Моментен разход
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Моментен разход
Здравейте момци. Нещо ми се сбъгяса уредчето на моментния разход- по едно време си карам на 2-ра с газ и гледам стрелката е задминала 20 и направо е ударила във рамката . Пускам газта и вместо да се забие на 0 пада на 8 . Гася я и пак 8 в угасено положение. След няколко дни каране малко по- малко спадна до нула и викам опраи се и пак дзън на мах. Не че много ми е зор за моментния разход ама ме е страх че ще счупя стрелката и не смея да натисна газ. Някой знае ли на какъв принцип е това уредче и как се е прецакало и как да го фиксна. А и още нещо защо винаги като запаля и климата се включва Питах пича в Дару и той ми вика чак сега ме заби - де да знам вика не е така по принцип. Да не би да е прграмируема функция. И още нещо - тази кола без борд комп не може ли да показва външната температура, както правеше Е 36 без комп. Странна работа ама като съм свикнал ми е гадно да не знам колко е навън:). Мерси предварително.
Незнам за разходомера, но мога да ти кажа за другите 2.
За климата тази функция се настройва в зависимост от желанието на собственика и се програмира в сервиз на БМВ. Сигурен съм, че и в Дару могат да го правят.
А колата си има борд. комп. само, че ти трябва да имаш индикатор на който да се изписват показанията му. Комп-а е на БОШ, а индикатор има на някои оригинални касетофони на БМВ. Също има и разни конзоли, които се монтират допълнително за това.
За климата тази функция се настройва в зависимост от желанието на собственика и се програмира в сервиз на БМВ. Сигурен съм, че и в Дару могат да го правят.
А колата си има борд. комп. само, че ти трябва да имаш индикатор на който да се изписват показанията му. Комп-а е на БОШ, а индикатор има на някои оригинални касетофони на БМВ. Също има и разни конзоли, които се монтират допълнително за това.
Данчо
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Странното е че моментния разход пак е на 0, но след някой ден пак ще пощурее . Приятели ме бъзикат, че това е БМВ и е нормално да показва разход над 30 . Дайте някакви предложения как без оригинален борд комп могат да се изкарат някакви допълнителни данни. Преди имах ЦД сега съм с касетофонче, но пак нищо няма допълнително на него.
Имам и друг въпрос/проблем - имам чувството, че малко трудно ми се включва първа предавка и като включи се чува едно ТУП от към дифа. Дали това е износен съединител или нещо по скоростите се е прецакало.
И още нещо ЗАЩО никой не пише нищо бе, гледам темите прочетена 200 пъти, 300 пъти и никой нищо не написал. Нещо почват да се сбъгясват нещата- по 2-3 дни нищо ново, нито тема нито мнение. .
Имам и друг въпрос/проблем - имам чувството, че малко трудно ми се включва първа предавка и като включи се чува едно ТУП от към дифа. Дали това е износен съединител или нещо по скоростите се е прецакало.
И още нещо ЗАЩО никой не пише нищо бе, гледам темите прочетена 200 пъти, 300 пъти и никой нищо не написал. Нещо почват да се сбъгясват нещата- по 2-3 дни нищо ново, нито тема нито мнение. .
petio написа:Странното е че моментния разход пак е на 0, но след някой ден пак ще пощурее . Приятели ме бъзикат, че това е БМВ и е нормално да показва разход над 30 . Дайте някакви предложения как без оригинален борд комп могат да се изкарат някакви допълнителни данни. Преди имах ЦД сега съм с касетофонче, но пак нищо няма допълнително на него.
Имам и друг въпрос/проблем - имам чувството, че малко трудно ми се включва първа предавка и като включи се чува едно ТУП от към дифа. Дали това е износен съединител или нещо по скоростите се е прецакало.
И още нещо ЗАЩО никой не пише нищо бе, гледам темите прочетена 200 пъти, 300 пъти и никой нищо не написал. Нещо почват да се сбъгясват нещата- по 2-3 дни нищо ново, нито тема нито мнение. .
По-ред на номерата:
1. За разходомера някъде в таблото
окъсяват тоците, за това губи сигнал
датчика и отива на 20л/100
Трябва да се отвори таблото и да се
прегледат съединенията, но това е много
пипкава работа и таблото си има специфичен
начин на сваляне, така че ако не разбираш
по-добре не пипай!
2. Т. нар. Easter eggs:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5831
3. За трудното включване на първа:
Нормално е много Е46-ци го имат този
проблем, лекувало се с по-тънко масло
което аз лично не препоръчвам.
А за тупването отзад може притискателния
диск да не е в ред ако колата е карана
хашлашката!
надявам се да съм бил полезен!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани