Проблем с алтернатора (МАЙ)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Проблем с алтернатора (МАЙ)
Здравейте колеги
Някой от вас имал ли е проблем с токовете при е46?
При мен нещата седят по следния начин: лампата за акомулатора ми светва когато е пуснат климатроник, музика, фарове и т.н. но някога светва и без да има голяма консумация на ток. Отидох на диагностика при некви пичове дето били богове и те ми казаха че нищо не става от акомулатора и да го сменям, всичко друго било ОК. Купих един на VARTA 55 ампера но проблема си остана.
Преди това други богове но на алтернаторите ми смениха релето за 180 лв. Щото това било според тях проблема, но не се получи.
Мисля да ходя в Камор но не съм сигурен че и там ще го открият проблема.
АКО ЗНАЕТЕ НЯКВО МЯСТО ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!!!
Някой от вас имал ли е проблем с токовете при е46?
При мен нещата седят по следния начин: лампата за акомулатора ми светва когато е пуснат климатроник, музика, фарове и т.н. но някога светва и без да има голяма консумация на ток. Отидох на диагностика при некви пичове дето били богове и те ми казаха че нищо не става от акомулатора и да го сменям, всичко друго било ОК. Купих един на VARTA 55 ампера но проблема си остана.
Преди това други богове но на алтернаторите ми смениха релето за 180 лв. Щото това било според тях проблема, но не се получи.
Мисля да ходя в Камор но не съм сигурен че и там ще го открият проблема.
АКО ЗНАЕТЕ НЯКВО МЯСТО ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!!!
Последна промяна ForzaBMW на 10 Май 2006, 19:24, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
да ти сменят четките и колектора ,от тях остава да е .. то от тях е трябвало да почнат ,ама ... и който ти е казал че от паднал акумулатор свети лампата на алтернатора му кажи да си смени професията
- kisshunter
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 15.04.2006
Във форума на BMW Клуб България се пише само и единствено на кирилица, в противен случай мнеията Ви ще бъдат изтривани без предупреждение
gazzzar
gazzzar
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Според картинката четките най-вероятно са си били на релето. Съмнява ме колектора да е износен (най-много да е '97, нали ). При бая консуматори, слаб/недозареден акумулатор и ниски обороти е нормално да светне лампата.Alexi написа:да ти сменят четките и колектора ,от тях остава да е .. то от тях е трябвало да почнат ,ама ... и който ти е казал че от паднал акумулатор свети лампата на алтернатора му кажи да си смени професията
Форца, какъв акумулатор е предвиден по книга? Щото с добра музика и 100А е малък .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
ivantchoG написа:Форца, какъв акумулатор е предвиден по книга? Щото с добра музика и 100А е малък .
Ами и аз мисля че не е от четките щото те май и тях ги смениха заедно с релето, а те май се прецакват след 200 000 км. Иначе и без никакви консумативи в колата пак ми светва лампата чат пат. Музиката ми е стандартната на е46 дори сам с касетофон и кам него включвам iPod с iTrip. В ауто плюс ми казаха че това е акомулатора за мойта кола и аз се доврих на тях повече инфо нямам. Днес отивам при моя майстор да я погледне и ако нищо не нааправи ще ходя в Камор във вторник.
ПП БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Забравих най-простото - А ремъка дали е натегнат достатъчно?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
naskoksan написа:кажи все пак с какъв двигател си
ако дизел 55Ah са малко!
колата е 318i 1999г. М43
ремъка е ОК
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
'псолютно .Alexi написа:с мултицет е по простичко ,на тихи обороти трябва да е 13.6 - 14.4 волта
А над 2500, пуснати/изгасени фарове, загрял мотор и напълно зареден акумулатор - 14,4 твърдо.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Днес пред сервиза колата се оправи и показваше 14 и нещо. Утре съм в Камор ама как ще се хване тоя проблем вече нямам идея когато иска тогава си бачка еб.............. писна ми
ПП колкото по-нова и скъпа кола толкова по-голямо дърво
ПП колкото по-нова и скъпа кола толкова по-голямо дърво
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани