и се подменя с нов модел)
2. Лагер главина
Като ги сменя ще ъпдейтна с цени.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Грубо за 2014, изминати около 110 000км:
1.Помпа съединител, долна-трета поред Закс уж, закупена от Елит Кар.Изкарват с клизма по няма и 20хил.
2.Акумулатор-също трети поред
3.Ремонт механизъм багажник
4.Конзола термостат
5.Диагностика във Варна Карс (100лв за да ме убедят, че съм идиот)
6.Отново диагностика във Варна карс и скандал(алилуя-откриха реален проблем и ми взеха само 60лв)
7.Полиране на фарове 160лв.Знам колко абсурдно звучи, съжалявам-мога да кажа само къде във Варна за нищо на света да не ходите!
8.Ремонт газово
9.Запалка ксенон
10.Масло, филтър
11.Две гуми Мишелин отзад
12.Ремонт запалка
13.Серво спирачки вт. употреба
14.Разглобих и си оправих моето си серво, че специалистите които ми слагаха предното са го преебали
15.Обтегач верига ангренаж
16.Соленоид ванос всмукателен-оригинален нов
17.Носач преден десен
18.Маслена помпа
19.Заден ляв стоп
20.Соленоид ванос изпускателен-нов ориг.
21.Кормилна рейка-вт. употреба с реглаж предница след това разбира се
22.Тампон носач преден десен
23.Отново кормилна рейка и реглаж, че поредните специалисти ми свалиха тракащата за да ми сложат още по-тракаща.Този път аз отидох по моргите, избрах си я аз и си я смениж аз-всичко спи
24.Четвърта поред помпа съединител, като тоя път сложих евтина италианска няква 70лв-е тя да ви кажа изкара най-много-почти 50хил.км
25.Антифриз(Evans)
26.Заден ляв стоп(сам си го счупих)
27.Таралеж 160лв от Елит Кар(поредния боклук закупен от тях-изкара месец и го смених отново.Този път с един от Оци рециклиран-работи си до днес)
28.Вътрешни накрайници
29.Масло, филтър
30.Чистачки
31.Помпа хидравлика(започна да вие след сваляне, но проблема се оказа в поредните "специалисти", които я сваляха-заменили са маркуча на изхода и с такъв, който няма клапан в него, та се наложи за 2145-ти път да си дооправям колата сам)
32.Свещи
33.Водно съединение след термостата
34.Тампони носачи
35.О-ринг пробка радиатор
36.Пробка обезвъздушаване радиатор-строши се при развиване.В една морга отново във Варна ми поискаха 10лв за една изкурубена стара, а в БМВ цената на две нови е също 10лв.....
37.Не знам кое поред чистене на грешки зарад беговете
38.Петата поред помпа долна съединител, с която все още съм-отново Закс
39.Носач, преден ляв
40.Ремонт бензинова помпа
41.Тампони стабилизираща щанга
42.Маховик, притискател, феродо, аксиален лагер
43.Гарнитура на капачето, което е отзад на главата(теч антифриз)
44.Ляв амортисъор(вт. употреба)Знам, че е недопустимо, ама за кой ли път ме убеждаваха, че чукането ше се оправи, а знаех че не е от него и поне един път се набутах с малко пари
Чувал съм какви ли не легенди за качеството на БМВ, ама това ще да са легенди за минали времена.До Е36 може да е имало качество, но Е46 за мен си е един абсолютен трошляк и съм се аргументирал подобаващо и тази година.Кекав, нежен и ненужно скъп и капризен като к**ва.Поведение на пътя, дизайн, икономичност и всичко останало просто ФЕНОМЕНАЛНИ, шапка им свалям на тея герои от БМВ, но качество в никакъв случай!Качествени може да са тея БМВ-та дето ходят до кварталните кафенета и седят там по цял ден, ама за каращите се здраво не мисля:)Чудя се дали да пиша в темата "колко пъти ви е оставяла на пътя", че и за там материал имам бая.Всяко тръгване на малко по-дълъг път е с очакването карайки за кой ли път да светне таблото като коледна елха и да се возя за кой ли път на платформа с колата ми кекната отзад.Изобщо, ама изобщо не мога да разчитам на нея.Мътните го взели-та старата ми кола я закарах на вторични с над милион км и до последно си джитках спокойно с нея.Моля да не се подвеждате по ника ми-НЕ СЪМ фен на ауди.Никът си е просто ник и нищо повече.
Не съм писал за поредни изправяния и боядисване на брони, нови джанти, частични боядисвания заради ръждички и глезотии, защото мисля, че ще е офтопик.
А хубавото е, че за 14 дни от началото на февруари и десетина х.км не и се е разваляло АБСОЛЮТНО НИЩО по нея, просто не мога да повярвам:)Това е прецедент.Дано вече да и е свършил мензиса..
1.Помпа съединител, долна-трета поред Закс уж, закупена от Елит Кар.Изкарват с клизма по няма и 20хил.
2.Акумулатор-също трети поред
3.Ремонт механизъм багажник
4.Конзола термостат
5.Диагностика във Варна Карс (100лв за да ме убедят, че съм идиот)
6.Отново диагностика във Варна карс и скандал(алилуя-откриха реален проблем и ми взеха само 60лв)
7.Полиране на фарове 160лв.Знам колко абсурдно звучи, съжалявам-мога да кажа само къде във Варна за нищо на света да не ходите!
8.Ремонт газово
9.Запалка ксенон
10.Масло, филтър
11.Две гуми Мишелин отзад
12.Ремонт запалка
13.Серво спирачки вт. употреба
14.Разглобих и си оправих моето си серво, че специалистите които ми слагаха предното са го преебали
15.Обтегач верига ангренаж
16.Соленоид ванос всмукателен-оригинален нов
17.Носач преден десен
18.Маслена помпа
19.Заден ляв стоп
20.Соленоид ванос изпускателен-нов ориг.
21.Кормилна рейка-вт. употреба с реглаж предница след това разбира се
22.Тампон носач преден десен
23.Отново кормилна рейка и реглаж, че поредните специалисти ми свалиха тракащата за да ми сложат още по-тракаща.Този път аз отидох по моргите, избрах си я аз и си я смениж аз-всичко спи
24.Четвърта поред помпа съединител, като тоя път сложих евтина италианска няква 70лв-е тя да ви кажа изкара най-много-почти 50хил.км
25.Антифриз(Evans)
26.Заден ляв стоп(сам си го счупих)
27.Таралеж 160лв от Елит Кар(поредния боклук закупен от тях-изкара месец и го смених отново.Този път с един от Оци рециклиран-работи си до днес)
28.Вътрешни накрайници
29.Масло, филтър
30.Чистачки
31.Помпа хидравлика(започна да вие след сваляне, но проблема се оказа в поредните "специалисти", които я сваляха-заменили са маркуча на изхода и с такъв, който няма клапан в него, та се наложи за 2145-ти път да си дооправям колата сам)
32.Свещи
33.Водно съединение след термостата
34.Тампони носачи
35.О-ринг пробка радиатор
36.Пробка обезвъздушаване радиатор-строши се при развиване.В една морга отново във Варна ми поискаха 10лв за една изкурубена стара, а в БМВ цената на две нови е също 10лв.....
37.Не знам кое поред чистене на грешки зарад беговете
38.Петата поред помпа долна съединител, с която все още съм-отново Закс
39.Носач, преден ляв
40.Ремонт бензинова помпа
41.Тампони стабилизираща щанга
42.Маховик, притискател, феродо, аксиален лагер
43.Гарнитура на капачето, което е отзад на главата(теч антифриз)
44.Ляв амортисъор(вт. употреба)Знам, че е недопустимо, ама за кой ли път ме убеждаваха, че чукането ше се оправи, а знаех че не е от него и поне един път се набутах с малко пари
Чувал съм какви ли не легенди за качеството на БМВ, ама това ще да са легенди за минали времена.До Е36 може да е имало качество, но Е46 за мен си е един абсолютен трошляк и съм се аргументирал подобаващо и тази година.Кекав, нежен и ненужно скъп и капризен като к**ва.Поведение на пътя, дизайн, икономичност и всичко останало просто ФЕНОМЕНАЛНИ, шапка им свалям на тея герои от БМВ, но качество в никакъв случай!Качествени може да са тея БМВ-та дето ходят до кварталните кафенета и седят там по цял ден, ама за каращите се здраво не мисля:)Чудя се дали да пиша в темата "колко пъти ви е оставяла на пътя", че и за там материал имам бая.Всяко тръгване на малко по-дълъг път е с очакването карайки за кой ли път да светне таблото като коледна елха и да се возя за кой ли път на платформа с колата ми кекната отзад.Изобщо, ама изобщо не мога да разчитам на нея.Мътните го взели-та старата ми кола я закарах на вторични с над милион км и до последно си джитках спокойно с нея.Моля да не се подвеждате по ника ми-НЕ СЪМ фен на ауди.Никът си е просто ник и нищо повече.
Не съм писал за поредни изправяния и боядисване на брони, нови джанти, частични боядисвания заради ръждички и глезотии, защото мисля, че ще е офтопик.
А хубавото е, че за 14 дни от началото на февруари и десетина х.км не и се е разваляло АБСОЛЮТНО НИЩО по нея, просто не мога да повярвам:)Това е прецедент.Дано вече да и е свършил мензиса..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
ivoaudi написа:Грубо за 2014, изминати около 110 000км:
1.Помпа съединител, долна-трета поред Закс уж, закупена от Елит Кар.Изкарват с клизма по няма и 20хил.
2.Акумулатор-също трети поред
3.Ремонт механизъм багажник
4.Конзола термостат
5.Диагностика във Варна Карс (100лв за да ме убедят, че съм идиот)
6.Отново диагностика във Варна карс и скандал(алилуя-откриха реален проблем и ми взеха само 60лв)
7.Полиране на фарове 160лв.Знам колко абсурдно звучи, съжалявам-мога да кажа само къде във Варна за нищо на света да не ходите!
8.Ремонт газово
9.Запалка ксенон
10.Масло, филтър
11.Две гуми Мишелин отзад
12.Ремонт запалка
13.Серво спирачки вт. употреба
14.Разглобих и си оправих моето си серво, че специалистите които ми слагаха предното са го преебали
15.Обтегач верига ангренаж
16.Соленоид ванос всмукателен-оригинален нов
17.Носач преден десен
18.Маслена помпа
19.Заден ляв стоп
20.Соленоид ванос изпускателен-нов ориг.
21.Кормилна рейка-вт. употреба с реглаж предница след това разбира се
22.Тампон носач преден десен
23.Отново кормилна рейка и реглаж, че поредните специалисти ми свалиха тракащата за да ми сложат още по-тракаща.Този път аз отидох по моргите, избрах си я аз и си я смениж аз-всичко спи
24.Четвърта поред помпа съединител, като тоя път сложих евтина италианска няква 70лв-е тя да ви кажа изкара най-много-почти 50хил.км
25.Антифриз(Evans)
26.Заден ляв стоп(сам си го счупих)
27.Таралеж 160лв от Елит Кар(поредния боклук закупен от тях-изкара месец и го смених отново.Този път с един от Оци рециклиран-работи си до днес)
28.Вътрешни накрайници
29.Масло, филтър
30.Чистачки
31.Помпа хидравлика(започна да вие след сваляне, но проблема се оказа в поредните "специалисти", които я сваляха-заменили са маркуча на изхода и с такъв, който няма клапан в него, та се наложи за 2145-ти път да си дооправям колата сам)
32.Свещи
33.Водно съединение след термостата
34.Тампони носачи
35.О-ринг пробка радиатор
36.Пробка обезвъздушаване радиатор-строши се при развиване.В една морга отново във Варна ми поискаха 10лв за една изкурубена стара, а в БМВ цената на две нови е също 10лв.....
37.Не знам кое поред чистене на грешки зарад беговете
38.Петата поред помпа долна съединител, с която все още съм-отново Закс
39.Носач, преден ляв
40.Ремонт бензинова помпа
41.Тампони стабилизираща щанга
42.Маховик, притискател, феродо, аксиален лагер
43.Гарнитура на капачето, което е отзад на главата(теч антифриз)
44.Ляв амортисъор(вт. употреба)Знам, че е недопустимо, ама за кой ли път ме убеждаваха, че чукането ше се оправи, а знаех че не е от него и поне един път се набутах с малко пари
Чувал съм какви ли не легенди за качеството на БМВ, ама това ще да са легенди за минали времена.До Е36 може да е имало качество, но Е46 за мен си е един абсолютен трошляк и съм се аргументирал подобаващо и тази година.Кекав, нежен и ненужно скъп и капризен като к**ва.Поведение на пътя, дизайн, икономичност и всичко останало просто ФЕНОМЕНАЛНИ, шапка им свалям на тея герои от БМВ, но качество в никакъв случай!Качествени може да са тея БМВ-та дето ходят до кварталните кафенета и седят там по цял ден, ама за каращите се здраво не мисля:)Чудя се дали да пиша в темата "колко пъти ви е оставяла на пътя", че и за там материал имам бая.Всяко тръгване на малко по-дълъг път е с очакването карайки за кой ли път да светне таблото като коледна елха и да се возя за кой ли път на платформа с колата ми кекната отзад.Изобщо, ама изобщо не мога да разчитам на нея.Мътните го взели-та старата ми кола я закарах на вторични с над милион км и до последно си джитках спокойно с нея.Моля да не се подвеждате по ника ми-НЕ СЪМ фен на ауди.Никът си е просто ник и нищо повече.
Не съм писал за поредни изправяния и боядисване на брони, нови джанти, частични боядисвания заради ръждички и глезотии, защото мисля, че ще е офтопик.
А хубавото е, че за 14 дни от началото на февруари и десетина х.км не и се е разваляло АБСОЛЮТНО НИЩО по нея, просто не мога да повярвам:)Това е прецедент.Дано вече да и е свършил мензиса..
110 000 за година?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
За 2014 + до сега:
1. Демпферна шайба
2. Колянов вал + бутала
3. Маркуча от турбото към кулера
4. Съединител помпа(долна)
5. Комплект съединител
6. Мека връзка
7. Цялостно регулираемо окачване предни задни амартисьори + 2 пружини + 2 биалетки
8. Преден ляв тампон
9. Масла всички филтри + антифриз + ролки + ремъци
10. Ангелски очи + вежди
11. Подкалници за отпред + датчика за външна температура
12. Боядисани летни джанти
Общо взето това съм правил до сега от 2014 началото насам може и да има други работи, които съм забравил да добавя. Скоро ми предстои боядисване на предна и задна броня, пастиране, 4 нови гуми за лятото и други дреболии. Като гледам колегата колко неща е променил преди мен се радвам, че съм с тоя чуплив дизел.
1. Демпферна шайба
2. Колянов вал + бутала
3. Маркуча от турбото към кулера
4. Съединител помпа(долна)
5. Комплект съединител
6. Мека връзка
7. Цялостно регулираемо окачване предни задни амартисьори + 2 пружини + 2 биалетки
8. Преден ляв тампон
9. Масла всички филтри + антифриз + ролки + ремъци
10. Ангелски очи + вежди
11. Подкалници за отпред + датчика за външна температура
12. Боядисани летни джанти
Общо взето това съм правил до сега от 2014 началото насам може и да има други работи, които съм забравил да добавя. Скоро ми предстои боядисване на предна и задна броня, пастиране, 4 нови гуми за лятото и други дреболии. Като гледам колегата колко неща е променил преди мен се радвам, че съм с тоя чуплив дизел.

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
@ivoaudi: Оф топик: Човек, ти всеки ден Сф-Варна ли караш? Какъв е тоя пробег, какво е това чудо...

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
като се е кръстил ''АУДИ'' ми е ясно какъв е привърженик, и как може да се минат толкова километри за една година и колко е вярно всичкото това което е сменил. Дори и при такъв пробег- трябва да е Дачия че да се чупи толкова.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Да. И аз мисля че нарочно го прави с 2 думи да видят хората е46 колко се чупи...
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Според мен изобщо не лъже, колкото и да се самозалъгвате Е46 си е чуплива кола, може нещо дребно да е, но ще се счупи. Особено пък ако се кара наистина толкова много, изобщо не се учудвам, че списъка е толкова дълъг.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
110 000км на година сигурно ползва колата за куриерска работа..



- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
1.Масло + всички филтри
2.Антифриз
3.Заден стоп
4.4 джанти+4 зимни гуми
5.Чистачки
2.Антифриз
3.Заден стоп
4.4 джанти+4 зимни гуми
5.Чистачки
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
няма кой да е карал 110000км и да е търпял колата, ако постоянно се е разваляла... небивалици.
За последната година смених реле на ГМ5 модула.... беше си за смяна от предната година още. Смених също и задни дискове с накладки. Стандартните консумативи - масла и т.н. не броя. Но не я карам много така или иначе.
За последната година смених реле на ГМ5 модула.... беше си за смяна от предната година още. Смених също и задни дискове с накладки. Стандартните консумативи - масла и т.н. не броя. Но не я карам много така или иначе.
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
mustang1986 написа:ivoaudi написа:Грубо за 2014, изминати около 110 000км:
1.Помпа съединител, долна-трета поред Закс уж, закупена от Елит Кар.Изкарват с клизма по няма и 20хил.
2.Акумулатор-също трети поред
3.Ремонт механизъм багажник
4.Конзола термостат
5.Диагностика във Варна Карс (100лв за да ме убедят, че съм идиот)
6.Отново диагностика във Варна карс и скандал(алилуя-откриха реален проблем и ми взеха само 60лв)
7.Полиране на фарове 160лв.Знам колко абсурдно звучи, съжалявам-мога да кажа само къде във Варна за нищо на света да не ходите!
8.Ремонт газово
9.Запалка ксенон
10.Масло, филтър
11.Две гуми Мишелин отзад
12.Ремонт запалка
13.Серво спирачки вт. употреба
14.Разглобих и си оправих моето си серво, че специалистите които ми слагаха предното са го преебали
15.Обтегач верига ангренаж
16.Соленоид ванос всмукателен-оригинален нов
17.Носач преден десен
18.Маслена помпа
19.Заден ляв стоп
20.Соленоид ванос изпускателен-нов ориг.
21.Кормилна рейка-вт. употреба с реглаж предница след това разбира се
22.Тампон носач преден десен
23.Отново кормилна рейка и реглаж, че поредните специалисти ми свалиха тракащата за да ми сложат още по-тракаща.Този път аз отидох по моргите, избрах си я аз и си я смениж аз-всичко спи
24.Четвърта поред помпа съединител, като тоя път сложих евтина италианска няква 70лв-е тя да ви кажа изкара най-много-почти 50хил.км
25.Антифриз(Evans)
26.Заден ляв стоп(сам си го счупих)
27.Таралеж 160лв от Елит Кар(поредния боклук закупен от тях-изкара месец и го смених отново.Този път с един от Оци рециклиран-работи си до днес)
28.Вътрешни накрайници
29.Масло, филтър
30.Чистачки
31.Помпа хидравлика(започна да вие след сваляне, но проблема се оказа в поредните "специалисти", които я сваляха-заменили са маркуча на изхода и с такъв, който няма клапан в него, та се наложи за 2145-ти път да си дооправям колата сам)
32.Свещи
33.Водно съединение след термостата
34.Тампони носачи
35.О-ринг пробка радиатор
36.Пробка обезвъздушаване радиатор-строши се при развиване.В една морга отново във Варна ми поискаха 10лв за една изкурубена стара, а в БМВ цената на две нови е също 10лв.....
37.Не знам кое поред чистене на грешки зарад беговете
38.Петата поред помпа долна съединител, с която все още съм-отново Закс
39.Носач, преден ляв
40.Ремонт бензинова помпа
41.Тампони стабилизираща щанга
42.Маховик, притискател, феродо, аксиален лагер
43.Гарнитура на капачето, което е отзад на главата(теч антифриз)
44.Ляв амортисъор(вт. употреба)Знам, че е недопустимо, ама за кой ли път ме убеждаваха, че чукането ше се оправи, а знаех че не е от него и поне един път се набутах с малко пари
Чувал съм какви ли не легенди за качеството на БМВ, ама това ще да са легенди за минали времена.До Е36 може да е имало качество, но Е46 за мен си е един абсолютен трошляк и съм се аргументирал подобаващо и тази година.Кекав, нежен и ненужно скъп и капризен като к**ва.Поведение на пътя, дизайн, икономичност и всичко останало просто ФЕНОМЕНАЛНИ, шапка им свалям на тея герои от БМВ, но качество в никакъв случай!Качествени може да са тея БМВ-та дето ходят до кварталните кафенета и седят там по цял ден, ама за каращите се здраво не мисля:)Чудя се дали да пиша в темата "колко пъти ви е оставяла на пътя", че и за там материал имам бая.Всяко тръгване на малко по-дълъг път е с очакването карайки за кой ли път да светне таблото като коледна елха и да се возя за кой ли път на платформа с колата ми кекната отзад.Изобщо, ама изобщо не мога да разчитам на нея.Мътните го взели-та старата ми кола я закарах на вторични с над милион км и до последно си джитках спокойно с нея.Моля да не се подвеждате по ника ми-НЕ СЪМ фен на ауди.Никът си е просто ник и нищо повече.
Не съм писал за поредни изправяния и боядисване на брони, нови джанти, частични боядисвания заради ръждички и глезотии, защото мисля, че ще е офтопик.
А хубавото е, че за 14 дни от началото на февруари и десетина х.км не и се е разваляло АБСОЛЮТНО НИЩО по нея, просто не мога да повярвам:)Това е прецедент.Дано вече да и е свършил мензиса..
110 000 за година?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
110 000 км на година по прости сметки излиза ,че си карал по повече от 300 км на ден ,примерно си ходил от София до Пловдив и обратно всеки божи ден.Съмнява ме малко,но дори и да е така ,по толкова годишно навъртат такситата и каквато и да е колата ще има много разходи по нея.Но да казваш ,че Е46 е трошляк,приятелю гръмни се ! Твоята може и да е трошляк,но ти си си я направил такава.Явно си взел някоя е46ца от най-евтините за баничарка и служебна кола , пренасяш си материали ,работиш си с нея ,ходиш за риба и т.н .Караш я на уволнение ,минаваш през дупки и легнали полицаи с 70 , като сложиш и скандално лошите ни пътища е нормално ,че си сменил доколкото преборих поне 15-20 неща по окачването за тези километри,даже е малко.Маслото си го сменил 2 пъти ,а би трябвало за 110 хиляди км да е сменено поне 7-8 пъти,ако ли не двигателят е станал Камбоджа и не виждам защо въобще присъства към този нелеп списък с проблемите ,заради които наричаш е46 капризна,проблемна ,кекава и т.н... Също и всички тези километри с един чифт задни гуми звучи крайно несериозно.Тва,че си сменил антифриза ,чистачките и си полирал фаровете,също не виждам с какво потвърждава твърдението за кекавостта и капризността.За скъпото ,също можем да поспорим.Като цяло е пълно с части за е46 втора употреба,форума е най-голям за марка кола в БГ и можеш всичко да намериш и да изкопаш добра цена винаги.Аз лично за каквато и част да съм писал тема,че купувам получавам поне по 10 оферти изгодни тук .Да,за голф 3 и ауди 80 са по-евтини частите.Но когато ти поискат 1150 лева за смяна на 2 амортисъора с труда за infiniti fx и да не може да намериш абсолютно никаде 2ра употреба,ще говориш друго.Е46 е капризна като всяка друга кола,само че дава насреща много повече плюсове от конкурентите си,поне това си признал.Ако я пазиш,не се циганиш за пари за консумативи ,каквото е и окачването в България,е46 ще ти се отблагодари с много вярност и доставяне на кеф от шофирането.Има много хора с "трошлчяци" ,но има и такива които си обичат е46ците,и повярвай между тях няма трошляци.Не хлопва нищо от никъде и събират всички очи,нищо че вече минават 15 години.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани