Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
330cd купе или 320д купе
Здравете колеги нов съм във форума.След много четене реших да се присъединя към форума, защото видях че има много печени и компетентни пичове сред вас.Това което ме вълнува е някох има ли наблуденя или да притежава 330д 204 к.с купе.
Ако може да сподели как е днинамиката на този двигател
,здрав ли е,
обслужването му грубо колко излиза?
евентуално ремонт или ново турбо колко е и носи ли на агресивно шофиране?
разход градско в София колко дава?
тая система дсц върши ли работа през зимата ?
Е46 има ли фабрично шпер или са без
Също така ме интересува 320д купе по добур избор ли или 1-2 литра по малък раход не компенсира здравината на мотора и 54те коня отгоре на 330ката .Също така да ми кажете сега ли да я зема или да изчакам да доидат студовете защото съм чувал че дизел се копува зимата..Досега сум имал една е34ка бензин със шпер диференциал ихубави зимни гуми и 2 турби стар цимент в багажника и не съм имал ядове на сняг но сега това ще ми е първия дизел пък и е по имиджова кола не вурви да набутам в и без това малкия багажник тежести.
Ако може да сподели как е днинамиката на този двигател
,здрав ли е,
обслужването му грубо колко излиза?
евентуално ремонт или ново турбо колко е и носи ли на агресивно шофиране?
разход градско в София колко дава?
тая система дсц върши ли работа през зимата ?
Е46 има ли фабрично шпер или са без
Също така ме интересува 320д купе по добур избор ли или 1-2 литра по малък раход не компенсира здравината на мотора и 54те коня отгоре на 330ката .Също така да ми кажете сега ли да я зема или да изчакам да доидат студовете защото съм чувал че дизел се копува зимата..Досега сум имал една е34ка бензин със шпер диференциал ихубави зимни гуми и 2 турби стар цимент в багажника и не съм имал ядове на сняг но сега това ще ми е първия дизел пък и е по имиджова кола не вурви да набутам в и без това малкия багажник тежести.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
204-те кончета на 330д си заслужават парите!
6-те скорости - също!
Мотора е доста здрав (4 цилиндровите са по-кекави)...турбото...ако мачкаш колата първа, втора, трета до дупка само градско - ще замине гаранция!
От друга страна - на магистралата тази кола няма проблеми да държи 200 продължително време (2.0д дизел 136к.с. + чип и още няколко жокера е минавала преди година и половина София - Стара Загора на автопилот със 180 в 3 сутринта! = към 210-220 км са по магистралата!)
Дали ще е 320д или 330д - зависи само от едно нещо - коя ще е по-читава!
Аз преди да взема втората 20ка много търсих 330ка, но не успях да намеря такава каквато исках аз...всъщност намерих само 1, но ми я продадоха под носа....
ДСЦ-то помага...на 320-ката ще помага повече, отколкото на 330ката - просто разликата във въртящия момент е твърде голяма...но въпреки това помага много!
Ако караш с акъл - няма да имаш проблеми ни зиме, ни лете !
Хубави гуми и повече умисъл в шофирането са най-добрата система за зимата!
Няма АСЦ, няма ДСЦ - ако си го търсиш - ще си го намериш!
6-те скорости - също!
Мотора е доста здрав (4 цилиндровите са по-кекави)...турбото...ако мачкаш колата първа, втора, трета до дупка само градско - ще замине гаранция!
От друга страна - на магистралата тази кола няма проблеми да държи 200 продължително време (2.0д дизел 136к.с. + чип и още няколко жокера е минавала преди година и половина София - Стара Загора на автопилот със 180 в 3 сутринта! = към 210-220 км са по магистралата!)
Дали ще е 320д или 330д - зависи само от едно нещо - коя ще е по-читава!
Аз преди да взема втората 20ка много търсих 330ка, но не успях да намеря такава каквато исках аз...всъщност намерих само 1, но ми я продадоха под носа....

ДСЦ-то помага...на 320-ката ще помага повече, отколкото на 330ката - просто разликата във въртящия момент е твърде голяма...но въпреки това помага много!
Ако караш с акъл - няма да имаш проблеми ни зиме, ни лете !
Хубави гуми и повече умисъл в шофирането са най-добрата система за зимата!
Няма АСЦ, няма ДСЦ - ако си го търсиш - ще си го намериш!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
въртящия момент 330d е 410нм при 1500 оборота това много ли е и може ли да изиграе лоша шега на мокър или заснежен асфалт ?
Може ли да ми обясните за този въртящ момент и каква му е ролята при автомобилите защото четох в гоогле ама нещто не ми стана много ясно
Може ли да ми обясните за този въртящ момент и каква му е ролята при автомобилите защото четох в гоогле ама нещто не ми стана много ясно

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
motoguci написа:въртящия момент 330d е 410нм при 1500 оборота това много ли е и може ли да изиграе лоша шега на мокър или заснежен асфалт ?
Може ли да ми обясните за този въртящ момент и каква му е ролята при автомобилите защото четох в гоогле ама нещто не ми стана много ясно
410 при 1500 е мечтата на всеки дрифтър


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега до колкото разбирам си търсиш кола дето много да върви и малко да гори
Разликата във вървенето м/у 320д и 330д е точно 50% (говоря за 320 преди фейса защото такава имах) и в кубици и в коне, а в самото усещане за вървене просто не мога да ти опиша, 330-та не е кола, това е машина за изриване на асвалт и могат спокойно да те наемат към общината ако решат да преасвалтират някъде
на фона на това мисля че разликата в разхода от 1-2 л и то градско е пренебрежима, а на извънградско мисля че нямат разлика, не съм засичал все още.
Относно двигателя на 330, някой колега беше казал, че това е "идиотоустойчив" двигател, сиреч носи много на ръчкане, но за турбото едва ли може да се каже същото.
Според мен много зависи за какво купуваш колата, ако я вземаш основно за ръчкане и дрифтене, мисля че дизелът не е твоята кола или поне ще си имаш бая разходи за поддръжка.
Колкото до зимата, до сега не съм имал грижи в придвижването.


Относно двигателя на 330, някой колега беше казал, че това е "идиотоустойчив" двигател, сиреч носи много на ръчкане, но за турбото едва ли може да се каже същото.
Според мен много зависи за какво купуваш колата, ако я вземаш основно за ръчкане и дрифтене, мисля че дизелът не е твоята кола или поне ще си имаш бая разходи за поддръжка.
Колкото до зимата, до сега не съм имал грижи в придвижването.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Всички дизели на БМВ са много здрави механично - проблемите почти винаги идват от турбото или горивната помпа. Това са двата елемента, които трябва внимателно да се погледнат преди покупка.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Като разглеждам цените на резервните части и цените на гумите 17ки и 18ки май по изгодно излиза да си зема една е30ка за 1000 лв да си я изкарвам след вечер след работа за да си задоволя краста за излзиане със вратите от завоите и въртенето в кръг.А 330дто да си го ползвам за цивилна кола и да си го пазя . 

Е 46 330хда
ще сам много благодарен ако се свържа ,или някой ме свърже с притежател ,бивш или настоящ на 330 хд автоматик 204 коня 2003 година.казвам се иван и сам на път да си купя такова.благодаря предварително
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Zagy написа:Всички дизели на БМВ са много здрави механично - проблемите почти винаги идват от турбото или горивната помпа. Това са двата елемента, които трябва внимателно да се погледнат преди покупка.
Как точно се преглежда турбото при покупка, че и на мене ми е интересно?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
С лаптопчето и ДИС - поне за стойности на място и в движение.
И с добър слух...и с пипане, след сваляне на корите...да видим колко масло има по турбината
И въпреки това - седмица след покупката (да не кажа и по-малко) може да роди охлюва скапан
(да не се случва).
Макар, че ако гледате, пипате и слушате добре - най-вероятно ще кара известно време
И с добър слух...и с пипане, след сваляне на корите...да видим колко масло има по турбината

И въпреки това - седмица след покупката (да не кажа и по-малко) може да роди охлюва скапан

Макар, че ако гледате, пипате и слушате добре - най-вероятно ще кара известно време

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:...и с пипане, след сваляне на корите...да видим колко масло има по турбината
Мдам - с пипане и като знаеш точно какво да търсиш

Si non confectus, non reficiat.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
това че разхода на 2.0 и 3.0д е подобен е доста спорно .. 3.0д си погорява значително повече особено в града ,имам 2ма познати с такива мотори градско се върти около 12 разхода ,извънградско според тежината на крака ама под 7 трудно пада .. другия момент е че големия мотор е избран от човек който ще пътува много и то бързичко ,та повечето са на около 250+к км и почват проблемчетата - турбината е на път ,някоя дюзичка може да се спомине и други дреболии
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
тези с разход градско 12 автоматици ли са или ръчни?
питам чисто информативно
питам чисто информативно

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Alexi написа:това че разхода на 2.0 и 3.0д е подобен е доста спорно .. 3.0д си погорява значително повече особено в града ,имам 2ма познати с такива мотори градско се върти около 12 разхода ,извънградско според тежината на крака ама под 7 трудно пада .. другия момент е че големия мотор е избран от човек който ще пътува много и то бързичко ,та повечето са на около 250+к км и почват проблемчетата - турбината е на път ,някоя дюзичка може да се спомине и други дреболии
Кажи вЕрно

Наистина е спорно - ето по каталог колко го дават разхода


Сега можеш да кажеш, че не е правдоподобен сайта... Ето и инфо и за моята


Така че т'ва 12 за дизел, си е доста зор

П.С. Тъкмо се бях засилил към 320/330д, и ти с тоя коментар, направо ме отказа... То по-добре да си карам 20ската


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
uCnaHeTcA написа:П.С. Тъкмо се бях засилил към 320/330д, и ти с тоя коментар, направо ме отказа... То по-добре да си карам 20скатаРазхода същия, че ще ми излиза и по-евтино, предвид цените на горивата
330d въобще не може да се сравнява по вървеж с двайската, колега

Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани