316i vs 318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
316i vs 318i
Здравейте,
Понеже наскоро си взех 316i (2000 година) и се порових в интернет защото ми стана много чудно защо се казва 316, а е с 1.9 мотор и това което разбрах е че преди фейслифта 316 & 318 са реално с едни и същи мотори (М44 ако не се лъжа, 1895 cc), като разликата между двата е единствено в дебитомера и софтуера.
Някой има ли представа дали това наистина е така, защото е така, аз мисля че би било добра идея да си ъпгрейдна мойто на 318, след като е така лесно
Честно казано съм супер доволен от колата до сега, просто фърчи много добре, доколко ми казаха слаган и е чип тунинг, не знам дали заради това върви така добре или просто двигателя е добър, но все пак ако може да се направи такава лесна преработка то мисля че лошо няма да върви още повече, нали така?
Понеже наскоро си взех 316i (2000 година) и се порових в интернет защото ми стана много чудно защо се казва 316, а е с 1.9 мотор и това което разбрах е че преди фейслифта 316 & 318 са реално с едни и същи мотори (М44 ако не се лъжа, 1895 cc), като разликата между двата е единствено в дебитомера и софтуера.
Някой има ли представа дали това наистина е така, защото е така, аз мисля че би било добра идея да си ъпгрейдна мойто на 318, след като е така лесно
Честно казано съм супер доволен от колата до сега, просто фърчи много добре, доколко ми казаха слаган и е чип тунинг, не знам дали заради това върви така добре или просто двигателя е добър, но все пак ако може да се направи такава лесна преработка то мисля че лошо няма да върви още повече, нали така?
Първо честито за придобивката и
добре дошъл сред Е46-фанатизираните
Така на въпроса за ъпгрейд от 316 на 318
хич не е толкова лесна работата, и според
мен лично не си заслужава такава
реконструкция, по-добре търси нещо
с шестима инсайд ако си готов на такава
интервенция...
Разликата между 316 и 318 не е само в
дебитомера и софта, а в колекторите,
както и в главата (доколкото знам)
Доколкото знам 316 е с М43 а 318 с М44
добре дошъл сред Е46-фанатизираните
Така на въпроса за ъпгрейд от 316 на 318
хич не е толкова лесна работата, и според
мен лично не си заслужава такава
реконструкция, по-добре търси нещо
с шестима инсайд ако си готов на такава
интервенция...
Разликата между 316 и 318 не е само в
дебитомера и софта, а в колекторите,
както и в главата (доколкото знам)
Доколкото знам 316 е с М43 а 318 с М44
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Значи все пак двигателите са едни и същи. Тогава къде е разликата между двата? Някой може ли да потвърди кое е различното между двете модификации на М43?
М43 е 318-ката с 8 клапана до колкото си спомням,а пък М44 не го ли слагаха на Е46 318 с 16 клапана?А до колкото ъпгрейд,няма смисъл според мен,318 си е бавна кола и тва си е,хем аз съм със сменен разпределителен вал и пак си е бавна!Според мен гони нещо от сорта на 323 и нагоре!
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
ето някои линкчета, но пак не мога
да кажа нищо конкретно:
http://www.europeancarweb.com/features/0402ec_bmwcodes/
http://www.bmwworld.com/repairs/codes/engines.htm
http://www.bmwccbc.org/resources/teile/enginecode.html
за N42, който не ми беше известен
http://www.answers.com/main/ntquery?met ... nktext=N42
ууф побърках се
да кажа нищо конкретно:
http://www.europeancarweb.com/features/0402ec_bmwcodes/
http://www.bmwworld.com/repairs/codes/engines.htm
http://www.bmwccbc.org/resources/teile/enginecode.html
за N42, който не ми беше известен
http://www.answers.com/main/ntquery?met ... nktext=N42
ууф побърках се
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
WestSide написа:М43 е 318-ката с 8 клапана до колкото си спомням,а пък М44 не го ли слагаха на Е46 318 с 16 клапана?А до колкото ъпгрейд,няма смисъл според мен,318 си е бавна кола и тва си е,хем аз съм със сменен разпределителен вал и пак си е бавна!Според мен гони нещо от сорта на 323 и нагоре!
Ами аз не искам чак като 323, дори в момента съм доволен, просто ми е интересно дали е възможно с не много усилия да стане на 318. В крайна сметка ако исках 323 и нагоре щях да си взема такова. Мен повече ме интересуват екстрите, глезотийките и цялостното състояние на колата отколкото колко кубика е двигателя. 316-ката си върви просто перфектно според мен, аз карам 90% градско и ми харесва повече за градско от предишната ми Е36 320. Така че идеята ми не е да правя от нищо нещо
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани