филтър картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
тоя клапан който е на входа на колектора. с вакумно управление.
и защо им е толкова смешно на майсторчетата, те поглеждали ли са колектора на какво прилича от вътре. диаметъра на входа беше с един сантиметър по малък от нагара. и не само че не спира да върви ами колата става по рязка и върви като луда в низките обороти. да не говорим че от вътрешната страна на колектора има един датчик като при ТДС-ите, който праща някакво инфо на турбото и същия този датчик като се запуши, колата каталясва отвсякаде. според мен е правилно мотора да работи с чист въздух а не със сажди. говорено е и във други теми за тоя клапан...
а ти колега (АЛЕКСМАРТ) да не си им задал въпроса малко неправилно, щото ако наистина изолираш клапана от колектора няма от къде да влиза въздух, нали се сещаш
просто измъкваш маркучето от клапана и го затапваш с болтче. гледай обаче мотора да е напълно изстинал.
и защо им е толкова смешно на майсторчетата, те поглеждали ли са колектора на какво прилича от вътре. диаметъра на входа беше с един сантиметър по малък от нагара. и не само че не спира да върви ами колата става по рязка и върви като луда в низките обороти. да не говорим че от вътрешната страна на колектора има един датчик като при ТДС-ите, който праща някакво инфо на турбото и същия този датчик като се запуши, колата каталясва отвсякаде. според мен е правилно мотора да работи с чист въздух а не със сажди. говорено е и във други теми за тоя клапан...
а ти колега (АЛЕКСМАРТ) да не си им задал въпроса малко неправилно, щото ако наистина изолираш клапана от колектора няма от къде да влиза въздух, нали се сещаш
просто измъкваш маркучето от клапана и го затапваш с болтче. гледай обаче мотора да е напълно изстинал.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
- klita
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Молба към колегите по темата!
Понеже наоколо няма "дилър" на БМВ, а ми се налага да ползвам колата абсолютно всеки ден...бих бил много благодарен ако някой от колегите се наеме да ми закупи и изпрати чрез ЕКОНТ един такъв филтър на картерните газове с наложен платеж...
Понеже наоколо няма "дилър" на БМВ, а ми се налага да ползвам колата абсолютно всеки ден...бих бил много благодарен ако някой от колегите се наеме да ми закупи и изпрати чрез ЕКОНТ един такъв филтър на картерните газове с наложен платеж...
- Veson
- младши ентусиаст
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Новите филтри нямат филтърче вътре . Явно по друг начин стават нещата. Аз като сменях моя стария беше със филтърче вътре, а новият който си купих от ВАРИ го отворих лично и нямаше вътре никакво фиртърче като отделен елемент. Така че споко Ако някой сменя скоро нека да пусне актуални снимки моля !!
stay tuned
- Veson
- младши ентусиаст
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
В смисъл, че го няма като отделен елемент, вътре по пластмаските имало някакви серпентини и т.н. които го заместват... така поне ми обясниха, защото и аз питах Къде е филтъра ???
stay tuned
- klita
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Veson написа:Новите филтри нямат филтърче вътре . Явно по друг начин стават нещата. Аз като сменях моя стария беше със филтърче вътре, а новият който си купих от ВАРИ го отворих лично и нямаше вътре никакво фиртърче като отделен елемент. Така че споко Ако някой сменя скоро нека да пусне актуални снимки моля !!
Абе колегата точно това казва, че даже и серпентинката я няма, а само капака.
А снимките които съм сложил в предходния ми пост са от преди месец, тогава сменях моя и мисля, че са актуални.
уточнение ... филтъра се намира в капачето ... тази допълнителната част, за която колегата споеделя, че я няма е маслоотделител (oil separator) само, че нямам идея все още за какво служи ... а като гледам от снимката от реалОМ... като си поръчаш част 11 (филтър) би трябвало да получаваш 15 (маслоотделител) като част от комплекта.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Отворих да видя стария моя...в едно от резервоарчетата имаше дунапрен...под който ...хммм...имаше подобие на ролка и намотка от конци...ако съм разбрал правилно-това изобщо не е филтъра, а маслоотделителя, така ли ??
Или греша и това си е филтъра??
Или греша и това си е филтъра??
- baga
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Аз пък все си мисля че ако го няма този филтър ще е по добре то на турбината масло не и пречи да минава през нея
Бате, намали малко
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани