проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- prel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Моята кола е такава - 2002 година произведена, същия мотор. Карам я от около 2 години и откакто съм я взел съм навъртял близо 40 хиляди километра. За това време съм имал само 2 проблема с двигателя. Изгоря едната бобина докато висях на един светофар - смених ги всичките четири. След кратко проучване установих, че това е бил производствен дефект (слаби бобини) и се е отстранявал гаранционно за всички коли, при които се е проявявал. И вторият проблем, който все още не съм решил е, че явно отнякъде капи масло върху горещите тръби и мирише в купето. Проявява се много рядко и сега съм в процес на изследване откъде точно тече, но ме съмнява да е нещо сериозно - подозирам гарнитурата на капака на главата, и ако е това няма да е никак скъпо да се смени.
С две думи съм много доволен от двигателя и колата като цяло. Проблемите с двигателя, както казах са незначителни и определено не е това слабото място на този автомобил!
И аз, както колегите мисля, че просто си попаднал на не добре гледана кола. Виждал съм такива, които са на 500 хиляди километра и никога не им е сменяно маслото...
Ако си купил колата евтино може би си струва да инвестираш няколко хилядарки да я стегнеш, в противен случай според мен по-добре не се занимавай.
Успех!
С две думи съм много доволен от двигателя и колата като цяло. Проблемите с двигателя, както казах са незначителни и определено не е това слабото място на този автомобил!
И аз, както колегите мисля, че просто си попаднал на не добре гледана кола. Виждал съм такива, които са на 500 хиляди километра и никога не им е сменяно маслото...
Ако си купил колата евтино може би си струва да инвестираш няколко хилядарки да я стегнеш, в противен случай според мен по-добре не се занимавай.
Успех!
- koce_dji
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Проблема с капането на масло върху горещите тръби съм го имал и аз .От гарнитурата на капака на клапаните е .Нова е около 100 лв ама вероятно и малко силикон ще трябва да и сложиш.
- сашето.е46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="koce_dji"]Проблема с капането на масло върху горещите тръби съм го имал и аз .От гарнитурата на капака на клапаните е .Нова е около 100 лв ама вероятно и малко силикон ще трябва да и сложиш.[/quo
не е задължително, при мен беше едни о-пръстени на вакум помпата зад мотора, гледах още няколко бмв-та със същия проблем. тия о-пръстени са по 1 лв на бройка
не е задължително, при мен беше едни о-пръстени на вакум помпата зад мотора, гледах още няколко бмв-та със същия проблем. тия о-пръстени са по 1 лв на бройка
- сашето.е46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
аз съм доволен от моя двигател н42 валвтроник, карам си я във всякакви режими, карам я на газ, на бензин, на слънца, поцепвам я вече 30000 км и всичко е ок засега, просто колегата е попаднал на счупена кола- и затова най-вероятно някой се е отървал от нея. Иначе и моята побутва малко масло, ама като върви на ръчка яко- няма начин. Незнам как вървят вашите за 143 кс, ама моята е 1,8-115кс, а е36 със 1,8ис стои отзад( пробвах няколко) ,а ми се иска да си сложа по нататък тоя мотор 2.0, та да видим как ще върви компакта , темата ,,н42 бил най-скапания двигател" е пълна глупост....Гледай като купуваш приятелю!!!!!!!!!!!!!!!
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Твърде смело изказване за едва 30 000км
- iv4o9999
- ентусиаст
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
като цяло, вероятно колта е измъчена, не съм съгласен с твърдението за гаста, вярно не е оригиналното гориво, но с един хубав газов инжекцион с ОБД , ползване на подходящи свещи и масло специализирани за коли с газ, няма проблеми, разбира се обикновенните уредби слагани в гаража на Бай Киро к*ра разказват играта на двигателя.
направи си една диагностика да видиш какво ще обади колата
направи си една диагностика да видиш какво ще обади колата
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Още едно голямо от мен по въпроса за тоя двигател, но в същото време и няколко и ще се обоснова.Капризен си е,чуплив,изкуствено скъпа поддръжка.С моя имаше поредици от седмици наред ВСЕКИ нов Божи ден НОВ проблем.Платих я ТРИ пъти в резервни части и ме е вбесявала направо та чак почнах да вярвам в магии .Никак не е нормално според мен да се твърди, че датчик например на разпределителен вал(а и какъвто и да е датчик), че е консуматив????Бобините са консуматив,дебитомер,филтър картерни газове.....не ми се изброява.Оказва се, че колата е консуматив.Та те крушките на мигачите са по-здрави.Занимавам се с електроника и смея да твърдя, че си разбирам от нещата-НИКОЍ ДАТЧИК не може да е консуматив!Датчика(дебитомера) се поставя и за него се забравя, че някога е поставен.През всеки един датчик протичат милиампери ток и не е натоварен-същото е и с дебитомера и други подобни.Да добавя ли че ВСЕКИ ЕДИН от тях струва СТОТИНКИ и е нереално да се купуват по 200-700лв.Просто политика за да се печели здраво.
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
За колегите които корят отворилия темата, че си е купил уморена кола и не е гледал при покупката ще кажа следното.Колкото и да се чете една кола повечето потенциални проблеми не могат да бъдат предвидени.Колкото и да се зверите и умувате при покупката и намирате се пред сложен агрегат , коѝто пък е сложна съвкупност от много такива.Кое ще забележите при огледа-студената споѝка в лаѝт модула?Почти пропукания корпус на някоя бобина?Микро пукнатина в някоя пружина може би??Почти задръстен филтър картерни газове??Силно разяден отвътре радиатор или гърне????Сулфатизацията в акумулатора??Според мен всичко си е баш късмет.
Колкото до газта, че изпивала кръвчицата на двигателя и го износвала са абсолютни глупости!Точно обратното е, но на тая тема рядко чета смислени отговори, а си има теми по въпроса-тук си е офф да се говори за това.
И понеже наверно разбуних кошера с осите да поуспокоя малко нещата .Въпросния двигател си е повече от супер когато е наред.Повече от хубав въртящ момент още в ниските(държи се по-добре дори от 2,2 литровия 170 коня а за 2,0 шестцилиндров 150 изобщо няма да споменавам),ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.Поддържан добре върви отлично и радва.С други думи този, коѝто може да си позволи зверската му поддръжка, ще се кефи истински.Поздрави!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- сашето.е46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="snk1"]Здрасти колега, казвам се Светлъо и не не си само ти ,аз на мойта и двигателя и смених.
Последно на бензин върви чудесно ,но на газ ми дава ядове. Работи като на 3 цилиндъра[/quote
Светльо и аз съм на газ, със същия мотор и вече 35000 нямам ядове, много е важно каква е газовата и кой ти я слага!!!!!!!!!!!!!! моята я сложих във Търново при Милен във ланди ренцо, и въпреки че беше 2-ра употреба от 2005 г( със стар комп.), момчето доста се постара и я направи перфектно. Единствено заради стария софтуер ми светва чека на някоя от ламбдите, но нямах 1200 лв за нова газова иначе и това нямаше да го има. Но както казах-перфектно на газ и бензин. Гори ми средно 8,5-9 газ и върви добре. засега нямам ядове
Последно на бензин върви чудесно ,но на газ ми дава ядове. Работи като на 3 цилиндъра[/quote
Светльо и аз съм на газ, със същия мотор и вече 35000 нямам ядове, много е важно каква е газовата и кой ти я слага!!!!!!!!!!!!!! моята я сложих във Търново при Милен във ланди ренцо, и въпреки че беше 2-ра употреба от 2005 г( със стар комп.), момчето доста се постара и я направи перфектно. Единствено заради стария софтуер ми светва чека на някоя от ламбдите, но нямах 1200 лв за нова газова иначе и това нямаше да го има. Но както казах-перфектно на газ и бензин. Гори ми средно 8,5-9 газ и върви добре. засега нямам ядове
- Geno Genov
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.11.2013
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И аз скоро станах собственик на 318и 143кс. и засега съм много доволен от разход на гориво и вървеж, колата много добре ускорява в ниски така и във високи обороти - много еластичен мотор, единствения проблем който имам е с модула за охлаждане на водния радиатор, и не мога да го намеря никъде, но като цяло съм много доволен от автомобила и избора си на двигател, търсих точно този мотор и засега смятам че съм направил правилния избор.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Около 30 к градско, имам на този мотор и съм много доволен от разхода и вървежа на автомобила. Сериозни проблеми не съм срещал. Единственото което мога да кажа, е че според мен тази генерация автомобили на бмв (около 2000 година) изполват много гумени уплътнения, които не са мн надеждни. Същите за 10 годинки се свиват и започва да сълзи масло от разни места. Аз реших проблема кардинално и смених където може да се стигне. Цените са от стотинки до десет лв за уплътненията и около 30-100 лв за гарнитури (клапани и картер). Сега моторът е чист.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.
Не се изказвай неподготвен
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
sub_eleven написа:ултра икономичен и еластичен в същото време.Нещо което глупавите трактори нямат и създават усещането за вървеж но за кратко в интервала с оборотите.
Не се изказвай неподготвен
смяташ ли се за подготвен?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,
Да споделя и аз моите впечатления от въпросния двигател N42B20. Аз моята кола я имам от 3 години и за този период съм навъртял около 30к км. Преди година и половина сложих ГИ BRC. За времето, откакто я имам колата, двигателят ми е създал следните проблеми:
- още като я карах на оглед в сервиза преди да я купя, замина едната бобина. Сменихме само нея и след това не ми е създавала проблеми;
- течове на масло от вакуум помпата, гарнитурата на капака на клапаните (придружени с така популярния мирис на изгоряло масло в купето) и от гарнитурата на картера, които си бяха отстранени своевременно;
- преди около 2к км започна леко да прекъсва на газ, смених свещите (не ги бях сменял никога откакто имам колата) и всичко се оправи.
Това е. Не мога да кажа нищо лошо за двигателя. Да, има си ги типичните за него проблеми с течовете на масло, но не е кой знае колко сложно и скъпо да се отстранят.
Да споделя и аз моите впечатления от въпросния двигател N42B20. Аз моята кола я имам от 3 години и за този период съм навъртял около 30к км. Преди година и половина сложих ГИ BRC. За времето, откакто я имам колата, двигателят ми е създал следните проблеми:
- още като я карах на оглед в сервиза преди да я купя, замина едната бобина. Сменихме само нея и след това не ми е създавала проблеми;
- течове на масло от вакуум помпата, гарнитурата на капака на клапаните (придружени с така популярния мирис на изгоряло масло в купето) и от гарнитурата на картера, които си бяха отстранени своевременно;
- преди около 2к км започна леко да прекъсва на газ, смених свещите (не ги бях сменял никога откакто имам колата) и всичко се оправи.
Това е. Не мога да кажа нищо лошо за двигателя. Да, има си ги типичните за него проблеми с течовете на масло, но не е кой знае колко сложно и скъпо да се отстранят.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги здравейте, да поизтупам старата тема. Попадна ми БМВ с такъв двигател н42б20 с газов инжекцион БРЦ. Колата работи и върви перфектно на бензин, на газ работи ужасно и дава грешка misfire на 3ти цилиндър. Сменихме бобините с нови - никакъв резултат. Имате ли идея какво може да е и идеи за добър сервиз за БРЦ в София?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Добър сервиз за БРЦ във София само официялния във Дружба,дай точен модел на газовата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани