Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:Ок, значи ще му кажа да си търси централа и да я сменяме! Мерси много!
Колега еърбеците са изключени всикчите, когато се прави това искат и да се откачат от буксите им, защото централата пак си хваща грешките, че има нещо вкючено (без значение гръмнало или работещо). Затова пробвай да ги включиш с есперта и виж какво ще остане. Тогава ще разбереш кои еърбеци ги няма

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги,в менюто за Екстрите на колата на БМВ Скенер 1.4 ми излиза,следната екстра - Vertical Aim Control.Колата е Е39 и няма ксенон,с врътка за ръчно регулиране на фаровете съм и в менюто на LCM модула/LCM3/,имам отметка на Manual Vertical Aim Control,отдолу съм на No Xenon/Manual Vertical Aim contol.Като махна отметката или сложа на Xenon/Automatic Aim Control,в екстрите пак ми пише Vertical Aim Contol,а не Automatic или Manual Aim Control.По този начин явно ми се е бъгнал ЛЦМ модула и като сложа ксенон на фаровете и колата минава на пълният тест на менюто за Automatic Vertical Headlight Aim Control и колата изгасва,а DDE-то се набива с 20 грешки за паднали волтажи на електрониката по мотора.Та как да го реша този проблем и да кажа на колата,че наистина е с Manual Vertical Aim Control/демек така да си го изписва в менюто с екстрите/и да не търси тези автоматично регулируеми фарове?
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
малко помощ за тази грешка в Инпа , грешката започна да се появява след диагностика с Карсофт преди това я нямаше. Сега от както я изтих карах колата и не се е появила. П.П проблеми с АБС и АСЦ нямам и не светят никакви лампи по таблото !
Имаше я и като error frequency : 254 (от снимката) и после излезе с error frequency : 253
Дайте някави идей ! Вече си мисля че проблема може да е кабела или кой знае !
Колата е 530д 184кс. Ръчка
Днес пак я имаше под друг номер ?!?!?! какво може да е тва чудо , никава информация не намирам
Имаше я и като error frequency : 254 (от снимката) и после излезе с error frequency : 253
Дайте някави идей ! Вече си мисля че проблема може да е кабела или кой знае !
Колата е 530д 184кс. Ръчка
Днес пак я имаше под друг номер ?!?!?! какво може да е тва чудо , никава информация не намирам

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dak написа:...
Здрасти, грешката за която трябва да търсиш информация е "112 CAN Fault – Open circuit to instrument cluster" .
"Error frequency" се променя, защото това е брояча, колко пъти грешката се е случила. Най-вероятно ще е трудно някой да те насочи точно какво точно поправи за изчезне тази грешка. Възможно е причината да е в прекъснат или окъсил проводник/букса около таблото. Нека някой да ме поправи ако бъркам.
Поздрави, Павел
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега , благодаря ти за бързия отговор !
Защо грешката излиза при четене на АБС/АСЦ , какво общо има таблото ?
Колата е Е39 530Д 184кс. ръчка
Защо грешката излиза при четене на АБС/АСЦ , какво общо има таблото ?
Колата е Е39 530Д 184кс. ръчка
Последна промяна dak на 06 Юни 2013, 23:33, променена общо 1 път
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Instrument cluster какво е според теб, колега ??
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Таблото е , но защо излиза при четене на АБС ? Де не е тръгнал блока да си ходи 

- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здрасти,
имай предвид че CAN е "интернет мрежата" по която си комуникират различните "компютри" в колата ти. Възможно е ако е контактен проблем или прекъснат проводник ASC модула да не може да се свърже с таблото например или нещо такова - само предположение. препоръчвам ти да се свържеш с някой от добрите диагностици от форума за да те насочи по-добре и да ти спести някакви безумни ремонти. А иначе честно казано ако модула си работи коректно аз не бих отделял излишно много време на такава грешка.
Поздрави, Павел
имай предвид че CAN е "интернет мрежата" по която си комуникират различните "компютри" в колата ти. Възможно е ако е контактен проблем или прекъснат проводник ASC модула да не може да се свърже с таблото например или нещо такова - само предположение. препоръчвам ти да се свържеш с някой от добрите диагностици от форума за да те насочи по-добре и да ти спести някакви безумни ремонти. А иначе честно казано ако модула си работи коректно аз не бих отделял излишно много време на такава грешка.
Поздрави, Павел
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
PavelPavlov написа:Здрасти,
препоръчвам ти да се свържеш с някой от добрите диагностици от форума за да те насочи по-добре и да ти спести някакви безумни ремонти.
Ако може да ме насочиш към някои от тях !
Не че съм толкова педантичен към стара кола но това ми е първа кола със задно и предпочитам да имам доверие в АСЦ-то. АБС модула ми е от злополучните завършващи на ...001

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dak написа:PavelPavlov написа:Здрасти,
препоръчвам ти да се свържеш с някой от добрите диагностици от форума за да те насочи по-добре и да ти спести някакви безумни ремонти.
Ако може да ме насочиш към някои от тях !
Не че съм толкова педантичен към стара кола но това ми е първа кола със задно и предпочитам да имам доверие в АСЦ-то. АБС модула ми е от злополучните завършващи на ...001Иначе и АСЦ и АБСа сработват идеално и нищо не свети по таблото.
Карай си спокойно колко му е казано на модула, толкова ще изкара, тази грешка нищо не значи и сто процента ако модула се прецака няма да е от нея.
С тази грешка в кан комуникацията има много коли, поне аз съм чел на диагностика много такива, пък си работят. Аз не виждам смисъл да се притесняваш, пробвай да рестартираш шината като махнеш клемата на акумулатора за поне 3 часа и след това го закачи и пробвай да изтриеш грешката.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Грешката се трие но в последствие пак излиза , ще пробвам и с откачане на клемата .
Благодаря за изчерпателните отговори които получих!
Поздрави !
Благодаря за изчерпателните отговори които получих!
Поздрави !
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
1.2.3
Последна промяна Батман на 14 Юни 2013, 20:45, променена общо 1 път
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
От както имам колата (530Д М57 184кс. ръчка) ми се стува че е мудна и днес направих запис на ИНПА в движение act. Charge-/Air mass flow бяха близки или равни до тези на Soll-Charge-air pressure 
гледах и други записи на ИНПА на същия мотор където стоностите на 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
1.2.3
Последна промяна Батман на 14 Юни 2013, 20:46, променена общо 1 път
- evgeni.stefanov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.02.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Изписва ми грешка в таблото за разлика в показанията му на километрите и записите в лайт модула. Как да видя колко са в лайт модула? Чета я с ДИС v44 и INPA.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани