Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dimitar_g_d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Здравейте на всички мисля да си сложа газов инжекцион на колата BMW 318i 1998г. искам да попитам някои може ли да ме насочи каква да е уредбата колебая се между Landy Renzo, BRC и Fobos (кои се препорачват за БМВ) и читав сервиз в който ще ми я монтират спретнато и професионално?
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
dimitar_g_d написа:Здравейте на всички мисля да си сложа газов инжекцион на колата BMW 318i 1998г. искам да попитам някои може ли да ме насочи каква да е уредбата колебая се между Landy Renzo, BRC и Fobos (кои се препорачват за БМВ) и читав сервиз в който ще ми я монтират спретнато и професионално?
Слагай Фобос и няма да имаш никви дертове!!От две години съм с нея и нямам проблеми!!Слагана е в Сливен.
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
аз сложих Г.И. Фобос в сервиза им в богоров и нямам никакви ядове.
добрия заварчик ампеража не го бърка
- dimitar_g_d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Колега искасх да кажеш село Болни Богров Софийско ли?
Незнам май и аз такава ще слагам предлагат и на лизинг без ускъпяване.
А сигурни ли сте, че тази уредба ще издържи поне 4-5 години. Дали качеството на Фобос има нещо общо с Lovato, BRC, Landy Renzo. Притеснявам се от качеството на самата система защото е доказано че евтиното излиза по скъпо.
Незнам май и аз такава ще слагам предлагат и на лизинг без ускъпяване.
А сигурни ли сте, че тази уредба ще издържи поне 4-5 години. Дали качеството на Фобос има нещо общо с Lovato, BRC, Landy Renzo. Притеснявам се от качеството на самата система защото е доказано че евтиното излиза по скъпо.
- S.D.W
- Е46 Fanatic
- Мнения: 206
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Сложи си Принс това е най доброто А аз съм със Landi Renzo нямам ядове ама принс е мн по добра.
- scipo
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
не разваляй колата с газ... на марката не и отива..
- dimitar_g_d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Не и отива но много скъп бензинеца омръзна ми да храня тоя нефтохим.
Последна промяна dimitar_g_d на 30 Сеп 2012, 23:05, променена общо 1 път
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Какви предимства и недостатъци има газовия инжекцион?... по специално за Е46, но все пак казвайте
МОЛЯ ДА ПИШАТ ТЕЗИ, КОИТО СА С ТАКЪВ ИНЖЕКЦИОН! Може и тези, които знаят, но наистина да знаят, а не да са чували, че на приятеля му приятеля и т.н.
Аз искам ГИ, защото цената на бензина е много скъп, както и на дизела, но се притеснявам, защото всеки е против газта в този форум(поне повечето)...
Какви са предимствата, освен цената и какви са недостатъците. Колата се кара за кеф, а не за много километри всеки ден, но все пак си искам да си я карам без да мисля за гориво и цени
Най-вече искам да знам, поне малко променя ли се вървежа??? Или можеш да си го натискаш както бензина (АМА ЧЕСТНО)
МОЛЯ ДА ПИШАТ ТЕЗИ, КОИТО СА С ТАКЪВ ИНЖЕКЦИОН! Може и тези, които знаят, но наистина да знаят, а не да са чували, че на приятеля му приятеля и т.н.
Аз искам ГИ, защото цената на бензина е много скъп, както и на дизела, но се притеснявам, защото всеки е против газта в този форум(поне повечето)...
Какви са предимствата, освен цената и какви са недостатъците. Колата се кара за кеф, а не за много километри всеки ден, но все пак си искам да си я карам без да мисля за гориво и цени
Най-вече искам да знам, поне малко променя ли се вървежа??? Или можеш да си го натискаш както бензина (АМА ЧЕСТНО)
- scipo
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
nbs написа:Какви предимства и недостатъци има газовия инжекцион?... по специално за Е46, но все пак казвайте
МОЛЯ ДА ПИШАТ ТЕЗИ, КОИТО СА С ТАКЪВ ИНЖЕКЦИОН! Може и тези, които знаят, но наистина да знаят, а не да са чували, че на приятеля му приятеля и т.н.
Аз искам ГИ, защото цената на бензина е много скъп, както и на дизела, но се притеснявам, защото всеки е против газта в този форум(поне повечето)...
Какви са предимствата, освен цената и какви са недостатъците. Колата се кара за кеф, а не за много километри всеки ден, но все пак си искам да си я карам без да мисля за гориво и цени
Най-вече искам да знам, поне малко променя ли се вървежа??? Или можеш да си го натискаш както бензина (АМА ЧЕСТНО)
тези неща би трябвало да се мислят преди да се купи такава кола... газ отива на рено, пежо, фиат и т.н от този клас автомобили... слагането на газ на БМВ и Мерцедес е направо подигравка... и е нормално колеги от форума да са против газта...
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Трябваше да напиша да не се пишат подобни коментари, като твоите, но както и да е . Няма смисъл от тези коментари...Така и не разбрах, защо да не "отива" ГИ на БМВ, Мерцедес и т.н.
Просто казвайте, какви са предимствата и недостатъците и как е вървежа... Какво ме интерисува мене хорското мнение, че не отивало на БМВ-та и т.н. Ако вървежа и всичко си е както бензин, защо...НЕ???
Просто казвайте, какви са предимствата и недостатъците и как е вървежа... Какво ме интерисува мене хорското мнение, че не отивало на БМВ-та и т.н. Ако вървежа и всичко си е както бензин, защо...НЕ???
- dimitar_g_d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Колега най-голямото предимство е разликата в цената наполовина даже и 65% да е от цената на бензина (все пак винаи докато загрее колата караш на бензин а това са 3 километра всеки път докато вдигне 30-40 градуса) пак си струва. Диколкото знам в момента газовите инжекциони не са като едно време доста са се развили няма голяма разлика във вървежа поне до 4500 оборота след това се усеща повече.
Мен лично ме притеснява износването на леглата на клапаните поради по високата температура при изгарянето на газта (защото после смяната на легла и клапани е много скъпа), а също и монтажа на самата уредба дали ще я монтират както трябва. Не ме притеснява особенноо, че колата ще загуби малко мощтност все пак винаги когато искаш да караш по спортно можеш да превключиш на Бензин.
Мен лично ме притеснява износването на леглата на клапаните поради по високата температура при изгарянето на газта (защото после смяната на легла и клапани е много скъпа), а също и монтажа на самата уредба дали ще я монтират както трябва. Не ме притеснява особенноо, че колата ще загуби малко мощтност все пак винаги когато искаш да караш по спортно можеш да превключиш на Бензин.
- zoti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Ами слагай тогава.Не се сърди на критиците-просто за някои хора колата е нещо повече от средство за придвижване и влагат повече емоции:D.Е46 е красиво и с газова уредба(само не пробивай колата) Аз съм карал кола на газ-освен ,че ти излиза направо без пари,други предимства няма.Вземи си скъпа(качествена)АГУ,за да нямаш ядове после.Не знам при БМВ как ще е ,но разлика във вървежа има-просто набираше по-бавничко,ама пак се движиш,де Aаа,в последствие,поради неизползване на бензиновата помпа,последната се скапа.Така,че карай отвреме на време и на бензин.За вървежа не се притеснявай,толкова много-при съвременните ГИ разликите с бензина са сведени до минимум.,
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Mitko195
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Аз съм поддръжник на колегата Scipo, но все пак ти си знаеш и ако решиш си сложи Имай впредвид обаче, че има доста неща, които дават фира като колата мине на газ....примерно ламбдите почти сигурно заминават мнооооого бързо..
И ако наистина не караш много, че да избиеш някой друг ремонт не си заслужава според мен.
Предната ми кола- рено меган беше на газ и нямах никакви проблеми, освен че не вървеше,а с климатик проверявах ръчната да не е вдигната (честно). Карам около 30к годишно и съм на бензин, ама не ми е проблем горивото,а разни ремонти ако има, така че ти реши и успех каквото и да си харесаш, но съвета ми е- карай си BMWто както е и си гледай кефа
И ако наистина не караш много, че да избиеш някой друг ремонт не си заслужава според мен.
Предната ми кола- рено меган беше на газ и нямах никакви проблеми, освен че не вървеше,а с климатик проверявах ръчната да не е вдигната (честно). Карам около 30к годишно и съм на бензин, ама не ми е проблем горивото,а разни ремонти ако има, така че ти реши и успех каквото и да си харесаш, но съвета ми е- карай си BMWто както е и си гледай кефа
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Кои са предимствата ли - по тънканайка е да, но преди да сложиш калема сметни и някои неща като тези от този род: На по-често се сменяват свещите - човек трябва да си купува хубави, щото иначе праат мизерийки като непалене на всички цилиндри; зима-лете колата пали на бензин, а особено зимта си караш дълго докато загрее на бензин, т.е. смятай си и там 2-3литра бензин към 12-13 до 15/100 за газта; лятото пък се напича яко и обикновено компа на газта се бърка с грешните показания на датчика и пали директно на газ - клюфа, пърди докъто се осети, че температурата не е тая, която си мисли, че е; износват се леглата на клапаните - влез в магазина и питай колко ще ти струват частите за ремонта; горят бензинови помпи - горят, щото са предвидени да дават определен дебит и като превключи на газ трябва да връща цялото гориво обратно в резервоара, а сечението на тръбите за обратно гориво не отговарят на дебита, така че помпата да не се тормози. Всека втора баварка гърми помпа заради газта. Влез в магазина и виж колко струва една помпа!; след тва почват да светат за щело и нещело лампи по таблото - обикновено ламбда симулаторите не дават достатъчно добра симулация и се осветява - сметни си диагностиките по 25-30 лв редовен клиент на някой от нас, ако решиш може и на мен, обичам да взимам пари на такива дето ги дразнат лампите; след тва си сметни и диагностиките за газта - там се ходи отделно на диагностики, щото все нещо трябва цда се донастрои; след тва - често сдават багажа газовите дюзи - бързо износване има; след тва сдават багажа бензиновите дюзи, щото не се охлаждат от горивото, което вече не преминава през тах, а се връща обратно; след тва гърнмят колектори, щото на е46 е пластмасов и понякога се случва някоя друга детонация като излезе некое проблемче... айде стига толкова и бегай да слагаш газ!!!
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Какъв газов инжекцион да си сложа и къде BMW 318i
Толкова много мнения, а само 2-3 обективни.. форумът отново почна да заприличва на спам-форум!
Предимства:
1) Цена на газта
2) Като ти свърши газта, не оставаш на пътя, а караш до близката газостанция на бензин и зареждаш (а не като колегите да ходиш с шишенца бензинец или нафта - да не се обиждат)
3) Екологочност
4).......
Недостатъци:
1) Цената на самата газова - около 1300-1400лв
2) Заема място в багажника
3) Износване на двигателя (пренебрежимо като се има предвид, че няма да я караш 20-30 години, а ако се стигне до ремонт парите му отдавна си ги избил с разликата в цената на горивото)
4) Разни комплексари като те видят, че зареждаш газ и ще ти подвикват и ще ти се смеят
5).......
* Сериозните доводи съм ги отделил!!!
Говоря за хубав инжекцион.
-Разлика в разхода за 318(316) - 0,5-1л/100км (примерно 10/100 бензин и 11/100 газ)
-Разлика в мощността за 318(316) - почти няма да я усетиш, малко повече се усеща като пусниш климатика, но и само на бензин да си пак си я усещаш (както споменаха по-горе - винаги можеш да превключиш на бензин, ако ти "трябва", но силно се съмнявам да го правиш.
От сервиз на Ловато ме препратиха към такъв за Лоренцо Ланди (защото специално за този двигател били по-добри) Вече 1г. карам с последните и нямам никакви грижи.
-Важно е да ти се сложи и настрои свястно газовата.
Имай предвид следното:
Как ще я зареждаш - т.е. къде ще се пробие колата като основните варианти май са само два:
1) някъде ... - предимство - зарежда се лесно, недостатък - вижда се и дупчиш колата, вали го дъжд...
2) до капачката на резервоара (под капачето) - предимство - прикрито е, недостатък - всеки път трябва да навиваш преходник и да го развиваш после)
За сравнение давам и моят разход на газ:
Градско София, спокойно(нормално) каране - 11/100
Градско София, спокойно късно вечер - 9,5/100
Градско София с много юркане - 12/100
Извънградско със 100-110км/ч - 7,8/100
Извънградско със 130км/1 - 8,5/100
Извънградско с над 150 - 11/100
* В този разход не е сметнато, че първите 2-3км колата се движи на бензин и съответно харчи бензин, а не газ (от значение е за градското)
Накратко - доста по-евтино, но изисква първоначална инвестиция и място в багажника (това лично мен много ме дразни). И най-важното - зависи изцяло колко я караш. Ако мислиш само да се возиш (10-15 000км годишно) може и да не слагаш. Ако ще минаваш над 30 000км - за мен си е направо задължително.
А коментари от рода - БМВ не е кола, която може да се кара на газ, излага се марката и подобни, са коментари на комплексари. С това не искам да обидя тези колеги, а да поясня ситуацията на останалите. Все пак БМВ е марка автомобили, а не космически кораби! Риск има, износване има, но риск има и при слагане на ксенон, та дори и при смяна на акумулатор...
* Данните, посочени по-горе се отнасят за Е46 316i и 318i преди фейса (105/118к.с.)
Предимства:
1) Цена на газта
2) Като ти свърши газта, не оставаш на пътя, а караш до близката газостанция на бензин и зареждаш (а не като колегите да ходиш с шишенца бензинец или нафта - да не се обиждат)
3) Екологочност
4).......
Недостатъци:
1) Цената на самата газова - около 1300-1400лв
2) Заема място в багажника
3) Износване на двигателя (пренебрежимо като се има предвид, че няма да я караш 20-30 години, а ако се стигне до ремонт парите му отдавна си ги избил с разликата в цената на горивото)
4) Разни комплексари като те видят, че зареждаш газ и ще ти подвикват и ще ти се смеят
5).......
* Сериозните доводи съм ги отделил!!!
Говоря за хубав инжекцион.
-Разлика в разхода за 318(316) - 0,5-1л/100км (примерно 10/100 бензин и 11/100 газ)
-Разлика в мощността за 318(316) - почти няма да я усетиш, малко повече се усеща като пусниш климатика, но и само на бензин да си пак си я усещаш (както споменаха по-горе - винаги можеш да превключиш на бензин, ако ти "трябва", но силно се съмнявам да го правиш.
От сервиз на Ловато ме препратиха към такъв за Лоренцо Ланди (защото специално за този двигател били по-добри) Вече 1г. карам с последните и нямам никакви грижи.
-Важно е да ти се сложи и настрои свястно газовата.
Имай предвид следното:
Как ще я зареждаш - т.е. къде ще се пробие колата като основните варианти май са само два:
1) някъде ... - предимство - зарежда се лесно, недостатък - вижда се и дупчиш колата, вали го дъжд...
2) до капачката на резервоара (под капачето) - предимство - прикрито е, недостатък - всеки път трябва да навиваш преходник и да го развиваш после)
За сравнение давам и моят разход на газ:
Градско София, спокойно(нормално) каране - 11/100
Градско София, спокойно късно вечер - 9,5/100
Градско София с много юркане - 12/100
Извънградско със 100-110км/ч - 7,8/100
Извънградско със 130км/1 - 8,5/100
Извънградско с над 150 - 11/100
* В този разход не е сметнато, че първите 2-3км колата се движи на бензин и съответно харчи бензин, а не газ (от значение е за градското)
Накратко - доста по-евтино, но изисква първоначална инвестиция и място в багажника (това лично мен много ме дразни). И най-важното - зависи изцяло колко я караш. Ако мислиш само да се возиш (10-15 000км годишно) може и да не слагаш. Ако ще минаваш над 30 000км - за мен си е направо задължително.
А коментари от рода - БМВ не е кола, която може да се кара на газ, излага се марката и подобни, са коментари на комплексари. С това не искам да обидя тези колеги, а да поясня ситуацията на останалите. Все пак БМВ е марка автомобили, а не космически кораби! Риск има, износване има, но риск има и при слагане на ксенон, та дори и при смяна на акумулатор...
* Данните, посочени по-горе се отнасят за Е46 316i и 318i преди фейса (105/118к.с.)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани