EML лампа?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: EML лампа?
Колега,ще трябва да я закачиш на диагностика за да се види,какво е записала!Иначе при мен беше точно така в началото,правеше го само когато е студена и след като е загася и запаля отново се оправяше!Оказа се блока за управление на валвтроника!
Re: EML лампа?
на диагностика беше записала педала на газта поручах друг сложих го съштата работа ...
блока на валтроника искаш да кажеш прочутия модул дето е 600лв. ли
блока на валтроника искаш да кажеш прочутия модул дето е 600лв. ли

- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: EML лампа?
Да,такава му е цената!В началото на производството на фейслифта с тоз мотор,блока за управление на валвтроника дава проблеми (нещо като производствен дефект)!Можеш да провериш твоя,дали е от първите!
Re: EML лампа?
добре де някой да даде снимка каде се намира това нещо как се сменя няма ли ...
снимки клипчета нещо инфо....
снимки клипчета нещо инфо....
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: EML лампа?
Намира се точно под акумулатора!Закрепен е за стойката му отдолу,там е и релето,можеш да провериш и него!
- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: EML лампа?
Днес и при мен се появи този глупав проблем, както си я загасих вчера и днес сутринта паля и не ми гасне тази лампа EML. Двигателят нямаше никаква мощност и да тръгнеш да я форсираш ( никъв шанс, умрел кон ). Опитах с най-лесния вариант за действие откачих клемата на - оставих я да поседи 10 мин. без акумулатор, след което го закачих отново и врътнах да видя какво ще стане. Проблемът беше изчезнал и не ми даваше ядове, покарах я малко тяги маги, форс имаше. Обаче отидох за всеки случай да я боцнах на диагностика да видя и беше изкарало грешка в дросела. Колата е 528I двоен ванос.
Последна промяна iskamdatikaja на 13 Юни 2014, 15:03, променена общо 1 път
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: EML лампа?
iskamdatikaja написа:Днес и при мен се появи този глупав проблем, както си я загасих вчера и днес сутринта паля и не ми гасне тази лампа EML. Двигателят нямаше никаква мощност и да тръгнеш да я форсираш ( никъв шанс, умрел кон ). Опитах с най-лесния вариант за действие откачих клемата на - оставих я да поседи 10 мин. без акумулатор, след което го закачих отново и врътнах да видя какво ще стане. Проблема беше изчезнал и не ми даваше ядове, покарах я малко тяги маги, форс имаше. Обаче отидох за всеки случай да я боцнах на диагностика да видя и беше изкарало грешка в дросела. Колата е 528I двоен ванос.
И аз имах такъв проблем -беше ми скъсано гофрето от дебитомера към дросела, остделно от това почистих и дросела и проблема изчезна.
- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: EML лампа?
vankatagsi написа:iskamdatikaja написа:Днес и при мен се появи този глупав проблем, както си я загасих вчера и днес сутринта паля и не ми гасне тази лампа EML. Двигателят нямаше никаква мощност и да тръгнеш да я форсираш ( никъв шанс, умрел кон ). Опитах с най-лесния вариант за действие откачих клемата на - оставих я да поседи 10 мин. без акумулатор, след което го закачих отново и врътнах да видя какво ще стане. Проблема беше изчезнал и не ми даваше ядове, покарах я малко тяги маги, форс имаше. Обаче отидох за всеки случай да я боцнах на диагностика да видя и беше изкарало грешка в дросела. Колата е 528I двоен ванос.
И аз имах такъв проблем -беше ми скъсано гофрето от дебитомера към дросела, остделно от това почистих и дросела и проблема изчезна.
При мен даже се влошиха нещата, лампата на EML започна да светва постоянно... Дори като изключа клемата и после пак я включа, ако не е на момента то след 2-3 мин колата променя режима си и тъпата лампа светва. На диагностиката която успях да закача изписва грешки в дросела, но след подманята му с друг проблема остана. Прочетох в една тема на колеги със същия проблем и споменават нещо за валвтроник или нещо от сорта. Дайте ми рамо да я закарам при някой колега с хубава диагностика и ако е възможно да видим дали е от този модул или там каквото се води ( от София съм ). Сменил съм свещите, дебитомер, бобините са видимо идеални ( като нови ), нов акумулатор, катализаторите не са запушени, когато няма показ на тази лампа върви доста прилично, НО проблема е на лице


P.S Мисля че успяхме да намерим проблема с EML грешката и подобрение в педала на газта. Смених пак дросела, защото УЖ работещия се оказа заминал ( електрониката на самия дросел ). След смяната на 2-рия дросел, закачихме колата на оригинална диагностика на бмв и препрограмирахме цялата система, демек адаптация на колата с новия дросел. Иначе винаги почваше да прави проблеми и да отчита грешка като проблем в позициометъра на педала на газта. Оказа се че и колата е пипана от 1 собственик и оборотите и бяха на 785, а не както е нормална от завода 750 и колата започна да работи коренно различно от преди, говорим за режима на педала на газта, който съм описал по-горе. Дилемата бензин/въздух е била завишена и най-вероятно е влизал повече въздух от необходимото. Надявам се да съм помогнал на някой колега с подобен проблем. E39 528i 99 година, двоен ванос ( M54b28TU ) е колата.


- cacao_user
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 4.08.2009
Re: EML лампа?
Още една 318 143коня излекувана само с ел. блок за управление. При мен проблема беше като карам и поддържам равномерна газ тогава светва EML и влиза в авариен режим.Като гоня повече почти не светваше. Смених блока (втора ръка 150лв ) и за сега всичко е наред.
Надявам се да съм бил полезен на някой
Надявам се да съм бил полезен на някой

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: EML лампа?
Здравейте, колеги. И аз имам сходни проблеми с дросела. Купих друг 2ра ръка и след смяната му около 3 седмици нямах проблеми. След това обаче проблемите започнаха отново да се повтарят периодично - 2-3 дни трупа грешки, трия ги и пак трупа. Понякога се стига до влизане в авариен режим и не вдига повече от 1100 оборота. И така няколко дни... Изведнъж обаче колата решава, че няма да прави проблеми и си карам спокойно 2-3 седмици без никакви проблеми. В даден момент обаче всичко се повтаря и отново започва няколко дни наред да трупа грешки, светва чека и ЕМЛ-а. И така проблемите се повтарят периодично
Вече няколко пъти правя нови адаптации, но проблема не се решава трайно.
Искам да запитам за тия адаптации дали ги правя правилно? Доколкото знам колата сама си се адаптира. За целта просто изтривам адаптацията за съответния модул (с кабела и ИНПА) и в следващите 20-30 км гледам да я карам във всякакви режими. Тук обаче четох за адаптация, правена в сервиз, та се зачудих дали аз не съм в голяма заблуда и може би трябва и аз да отида в сервиз и там да ми направят някаква по-специална адаптация
или просто колегите са били излъгани от някой шарлатанин, който уж е препрограмирал компютъра на колата им, а всъщност просто е изтрил адаптацията и ги е пратил да си ходят 

Искам да запитам за тия адаптации дали ги правя правилно? Доколкото знам колата сама си се адаптира. За целта просто изтривам адаптацията за съответния модул (с кабела и ИНПА) и в следващите 20-30 км гледам да я карам във всякакви режими. Тук обаче четох за адаптация, правена в сервиз, та се зачудих дали аз не съм в голяма заблуда и може би трябва и аз да отида в сервиз и там да ми направят някаква по-специална адаптация


- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: EML лампа?
insane_v написа:Здравейте, колеги. И аз имам сходни проблеми с дросела. Купих друг 2ра ръка и след смяната му около 3 седмици нямах проблеми. След това обаче проблемите започнаха отново да се повтарят периодично - 2-3 дни трупа грешки, трия ги и пак трупа. Понякога се стига до влизане в авариен режим и не вдига повече от 1100 оборота. И така няколко дни... Изведнъж обаче колата решава, че няма да прави проблеми и си карам спокойно 2-3 седмици без никакви проблеми. В даден момент обаче всичко се повтаря и отново започва няколко дни наред да трупа грешки, светва чека и ЕМЛ-а. И така проблемите се повтарят периодичноВече няколко пъти правя нови адаптации, но проблема не се решава трайно.
Искам да запитам за тия адаптации дали ги правя правилно? Доколкото знам колата сама си се адаптира. За целта просто изтривам адаптацията за съответния модул (с кабела и ИНПА) и в следващите 20-30 км гледам да я карам във всякакви режими. Тук обаче четох за адаптация, правена в сервиз, та се зачудих дали аз не съм в голяма заблуда и може би трябва и аз да отида в сервиз и там да ми направят някаква по-специална адаптацияили просто колегите са били излъгани от някой шарлатанин, който уж е препрограмирал компютъра на колата им, а всъщност просто е изтрил адаптацията и ги е пратил да си ходят
Гарантирам ти, че задължително трябва да минеш през програма.... за адаптация на новия дросел, иначе винаги ще ти влиза в такъв режим в определени моменти. От както съм го направил 1 път не ми е направил проблем дросела, както и самата грешка EML. Успех

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: EML лампа?
iskamdatikaja написа:Гарантирам ти, че задължително трябва да минеш през програма.... за адаптация на новия дросел, иначе винаги ще ти влиза в такъв режим в определени моменти. От както съм го направил 1 път не ми е направил проблем дросела, както и самата грешка EML. Успех
Ходих на диагностика при специалист, който ми "направи" адаптация на дросела и какво ли още не. Подобрение никакво! Отначало първите 20-30 километра колата сякаш вървеше малко по-добре, но после грешките продължиха. Малко след това обаче акумулатора ме предаде и откакто го смених не ми е записвала никакви грешки




- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: EML лампа?
insane_v написа:iskamdatikaja написа:Гарантирам ти, че задължително трябва да минеш през програма.... за адаптация на новия дросел, иначе винаги ще ти влиза в такъв режим в определени моменти. От както съм го направил 1 път не ми е направил проблем дросела, както и самата грешка EML. Успех
Ходих на диагностика при специалист, който ми "направи" адаптация на дросела и какво ли още не. Подобрение никакво! Отначало първите 20-30 километра колата сякаш вървеше малко по-добре, но после грешките продължиха. Малко след това обаче акумулатора ме предаде и откакто го смених не ми е записвала никакви грешкиВсички проблеми се оказаха от умиращия акумулатор
Като му падне напрежението цялата електроника почва да дава грешни стойности, колата си прави грешни адаптации и проблемите прогресивно се увеличават. Като изтрия адаптациите с ИНПА-та всичко се успокоява за ден два и после пак старата песен на нов глас
Накрая когато акумулатора "неочаквано" се предаде ходих на майстор електричар, да ми провери динамото. Оказа се, че динамото ми е наред, но при палене напрежението на акумулатора падаше до 10V, а не трябва да пада под 11,5V. Затова понякога при палене цялото ми табло светваше като коледна елха и колата записваше какви ли не грешки и влизаше в авариен режим. След като смених акумулатора вече около месец не съм имал проблеми
Интересно моят акумулатор също е много зле и като паля пада до 8.4В но проблеми с колата никакви, само първият старт зимно време е малко тегав

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: EML лампа?
Късметлия си явно
Не знам, може би твоята е с друга марка компютър, който не е така чувствителен към пада на напрежението. Моята май е със Сименс, твоята може да е Бош примерно.

Re: EML лампа?
Здр.колеги! Не ми се е налагало до сега да се ровя из публикации,форуми,но от една седмица ходене по майстори ми дойде в повече! Надявам се някой да подскаже нещо,че ми писна от тая кола( Е46 ) 316i N42B18 - седановия 2ванос 2002г. (бензин/газ) Преди няколко дни светна въпросното ЕМL...при промяна на скоростите се получаваше едно забиване и след това се отпушва и тръгва нормално! Не е менила обороти както чета при други колеги,нито тресеше! Спрях,запалих и вече не светеше...на следвашия ден отидох на диагностика излязоха 2грешки на педал на газта! Изтриха ги тия в сервиза...викат карай и се не бой! Вчера сутрин въртя ключа и никой...втори път след като натиснах педала на газта запали(акумулатор нов) След като запали веднъж няна проблем докато не поизстине! В сервиза,пак,,майстори" пускат диагностика-нищо!Накарах ги да почистят дросел клапата,прегледаха я отваря-затваря нормално!Ламбда сондите с нормални показатели...покарах я мъжката върви както преди да светне ЕМL....надявах се ,че се оправила-днес въртя и пак същото,пали само с настъпване и пак трудно! Ако някой има идея ще съм благодарен,че като знам майсторите в Плевен,не ми се мисли....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани