боядисване на лайсните в купето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- карел
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 302
 - Регистриран на: 6.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 320 D E46
 
Re: боядисване на лайсните в купето
има и лак които като го праснеш става мат може и като сипеш малко втвърдител в базата!!!
			
		- kiko™
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 822
 - Регистриран на: 21.01.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: разни баварски екземпляри
 - Мечтае да кара: ///M
 
- johny bravo
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 29
 - Регистриран на: 9.01.2008
 
Здравей, трудно ли се разглобява волана за д асе боиадиса долната час сребристо, имам същия и съм боядисал лайстните, само волана ме беше страх да пипам, као може да дадеш информация как става точно ще съм благодарен.
			
		- kiko™
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 822
 - Регистриран на: 21.01.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: разни баварски екземпляри
 - Мечтае да кара: ///M
 
Ето тук : http://www.my330i.com/mod4.php всичко е много добре обяснено.  
			
		- johny bravo
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 29
 - Регистриран на: 9.01.2008
 
Мерси много за ичерпателната информация, вижда ми се сложно и ще го мислиа по някакув друг начин, а може и без него да мина, мерси пак.
			
		А има ли някакъв вариант за боядисване на барчето което е под подлакътника с боя която да е подобна на оригиналната т.е. да е нещо като пластмаса или там с каквото са го пръскали в завода?
Пробвах с един черен спрей мат от бриколаж , но е дооста далеч от това което е оригинално.
Дали с боя която се боядисват брони няма да стане?
			
		Пробвах с един черен спрей мат от бриколаж , но е дооста далеч от това което е оригинално.
Дали с боя която се боядисват брони няма да стане?
- spower
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1504
 - Регистриран на: 28.09.2005
 - Кара: любимата ни марка да е първа ;)
 - Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
 
а трябвали да се мине с водна шкурка преди да се пръсне , ако има драскотини  
			Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:  
  https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt
		
  https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt- batzlati
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 287
 - Регистриран на: 21.03.2008
 - Местоположение: Созопол
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10 530d
 - Мечтае да кара: карах почти всичко
 
Ако си пръскате лайсните сами със спрей металик,препоръчвам да не използвате никаква шкурка. Аз процедирах по следния начин :
Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача
			
		Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача
batzlati написа:Ако си пръскате лайсните сами със спрей металик,препоръчвам да не използвате никаква шкурка. Аз процедирах по следния начин :
Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача
ЛЕЛЕ!
60,80,120.....
- batzlati
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 287
 - Регистриран на: 21.03.2008
 - Местоположение: Созопол
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10 530d
 - Мечтае да кара: карах почти всичко
 
Аз вобще не използвх шкурка и ми се получи перфектно. Но и друг път съм правил подобни неща и съм брал ядове от шкурки 
			
		- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
аз го направих преди.. 2-3 месеца вече не помня кога, и стана страхотно отначало сякаш бях в друга кола, на което благодаря на колегата, които беше снимал и шпрея закупен от Бриколаж..
е работата при Е39 мисля че е доста повече защото се раглабя цялата конзола под подлакатника, а начина на работа е ! :
1. с водна шкурка под вода .. да падне на всяка цена лака !
2. минаване с обезмаслител /корселин/
3. 2 ръце със шпрея през 30 мин без никакъв лак ! то си пишеше на шпрея през колко време де.. може би беше и по малко !
			
		е работата при Е39 мисля че е доста повече защото се раглабя цялата конзола под подлакатника, а начина на работа е ! :
1. с водна шкурка под вода .. да падне на всяка цена лака !
2. минаване с обезмаслител /корселин/
3. 2 ръце със шпрея през 30 мин без никакъв лак ! то си пишеше на шпрея през колко време де.. може би беше и по малко !
- batzlati
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 287
 - Регистриран на: 21.03.2008
 - Местоположение: Созопол
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10 530d
 - Мечтае да кара: карах почти всичко
 
Между другото,аз вчера бях на тест-драйв на BMW в Бургас и ми направи впечатление,че на почти всички нови модели 1ва,3та и 5та серия, интериорните лайсни са лъскави,черен металик. И мисля за следващата да експериментирам с черна перла  
			
		
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	








