Проблем с оборотите M52TUB20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- gen.sek
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46
- Мечтае да кара: New Calibra
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
При мен е също така,като се изключи климатикът,чат пат почват да играят оборотите,в лошия случай не може да ги стабилизира и гасне,даже при натиск на съденителя и пускане се заиграват леко.Това явление съм го виждал и при много други коли различни марки напр.VW Passat 1.8T-при този мотор се среща много често,Opel Calibra 16V DOHC-карах такава,дори с колегите от опел форума дискутирахме на същата тема и така никой не намери решението...
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
аз на моя опел решиш проблема кога смених ЕКУ-то...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Явно BMW пак са се осрали,но не казват къде!Има колеги и в US http://www.youtube.com/watch?v=PBMLIJOotl8 със същия проблем,без решение-328i на 108000км 99,325i на 78000км(49000мили) 02 и аз 320i 157000км 99!
Явнно всички двигатели от семейството,без значение от кубатурата рано или късно се разболяват от тази болест!

- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
точно за това става въпрос и при мен е по същия начин , дано някой разбере от какво е ....
- BustaDrives
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.04.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Колеги, при мен този проблем с колебанието на оборотите на празен ход се проявяваше обикновено сутрин като е студена колата. На първия светофар, ако е червен го прави три пъти и на четвъртия загасва. Другият проблем е че понякога когато колата е топла или дълго време съм карал със сравнително висока скорост (магистрала), като вляза в град, изведнъж ми изчезва мощността и колата става мудна. Или пък изчезва някой цилиндър... Ако загася някаде, после не иска да тръгне. В инпата се появяваше една постоянна грешка на първи цилиндър (misfire). Понеже смяната на свещи по никакъв начин не променяше ситуацията, майсторът ми взе една бобина с нов щекер (лула) с идеята да разменяме бобините и да намерим тая дето прави проблеми. Никаква съществена промяна.
При мен проблемът се реши засега със смяната наведнъж на всички "лули". В Дару нямаха еднакви и купих 3 беру и 2 бош (или обратното) плюс едната вече сменена.
Изведнъж коренна промяна! Проблемите с неравномерната работа на двигателя изчезнаха. Това падане на оборотите не ми се е случвало повече от месец. Случи ми се веднъж няколко дена след смяната, но колебанието на оборотите беше много по-малко и се стабилизира само.
Та според мен този проблем се получава при по-старите коли защото се натрупват проблеми, които явно стават прекалено сложни за компютъра. Някой хора си решават проблема с ремонт на ваноса, други със смяна на диса клапата, други само с почистването и.
Никога не съм очаквал че проблемът може да е в лулите. Контактите изглеждаха добре. Единствено гумата беше напукана близо до контактите.
При мен проблемът се реши засега със смяната наведнъж на всички "лули". В Дару нямаха еднакви и купих 3 беру и 2 бош (или обратното) плюс едната вече сменена.
Изведнъж коренна промяна! Проблемите с неравномерната работа на двигателя изчезнаха. Това падане на оборотите не ми се е случвало повече от месец. Случи ми се веднъж няколко дена след смяната, но колебанието на оборотите беше много по-малко и се стабилизира само.
Та според мен този проблем се получава при по-старите коли защото се натрупват проблеми, които явно стават прекалено сложни за компютъра. Някой хора си решават проблема с ремонт на ваноса, други със смяна на диса клапата, други само с почистването и.
Никога не съм очаквал че проблемът може да е в лулите. Контактите изглеждаха добре. Единствено гумата беше напукана близо до контактите.
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани