Моментен разход

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Моментен разход

Мнение от petio » 06 Юни 2006, 9:53

Здравейте момци. Нещо ми се сбъгяса уредчето на моментния разход- по едно време си карам на 2-ра с газ и гледам стрелката е задминала 20 и направо е ударила във рамката :shock: . Пускам газта и вместо да се забие на 0 пада на 8 :help: . Гася я и пак 8 в угасено положение. След няколко дни каране малко по- малко спадна до нула и викам опраи се и пак дзън на мах. Не че много ми е зор за моментния разход ама ме е страх че ще счупя стрелката и не смея да натисна газ. Някой знае ли на какъв принцип е това уредче и как се е прецакало и как да го фиксна. А и още нещо защо винаги като запаля и климата се включва :?: Питах пича в Дару и той ми вика чак сега ме заби - де да знам вика не е така по принцип. Да не би да е прграмируема функция. И още нещо :D - тази кола без борд комп не може ли да показва външната температура, както правеше Е 36 без комп. Странна работа ама като съм свикнал ми е гадно да не знам колко е навън:). Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Габрово

Мнение от Dancho » 12 Юни 2006, 12:51

Незнам за разходомера, но мога да ти кажа за другите 2.

За климата тази функция се настройва в зависимост от желанието на собственика и се програмира в сервиз на БМВ. Сигурен съм, че и в Дару могат да го правят.

А колата си има борд. комп. само, че ти трябва да имаш индикатор на който да се изписват показанията му. Комп-а е на БОШ, а индикатор има на някои оригинални касетофони на БМВ. Също има и разни конзоли, които се монтират допълнително за това.
Данчо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 12 Юни 2006, 15:12

Странното е че моментния разход пак е на 0, но след някой ден пак ще пощурее :mhihi: . Приятели ме бъзикат, че това е БМВ и е нормално да показва разход над 30 :shock: . Дайте някакви предложения как без оригинален борд комп могат да се изкарат някакви допълнителни данни. Преди имах ЦД сега съм с касетофонче, но пак нищо няма допълнително на него.
Имам и друг въпрос/проблем - имам чувството, че малко трудно ми се включва първа предавка и като включи се чува едно ТУП от към дифа. Дали това е износен съединител или нещо по скоростите се е прецакало.
И още нещо ЗАЩО никой не пише нищо бе, гледам темите прочетена 200 пъти, 300 пъти и никой нищо не написал. Нещо почват да се сбъгясват нещата- по 2-3 дни нищо ново, нито тема нито мнение. :twisted: .

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 13 Юни 2006, 12:09

petio написа:Странното е че моментния разход пак е на 0, но след някой ден пак ще пощурее :mhihi: . Приятели ме бъзикат, че това е БМВ и е нормално да показва разход над 30 :shock: . Дайте някакви предложения как без оригинален борд комп могат да се изкарат някакви допълнителни данни. Преди имах ЦД сега съм с касетофонче, но пак нищо няма допълнително на него.
Имам и друг въпрос/проблем - имам чувството, че малко трудно ми се включва първа предавка и като включи се чува едно ТУП от към дифа. Дали това е износен съединител или нещо по скоростите се е прецакало.
И още нещо ЗАЩО никой не пише нищо бе, гледам темите прочетена 200 пъти, 300 пъти и никой нищо не написал. Нещо почват да се сбъгясват нещата- по 2-3 дни нищо ново, нито тема нито мнение. :twisted: .


По-ред на номерата:

1. За разходомера някъде в таблото
окъсяват тоците, за това губи сигнал
датчика и отива на 20л/100
Трябва да се отвори таблото и да се
прегледат съединенията, но това е много
пипкава работа и таблото си има специфичен
начин на сваляне, така че ако не разбираш
по-добре не пипай!

2. Т. нар. Easter eggs:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5831

3. За трудното включване на първа:
Нормално е много Е46-ци го имат този
проблем, лекувало се с по-тънко масло
което аз лично не препоръчвам.
А за тупването отзад може притискателния
диск да не е в ред ако колата е карана
хашлашката!

надявам се да съм бил полезен!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: София

Мнение от akyla » 14 Юли 2006, 17:47

За тупкането. На диференциала има един голям тампон, който е отговорен за аксиалните и радиалните натоварвания. Провери дали не е скъсан, при мен беше това.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook