Общи факти и основни проблеми при Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Някои ако е прочел вече темата от англииския форум - за колекторите, моля да сподели дали наистина имам такива проблеми в БГ
англичанчетата направо ме отказаха от 320д
http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtop ... sc&start=0
англичанчетата направо ме отказаха от 320д
http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtop ... sc&start=0
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
може би не много на място
колеги незнам дали ще е удобно да споделя малко от личният си опит единственият електрически приблем освен горивна помпа нещо много интересно при 320 д е проблема с изтърканата изолация на захранващите кабели на дюзите от вибрацийте когато се получи подобен проблем колата запалва работи до към 900-1000 оборота и като вдигне нивото на вибрацийте ор уголеният проводник се получава късо шашка електрониката и автомобила загасва дано да бъде полезен на някого този съвет огледайте под корите си състоянието на захранващите проводници за дюзите.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!
- gugichamp
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Друг,често срещан проблем е модула за управление на охлждащтата радиатора перка.
part NO.-17117801423
За бензин може да се намери по-евтин(Тайвански вариант),но не става за дизел,тъй като се включват при различни температури.
part NO.-17117801423
За бензин може да се намери по-евтин(Тайвански вариант),но не става за дизел,тъй като се включват при различни температури.
от свинята лебед не става...
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
предавателни числа на 5 и 6 степенна скоростна кутия
Sherman написа:Знам го тоя линк ... иначе намерих си инфото, което ми беше нужно.Имат различен диф ... и малки разлики в предавките:
Getriebeübersetzung (5 Gang / 6 Gang)
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
А това е за дифа:
interachsübersetzung: 2,35 / 2,56
- gugichamp
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
След дълги разправии с моят автомобил и един от най-често срещаните сериозни проблеми за модела(М47D-136к.с.),а именно ГНП-то(горивно нагнетателна помпа),
чийто модел е BOSCH VP44 реших да споделя наученото след тази главоблъсканица с вас.
Проблемите с тази помпа могата да се категоризират като два основни:
1) изгорял електронен блок
2) проблем с механичната част(най-често блокирало бутало)
В първия случай,електронният блок може да бъде рециклиран или подменен и съответно това струва между 400 и 1500лв.
Вторият вариант е доста по-скъп,тъй-като често се налага направо подмяна на корпуса на помпата, цената за нов е около 3000лв.
Винаги съществува опция за втора употреба и тогава не е лошо да знаете следните неща:
1) вземете ли помпа втора употреба задължително подменете смеринга(около 22лв струва),защото влезе ли нафта в маслото отивате за основен ремонт
на двигателя почти на 100%
2) всичките помпи имат серийни номера показващи за кой модел автомобил са точно, и за това съм ги описал :
BMW Series 3 318 d Bosch
CODE: 0470504025 е за мотора 85KW с ръчни скорости
BMW Series 3 318 tds Bosch
CODE: 0460494995 е за мотора 85KW с автоматични скорости
BMW Series 3 320 d Bosch
CODE: 0470504005 е за 100 KW мотор с ръчни скорости има го монтиран и в Е 39
BMW Series 3 320 d Bosch
CODE: 0470504020 е за 100 KW мотор с автоматични скорости има го монтиран и в Е 39
Моделът с ръчните скорости има индекс под серийния номер означен с буква от латиницата
Този индекс може да ви помогне в търсенето на цяла помпа,електронен блок и ли само корпус.Ако буквата от вашата помпа съвпада с буквата на
тази която взимате,то те са взаимозаменими без да се налага препрограмиране на ГНП-то или иначе казано"слагаш и тръгваш".
п.с. Много е важно зацепването на ГНП-то!Ако не се зацепи правилно
колата не върви като хората,пуши яко и едвам пали!!!
чийто модел е BOSCH VP44 реших да споделя наученото след тази главоблъсканица с вас.
Проблемите с тази помпа могата да се категоризират като два основни:
1) изгорял електронен блок
2) проблем с механичната част(най-често блокирало бутало)
В първия случай,електронният блок може да бъде рециклиран или подменен и съответно това струва между 400 и 1500лв.
Вторият вариант е доста по-скъп,тъй-като често се налага направо подмяна на корпуса на помпата, цената за нов е около 3000лв.
Винаги съществува опция за втора употреба и тогава не е лошо да знаете следните неща:
1) вземете ли помпа втора употреба задължително подменете смеринга(около 22лв струва),защото влезе ли нафта в маслото отивате за основен ремонт
на двигателя почти на 100%
2) всичките помпи имат серийни номера показващи за кой модел автомобил са точно, и за това съм ги описал :
BMW Series 3 318 d Bosch
CODE: 0470504025 е за мотора 85KW с ръчни скорости
BMW Series 3 318 tds Bosch
CODE: 0460494995 е за мотора 85KW с автоматични скорости
BMW Series 3 320 d Bosch
CODE: 0470504005 е за 100 KW мотор с ръчни скорости има го монтиран и в Е 39
BMW Series 3 320 d Bosch
CODE: 0470504020 е за 100 KW мотор с автоматични скорости има го монтиран и в Е 39
Моделът с ръчните скорости има индекс под серийния номер означен с буква от латиницата
Този индекс може да ви помогне в търсенето на цяла помпа,електронен блок и ли само корпус.Ако буквата от вашата помпа съвпада с буквата на
тази която взимате,то те са взаимозаменими без да се налага препрограмиране на ГНП-то или иначе казано"слагаш и тръгваш".
п.с. Много е важно зацепването на ГНП-то!Ако не се зацепи правилно
колата не върви като хората,пуши яко и едвам пали!!!
Последна промяна gugichamp на 28 Дек 2010, 20:13, променена общо 1 път
от свинята лебед не става...
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
искам нещо да попитам относно номера на рамата. първите 6 цифри са както е казано в първият пост. седмата цифра на мен ми е "1" - не знам това къде трябва да е произведено. осмата ми е "0" не каква защите е това. деветата ми е 7 - даже и не разбрах какво трявда за значи тази позиция. 10 за годината на производство ми е отново "0", както спомена едни колега преди мен явно за 2000-та се ползва и "0". интересното е че нямам единадесета цифра а ми почва вина направо ( така е и на е36-цата ми). може малко разяснение по въпроса. ако някой знае нещо ще се радвам да го сподели с мен.
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
taba4ko написа:искам нещо да попитам относно номера на рамата. първите 6 цифри са както е казано в първият пост. седмата цифра на мен ми е "1" - не знам това къде трябва да е произведено. осмата ми е "0" не каква защите е това. деветата ми е 7 - даже и не разбрах какво трявда за значи тази позиция. 10 за годината на производство ми е отново "0", както спомена едни колега преди мен явно за 2000-та се ползва и "0". интересното е че нямам единадесета цифра а ми почва вина направо ( така е и на е36-цата ми). може малко разяснение по въпроса. ако някой знае нещо ще се радвам да го сподели с мен.
седмата цифра 1 - означава, че е за Европа (ако е 2 - за UK, десен волан, ако е 3 - за САЩ особености, например мигача е червен и т.н.)
осмата цифра 0 - означава коланите са "ръчни"
деветата цифра е за "защита", т.е. ако знам всички останали, може да сметна и нея, то е нещо като последната цифра на ЕГН
десетата цифра е нула за европейски модели, и при мене е нула
не разбрах какво значи да нямаш единайсета цифра, нали са общо 17 символа (букви или цифри, няма значение)
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
al_ko написа:taba4ko написа:искам нещо да попитам относно номера на рамата. първите 6 цифри са както е казано в първият пост. седмата цифра на мен ми е "1" - не знам това къде трябва да е произведено. осмата ми е "0" не каква защите е това. деветата ми е 7 - даже и не разбрах какво трявда за значи тази позиция. 10 за годината на производство ми е отново "0", както спомена едни колега преди мен явно за 2000-та се ползва и "0". интересното е че нямам единадесета цифра а ми почва вина направо ( така е и на е36-цата ми). може малко разяснение по въпроса. ако някой знае нещо ще се радвам да го сподели с мен.
седмата цифра 1 - означава, че е за Европа (ако е 2 - за UK, десен волан, ако е 3 - за САЩ особености, например мигача е червен и т.н.)
осмата цифра 0 - означава коланите са "ръчни"
деветата цифра е за "защита", т.е. ако знам всички останали, може да сметна и нея, то е нещо като последната цифра на ЕГН
десетата цифра е нула за европейски модели, и при мене е нула
не разбрах какво значи да нямаш единайсета цифра, нали са общо 17 символа (букви или цифри, няма значение)
Сега последно на позиция 10 за година на производство и при мен е нула това какво значи че е 2000г.ли?
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
масов проблем на 320д ( 136коня ) , е скъсан колянов вал. имат ли и други двигатели на бмв същия проблем?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
dize-la написа:масов проблем на 320д ( 136коня ) , е скъсан колянов вал. имат ли и други двигатели на бмв същия проблем?
това...за първи път го чувам
Идея си нямам от къде си извадил такъв извод
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
Проблем са и буксите на стоповете.
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
това за коляновия вал не е измислица.само за този месец знам за двама пострадали , а и като се обадиш за втора употреба всички знаят за проблема, факт е! въпроса е дали има и други двигатели на бмв с такъв проблем. не говорим за еденични случаи, а за масова повреда!
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
Ми...в грешка си, колега
Спрете да си слагате кофти масло и няма да имате проблеми - конкретно за твоите познати.
Тук сме доста дизелови Е46ци...аз за първи път чувам за масов такъв проблем!
Да не разводняваме темата повече ти предлагам...
Спрете да си слагате кофти масло и няма да имате проблеми - конкретно за твоите познати.
Тук сме доста дизелови Е46ци...аз за първи път чувам за масов такъв проблем!
Да не разводняваме темата повече ти предлагам...
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
Знае ли някой дали проблема с гниещото купе в задната част, споменат по назад в темата, е решен при фейслифта на е46 ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Общи факти и основни проблеми при Е46
Да, принципно е отстранен, но по-големите мотори все пак могат да проявят такова оплакване.
Ремонта е елементарен и сравнително евтин, така че няма от какво да се притесняваш.
Ремонта е елементарен и сравнително евтин, така че няма от какво да се притесняваш.
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани