филтър картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw320de46136конnn
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.01.2016
- Пол: Мъж
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:Няма нищо общо
Sent from my HTC One using Tapatalk
А какъв може да е проблема?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
bmw320de46136конnn написа:vvasilev1 написа:Няма нищо общо
Sent from my HTC One using Tapatalk
А какъв може да е проблема?
Вакуум и управление на турбината, самата турбина, дебитомер, ГНП?
- bmw320de46136конnn
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.01.2016
- Пол: Мъж
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:bmw320de46136конnn написа:vvasilev1 написа:Няма нищо общо
Sent from my HTC One using Tapatalk
А какъв може да е проблема?
Вакуум и управление на турбината, самата турбина, дебитомер, ГНП?
Благодаря ти за отговора ГНП е сменено преди два месеца надявам се да е дебитомера
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
То може да е сменено, но по него има настройки, дето ако не са направени читаво се почват точно твоите главоболия.
Просто така да се гадае ... само хвърляме боб.
Ако си от София е пълно с хора дето могат да ти помогнат.
Просто така да се гадае ... само хвърляме боб.
Ако си от София е пълно с хора дето могат да ти помогнат.
Re: филтър картерни газове
Здравейте,
Има ли голяма разлика между оригиналния филтър на картерните газове и тези на други производители? Защото гледам, че се продават и такива на SWAG и Febi Bilstein на цена на половина от тази на оригиналния.
Благодаря предварително!
Има ли голяма разлика между оригиналния филтър на картерните газове и тези на други производители? Защото гледам, че се продават и такива на SWAG и Febi Bilstein на цена на половина от тази на оригиналния.
Благодаря предварително!
- gaidaroff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: по въздуха
- Мечтае да кара: X5 с двигател реактивен
Re: филтър картерни газове
onroad написа:Здравейте,
Има ли голяма разлика между оригиналния филтър на картерните газове и тези на други производители? Защото гледам, че се продават и такива на SWAG и Febi Bilstein на цена на половина от тази на оригиналния.
Благодаря предварително!
Колега, аз имах същите колебания, но за марката VAYCO, но се спрях на оригинален на BMW по простата причина, че човек, който се занимава с това ми препоръча да не правя компромис с това. Аз лично не виждам да има проблем да вземеш, който и да е от тези, който си избройл, особенно ако са от този вариант без гъбичката (филтърчето) вътре. Важното е да го вземеш комплект с корпуса (там има клапанче). Важното е частта да е с гарантиран произход!
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: филтър картерни газове
Колеги имам въпрос . Понеже сменях масло и всички филтри , не успях да видя старото масло дали го папа колата . Но не знам ,защо на тази и сложих валволин ? Бях тръгнал да сменям термостата и филтъра на картерните газове ,но го забавих със седмица.
Днес когато махнах маркучите на турбото видях ,че от тръбите си тече масло вдигнах щеката и к*рец - беше малко над минимума
И веднага се светнах ,че филтъра ще е запушен и ще се сменя ,НО има ли вероятност грубо 800 грама да ми изхвърли поради запушен филтър на картерните газове за 1500 км ? Че маслото е пълен шит така е , утре ще купя кастрол еидж и ще го сменя на момента.
Колата не пуши изобщо дори и като я напъна . Но понякога имам чувството ,че е спъната на моменти .....
Моля за съвет ,
Колата е 320Д фейслифт 150 хп
Днес когато махнах маркучите на турбото видях ,че от тръбите си тече масло вдигнах щеката и к*рец - беше малко над минимума
И веднага се светнах ,че филтъра ще е запушен и ще се сменя ,НО има ли вероятност грубо 800 грама да ми изхвърли поради запушен филтър на картерните газове за 1500 км ? Че маслото е пълен шит така е , утре ще купя кастрол еидж и ще го сменя на момента.
Колата не пуши изобщо дори и като я напъна . Но понякога имам чувството ,че е спъната на моменти .....
Моля за съвет ,
Колата е 320Д фейслифт 150 хп
Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
Re: филтър картерни газове
Здравейте колеги,
аз имам друго питане дали има общо с картерния филтър, понеже имам изпарения бяла пара не мирише кой знае колко появява се рядко на моменти и то доста пара из под въздушния филтър на Е65 730d 231hp M57N 2005 face..., явно таи доста или знам ли, когато загася колата продължава изпарението дори видимо е повече, до един момент и спира около 5 минути, около картерния филтър е влажно, но пушека е по-надолу чак под въздушния филтър по цялата му дължина има една предпазителна ламарина между нея и флтъра излиза пушека, когато отворих картерния филтър видях че вътре има поставка за самото филтърче но филтър липсваше .. възможно ли е изпарението и оливането да е довело до това, и колко много би оляло? Утре ще пристигне капачката по рама е поръчван да се надявам, че е комплект с гарнитури и филтър ... компромисен вариант около 60лв мисля ще пиша дали има ефект и дали изпаренията са изчезнали. Поръчах компромисен понеже сега виждам темата и ми става ясно ..че може да дойде и без самото киче... че и пластмасово имало...
аз имам друго питане дали има общо с картерния филтър, понеже имам изпарения бяла пара не мирише кой знае колко появява се рядко на моменти и то доста пара из под въздушния филтър на Е65 730d 231hp M57N 2005 face..., явно таи доста или знам ли, когато загася колата продължава изпарението дори видимо е повече, до един момент и спира около 5 минути, около картерния филтър е влажно, но пушека е по-надолу чак под въздушния филтър по цялата му дължина има една предпазителна ламарина между нея и флтъра излиза пушека, когато отворих картерния филтър видях че вътре има поставка за самото филтърче но филтър липсваше .. възможно ли е изпарението и оливането да е довело до това, и колко много би оляло? Утре ще пристигне капачката по рама е поръчван да се надявам, че е комплект с гарнитури и филтър ... компромисен вариант около 60лв мисля ще пиша дали има ефект и дали изпаренията са изчезнали. Поръчах компромисен понеже сега виждам темата и ми става ясно ..че може да дойде и без самото киче... че и пластмасово имало...
Re: филтър картерни газове
Здравейте.
Искам да попитам филтърчето на картерните газове, когато го сменяха в сервиза смениха само филтърчето, а не цялото пластмасово тяло.
Проблем ли е това ?
Цялото ли трябва да се смени, или да съм спокоен ?
m57d30
Искам да попитам филтърчето на картерните газове, когато го сменяха в сервиза смениха само филтърчето, а не цялото пластмасово тяло.
Проблем ли е това ?
Цялото ли трябва да се смени, или да съм спокоен ?
m57d30
Re: филтър картерни газове
Здравейте ,искам да попитам на какво се дължи омасляването на тръбата от снимката. Може ли да е от клапана на картерните газове?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
BMW740IL написа:Здравейте ,искам да попитам на какво се дължи омасляването на тръбата от снимката. Може ли да е от клапана на картерните газове?
Мисля, че по тази тръба се отвеждат за изгаряне точно парите сепарирани от "клапана" на картерните газове.
Нормално е да има малко мазно.
Този клапан ако не е сменян го смени с оригинален.
Re: филтър картерни газове
От кофти клапан може ли да олива във входа на турбото и да ми омаслява турбо пътищата?
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: филтър картерни газове
BMW740IL написа:От кофти клапан може ли да олива във входа на турбото и да ми омаслява турбо пътищата?
Еми то точно това прави, по-попринцип.
Tires are evil - destroy them all ...
Re: филтър картерни газове
SH3M37A написа:Колеги имам въпрос . Понеже сменях масло и всички филтри , не успях да видя старото масло дали го папа колата . Но не знам ,защо на тази и сложих валволин ? Бях тръгнал да сменям термостата и филтъра на картерните газове ,но го забавих със седмица.
Днес когато махнах маркучите на турбото видях ,че от тръбите си тече масло вдигнах щеката и к*рец - беше малко над минимума
И веднага се светнах ,че филтъра ще е запушен и ще се сменя ,НО има ли вероятност грубо 800 грама да ми изхвърли поради запушен филтър на картерните газове за 1500 км ? Че маслото е пълен шит така е , утре ще купя кастрол еидж и ще го сменя на момента.
Колата не пуши изобщо дори и като я напъна . Но понякога имам чувството ,че е спъната на моменти .....
Моля за съвет ,
Колата е 320Д фейслифт 150 хп
Моята, като я взех, думкаше по 300-400 мл. масло на 200 км. заради филтъра за картерните газове. Обаче и пушеше много синьо. За тоя филтър не трябва да се чудиш - направо сменяй.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани