Проблем със загряване е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Няма как да нямаш ЕГР, но има как да нямаш малък термостат.
БТВ - за по-малко от 5 минути тресна из различни теми в Е46 подфорум 9 мнения...като това ти е единственото различно от спам...ше се караме с теб...или ще те награждавам с титла - спамер...но пък тя си върви с "кръста"
БТВ - за по-малко от 5 минути тресна из различни теми в Е46 подфорум 9 мнения...като това ти е единственото различно от спам...ше се караме с теб...или ще те награждавам с титла - спамер...но пък тя си върви с "кръста"

Re: Проблем със загряване е46 320д
Колеги смених малкия термостат. Имаше обаче проблем- тези които намерих по магазините и от колегите на БЕР за по 35-40 лева са с накрайник за маркуч и обикновена скоба а моя е с накрайник за лесно прикачване само щраква и влиза. Термостатите с такъв накрайник са по 70-90 лева и са абсолютно същите. Какво направих аз? Отворих новия термостат от скобичката, взех металната пишка от вътре, което т.е. е самият термостат и ми е странно защо не се продава само то, и отворих от същото място стария дето е на колата без да го свалям и сложих новото на мястото на старото. Без никакво духане и продухване се вижда, че стария термостат е отворен и като изстине не затваря а си остава отворен-значи не работи.
И така затворих си старата кутия на термостата с новия термостат за 40 лева и готово. Цялата работа става без въобще да се развие нито едно болтче, само се махат 1-2 лесно скоби и готово...
Радвам се ако съм бил полезен
И така затворих си старата кутия на термостата с новия термостат за 40 лева и готово. Цялата работа става без въобще да се развие нито едно болтче, само се махат 1-2 лесно скоби и готово...
Радвам се ако съм бил полезен

- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д
истиот проблем го имам и јас,читам ги вашите коментари и според истите симптоми што имав и јас СМЕНИХ ГО ОБИЧНИОТ ТЕРМОСТАТ-не знам дали е тоа мал или голем за кој сум во дилема и откако го смених колата има загревање и не е како пред това -НО СКАЗАЛКАТА МИ СТОИ-ЗАПИРА ЦЕЛО ВРЕМЕ НАД ПЛАВОТО А КОГА РАЗВИЈАМ ПОГОЛЕМА БРЗИНА ТАА СЕ КАЧУВА НО СЕ ВРАЌА ПОВТОРНО НАД ПЛАВОТО НО НИКАКО НА СРЕДИНАТА ИЛИ НА 12ЧАСОТ.САКАМ ДА ПИТАМ ДАЛИ ИМАМ ПРОБЛЕМ СО КОЛАТА И ШТО УШТЕ ДА ПРОДОЛЖАМ ДА НАПРАВАМ. ИСКРЕНО СУМ ВИ БЛАГОДАРЕН ЗА ВАШАТА ПОМОШ,ПОСЕБНО ГО ЦЕНАМ ВАШИОТ БМВ ФОРУМ ЗА КОЈ ИМАМ ОЦЕНА 5, ИНАКУ ЈАС СУМ ОД МАКЕДОНИЈА 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Тони07 - имаш проблем
Най-напред кажи какъв е мотора - дизел, бензин ?
После - запомни 1: Ако термостатите са наред - няма значение дали навън е -20 или + 40 - стрелката веднъж застане ли на 12 часа - няма мърдане!!
Ако изстива - проблема е в термостата (или малкия или големия) - ако загрява - проблема е в електрическата перка.
П.с. Използвай Гуугъл Транслатор, за да се разбираме както трябва или пиши на Български.

Най-напред кажи какъв е мотора - дизел, бензин ?
После - запомни 1: Ако термостатите са наред - няма значение дали навън е -20 или + 40 - стрелката веднъж застане ли на 12 часа - няма мърдане!!
Ако изстива - проблема е в термостата (или малкия или големия) - ако загрява - проблема е в електрическата перка.
П.с. Използвай Гуугъл Транслатор, за да се разбираме както трябва или пиши на Български.
- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д
станува збор за е46 320дизел/99г. значи колата има греење внатре во кабината а не дека колата загрева температурно
јас конкретно сум засегнат от тоа што сказалката не се качува на позиција 12ч. а вече си го сменив термостатот и кога го сменив видов дека истиот е отворен што значи дека не бил функционален сега кажи ми што би можелео да е проблемот.
јас конкретно сум засегнат от тоа што сказалката не се качува на позиција 12ч. а вече си го сменив термостатот и кога го сменив видов дека истиот е отворен што значи дека не бил функционален сега кажи ми што би можелео да е проблемот.
- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д
Dimitroff написа:Тони07 - имаш проблем![]()
Най-напред кажи какъв е мотора - дизел, бензин ?
После - запомни 1: Ако термостатите са наред - няма значение дали навън е -20 или + 40 - стрелката веднъж застане ли на 12 часа - няма мърдане!!
Ако изстива - проблема е в термостата (или малкия или големия) - ако загрява - проблема е в електрическата перка.
П.с. Използвай Гуугъл Транслатор, за да се разбираме както трябва или пиши на Български.
дизел е дизел ,е46 320д /99сменен е еден термостат ,проблем внатре во кабината со загревање немам но имам гриж за тоа што стрелката не оди до 12часот туку е само над плавото.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Имаш не 1, а 2 термостата - сменяй и другия!
В 90% от случайте със симптоми като твойте е за смяна малкия термостат...неговата мамичка
В 90% от случайте със симптоми като твойте е за смяна малкия термостат...неговата мамичка

- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
После като долееш антифриз - трябва да обезвъздушиш - задължително на студена кола!
Пускаш парното на най-силно топло, но на най-слаба сила на вентилатора
Пускаш парното на най-силно топло, но на най-слаба сила на вентилатора

- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Проблем със загряване е46 320д
Добре де Димитров при тебе за колко време стрелката се застопорява на 12ч без да мърда ? Питам за 136 конната е46ца автомат същата като моята.
Аз съм сменил и 2та термостата с уж оригинални (бмв пишеше на тях ) - големия 100лв. , а малкия към 60лв. (цените по памет).
Лятото застава на 12ч. за 5 мин.
Сега в кучия студ тия дни колата не може да стигне 12ч. за 17те км. които изминавам за да отида до работа( от тях половината са извън градско и надолнища). Ако пък случайно стигне 12ч. и реша да пусна парното - стрелката се връща на чертата която обозначава 11ч. Имам съмнения за ел. печката, че е дала фира
На прибиране съответно са повечко баири и естествено колата заспива на 12ч. доста преди да измина 17те км. на обратно.
Също така при този кучи студ... след като двигателя е достигнал раб. температура и стрелката е залепнала на 12ч. и угася колата за има няма 1ч. стрелката вече е в синия сектор . Да разбирам ли , че ел. печката ми има проблем или при температури под нулата е нормално ?
Аз съм сменил и 2та термостата с уж оригинални (бмв пишеше на тях ) - големия 100лв. , а малкия към 60лв. (цените по памет).
Лятото застава на 12ч. за 5 мин.
Сега в кучия студ тия дни колата не може да стигне 12ч. за 17те км. които изминавам за да отида до работа( от тях половината са извън градско и надолнища). Ако пък случайно стигне 12ч. и реша да пусна парното - стрелката се връща на чертата която обозначава 11ч. Имам съмнения за ел. печката, че е дала фира

На прибиране съответно са повечко баири и естествено колата заспива на 12ч. доста преди да измина 17те км. на обратно.
Също така при този кучи студ... след като двигателя е достигнал раб. температура и стрелката е залепнала на 12ч. и угася колата за има няма 1ч. стрелката вече е в синия сектор . Да разбирам ли , че ел. печката ми има проблем или при температури под нулата е нормално ?
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
а на мен ми се струва че не е обезвъздушена както трябва
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Печката (или по-скоро винтилите на печката) е за ремонт:
Номер 7 на схемата:

Случайно да ти вади грешка в допълнителния отоплител при диагностика - additional heater...valve май беше...не си спомням добре вече...
Няма как при работеща печка (ел.) и термостати след час да е изстинала колата - моята днес при -6 градуса 2 часа след като загасих - беше на първата бяла черта ...
Това, че термостатите са нови...нищо не значи...може малкия пак да е дал фира
А както каза и колегата - може и да не е обезвъздушена както трябва.
Номер 7 на схемата:

Случайно да ти вади грешка в допълнителния отоплител при диагностика - additional heater...valve май беше...не си спомням добре вече...
Няма как при работеща печка (ел.) и термостати след час да е изстинала колата - моята днес при -6 градуса 2 часа след като загасих - беше на първата бяла черта ...
Това, че термостатите са нови...нищо не значи...може малкия пак да е дал фира

А както каза и колегата - може и да не е обезвъздушена както трябва.
- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Проблем със загряване е46 320д
Ако малкия пак е дал фира според мен колата нямаше да застопорява на 12ч. без да се връща ( както става на връщане от работа или при малко по-топло време ) . Пък и преди да го сменя малкия тя не стигаше на 12ч. дори през лятото. Сега в студа стига на 12ч без да се връща при повечко баири и за доста по малко от 17км. Значи проблема не е в него според мен.
На диагностика не съм я водил колата.
А за обезвъздушаването не мога да кажа със сигурност ''ДА 100% е направено както трябва '' понеже безгрешни маистори няма. Но доколкото си спомням доста се постара човека при обезвъздушаването на големия термостат.
Тази вечер ще засичам за колко време колата ще стигне до синия сектор след угасяне.
На диагностика не съм я водил колата.
А за обезвъздушаването не мога да кажа със сигурност ''ДА 100% е направено както трябва '' понеже безгрешни маистори няма. Но доколкото си спомням доста се постара човека при обезвъздушаването на големия термостат.
Тази вечер ще засичам за колко време колата ще стигне до синия сектор след угасяне.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Виж...забрави го това изкачване спускане - играе роля само изкачването за по-бързо загряване...после от самолет да я пуснеш да пада свободно - не трябва да се връща стрелката на температурата в ляво...ако го прави - точно малкия термостат е виновен...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани