Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Здравейте купих си бмв е46 143к.с. но пуши постуяно и когато е топла и студена казаха ми да изчистя филтъра на картерните газове но не спря, губи ми масло и когато извадя щеката на маслото от там излиза дим също , от какво може да е филтъра го измих с бензин може ли да му е станало нещо? другото което от някъде ми капе масло върху колектурите проверих да не е от вакум помпата казаха ми че има гумено уплътнение което може да капе от него защото теча е отзат някъде но то е сухо от каде може да е? гарнитурата на капака и тя е суха направо ще полудея вътре в къпето мирише постояно на изгоряло масло моля ви помогнете
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
feruchi написа:Здравейте купих си бмв е46 143к.с. но пуши постуяно и когато е топла и студена казаха ми да изчистя филтъра на картерните газове но не спря, губи ми масло и когато извадя щеката на маслото от там излиза дим също , от какво може да е филтъра го измих с бензин може ли да му е станало нещо? другото което от някъде ми капе масло върху колектурите проверих да не е от вакум помпата казаха ми че има гумено уплътнение което може да капе от него защото теча е отзат някъде но то е сухо от каде може да е? гарнитурата на капака и тя е суха направо ще полудея вътре в къпето мирише постояно на изгоряло масло моля ви помогнете
И аз имам същия пеоблем с маслото върху колекторите и гадната миризма в купето.
И аз като колегата съм сменил гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстените на вакум помпата и пак в купето си мирише на масло (и филтър купе съм сменил)
Иначе за пушенето от ауспуха и моето си попропушва но не постоянно мисля обаче че се дължи на студеното време.
Аз смених моя клапан за картерните газове преди две седмици - всмукателния колектор беше пълен с моторно масло.
При мен когато колата беше загряла правеше вакум в двигателя и капачката за маслото се отваряше доста трудно (при работещ мотор). Като я отворех се чуваше мощно всмукване. Сега след смяната на клапана това смучене го няма, напротов духа от там, което май пак не е много редно. Иначе от щеката ми смуче съвсем леко. И моята кола си сръбва доста масло, надявам се да е било заради клапана, но не храня много надежди.
Общо взето този мотор е малко проблемен, доста често проблема с маслото се решава след ревизия на главата - гумички на клапаните, водачи, напасване на клапани и тн) и в най-лошия случай смяна на сегменти. Аз съм решил ако не спре да бута маслото да отделя една хилядарка за пълна ревизия на мотора. Вярно парите са доста, но моята я купих за 5700 318ci 2002г. и мисля, че ще си струва инвестицията. Иначе съм много доволен откъм динамика и разход на гориво, сравнено с 318ис и 320 е46 150кс колата върви доста по-добре и доста по-еластична
- torettos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Колеги сигурни ли сте, че сте оправели/проверили добре проблем с вакумната помпа.... и при мен миришеше, ама като го оправихме всичко изчезна. Колкото до филтър картелни газове най-добре е да се купи нов не да се мие с бензин - ето и номера 11617503520 в Дару Кар е на 74 лв. Аз моя ще го сменям с нов, че малко пуши...
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Аз също имах припушване от ляво и отзад на мотора, което беше по осезаемо след продължителен престой на колата (2-3 дни). Случвало ми се е да пуши за около 2 минути... по спомен Реших да направя смяната на уплътненията на вакъм помпата. При ремонта механикът ми каза, че е имало омасляване по колекторите зад мотора. Сега след ремонта отново забелязах да припушва , но съвсем за кратко (3-5 секунди- изпуши и спря). Миризмата е остра и не съм сигурен дали е масло... надявам се да не е някое гумено уплътнение... Ако някой колега има опит да споделя.
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Нека да споделя и моя опит,от два месеца имам същия мотор и малко преди да ми изгърми едната бобина така започна да пуши че нищо не се виждаше, а двигателя си работеше нормално чак след 20-30 км започчна да работи на три цилиндъра ,иначе и при мен има омасляване по цялата хидравлична помпа и не мога да разбера от къде идва това масло от време на време вътре в купето при движение замирисва на масло но за момент само.Иначе като цяло сега след смяната на бобината и малко каране спря да пуши но ми поисчезва маслото,,тааа само да се постопли времето и ще го разхвърля малко тоя мотор да видим толко ли пък е проблемен колкото го изкарват щот от динамиката му съм изключително доволен
- ivokar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.10.2023
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 143 k.с. 2.0
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
ceci_v написа:Нека да споделя и моя опит,от два месеца имам същия мотор и малко преди да ми изгърми едната бобина така започна да пуши че нищо не се виждаше, а двигателя си работеше нормално чак след 20-30 км започчна да работи на три цилиндъра ,иначе и при мен има омасляване по цялата хидравлична помпа и не мога да разбера от къде идва това масло от време на време вътре в купето при движение замирисва на масло но за момент само.Иначе като цяло сега след смяната на бобината и малко каране спря да пуши но ми поисчезва маслото,,тааа само да се постопли времето и ще го разхвърля малко тоя мотор да видим толко ли пък е проблемен колкото го изкарват щот от динамиката му съм изключително доволен
Какво стана колега, оправи ли проблема?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
...тя темата е отпреди 10 години, бас хващам че потребителя отдавна е забравил за колата
Стига сте питали за това пушене, писано е хиляди пъти за тоя двигател - сменяте си гумичките на клапаните и получавате щастие (ако става дума за дим от ауспуха и харч на масло).
Стига сте питали за това пушене, писано е хиляди пъти за тоя двигател - сменяте си гумичките на клапаните и получавате щастие (ако става дума за дим от ауспуха и харч на масло).
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ivokar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.10.2023
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 143 k.с. 2.0
Re: Помощ БМВ е46 2002 143к.с. ПУШИ ПОСТОЯНО
Някой да знае майстор който ще смени гумичките на клапаните без да сваля главата? Благодаря предварителн! За Варна и региона по-принцип,но може и в цялата страна.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани