Климатроника не духа достатъчно студено

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Климатроника не духа достатъчно студено

Мнение от oci » 26 Юни 2012, 9:14

JTD написа:Сега извърших процедурата и на бимъра, защото от както го бях купил не съм гледал колко фреон има.
До сега духаше около 7 градуса и за това не бях на зор да го обслужа.
Но и без това бях закупил вече 3 ваучера си казах да видя какво е положението.

Та се оказа, че съм се охлаждал до сега с 240 грама фреон.

След напълването на системата до 680 грама резултата е следния:

Изображение

Крайната цена ми излезна 32лв - 7лв за ваучера + 25лв за 440 грама фреон.

Поздрави.


Колега я я покарай по дълго на климатроник колата и да видим дали няма да спре да излиза въздух от духалките защото при 5 градуса на изпарителя компресора трябва да спре и по този начин не позволява температурата да пада под 4-5 градуса а при теб е 0 градуса ако ти е верен търнометъра, това означава, че изпарителя ще замръзне особено ако караш на дълго с климатик за 30-40 минути и ти е замръзнал гаранция.
Температурата на изпарителя не трябва да е под 4 градуса това е нормалната работа на климатроника е46 прави проблем с датчика на изпарителя и той като забие и компресора не се изключва.
Вчера ми се обади един колега възползвал се от промоцията и сега ще сменяме перка евентуално и компресор.
Не искам да плюя по колегите защото е грозно, но внимавайте къде отивате за да не ви излезе след това промоцията солено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Климатроника не духа достатъчно студено

Мнение от JTD » 26 Юни 2012, 10:14

Имам още две термо двойки и ще ги бодна и 3-те да видя колко ще показват и те.
Има ли значение дали трябва да карам на дълго или в София за замръзването?
След зареждането съм карал около 30 минути и нямаше разлика в духането. До сега над 30 минути не съм карал, за да мога да кажа дали ще има разлика.
Между другото изходящия въздух се въртеше около 4 градуса постоянно и изведнъж падна до 2 и реших да го снимам :)

Вчера ми се обади един колега възползвал се от промоцията и сега ще сменяме перка евентуално и компресор.

Може ли да кажеш защо перката ще умре от зареждането на климатика? За компресора предполагам, че виновен може да е количеството фреон, но пък нали си има пресостат, който трябва да ти гарантира оцеляването на компресора под всякакви аномалии.

Бих бил доволен ако отделиш време да споделиш мнение по този въпрос. Би било полезно за всички.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Климатроника не духа достатъчно студено

Мнение от oci » 26 Юни 2012, 20:13

JTD написа:Имам още две термо двойки и ще ги бодна и 3-те да видя колко ще показват и те.
Има ли значение дали трябва да карам на дълго или в София за замръзването?
След зареждането съм карал около 30 минути и нямаше разлика в духането. До сега над 30 минути не съм карал, за да мога да кажа дали ще има разлика.
Между другото изходящия въздух се въртеше около 4 градуса постоянно и изведнъж падна до 2 и реших да го снимам :)

Вчера ми се обади един колега възползвал се от промоцията и сега ще сменяме перка евентуално и компресор.

Може ли да кажеш защо перката ще умре от зареждането на климатика? За компресора предполагам, че виновен може да е количеството фреон, но пък нали си има пресостат, който трябва да ти гарантира оцеляването на компресора под всякакви аномалии.

Бих бил доволен ако отделиш време да споделиш мнение по този въпрос. Би било полезно за всички.


Тествай я на дълго каране там ще разбереш дали замръзва като дебита на въздуха от вентилатора почне да намалява постъпенно докато почти спре да излиза въздух от духалките и се усеща как нещо спира въздуха и вентилатора почва да бучи.
От зареждане не може да се прецака перката тя или работи коректно или не, виж с компресора само ако се презареди или не му се налее масло.
Но идеята беше друга колата е работила добре преди да отиде там а именно защото компресора си е бил пътник и с 300-400 грама си се е справял, но когато са го зареди с точното количесто той вече понеже е износен и е почнал да бучи и издава странни звуци и да не държи налягания каквито трябва да са нормални тогава тия пичове са се гледали и не са знаели какво да правят.
Но виж за зареждане само съм съгласен това е лесно имаш ли машина и фреон на добра цена може и за 20 лв да го заредиш но това е ако колата е дошла без проблем ако има проблем с климатика тогава е интересното.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 23.12.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 318i

Re: Климатроника не духа достатъчно студено

Мнение от eXtr3m3r » 05 Юли 2023, 13:44

Здравейте
Имам проблем с климатроника. Колата е 46 318и 118 к.с. Когато пусна климатика духа студено и си прави корекций без проблеми. След определено време започва да намаля струятаа студен въздух докато не затвори клапите и не преминава студен въздух. Ветилатора не спира да върти. Ако спра климатика и го пусна след 30 секунди започва да духа отново и след това пак започва да намаля струята студен въздух докато не спре тотално. Климатичната система е допълване и няма загуба на фреон.
Колата е с климатроник

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook