Прегряване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Прегряване
Взех я сега гледам термостата отвори двата маркуча са топли но нещо тая перка ме самнява като запаля колата сега е загряла и като я запаля да поработи малко перката се включва но как се включи спирам я от контакт нормално тя трябва да работи докато охлафи ама уви спира как изгася колата не е нормално май?
Re: Прегряване
http://www.img-share.eu/main/image_view ... Ka.jpg.htm
Здравейте приятели по-рано ми казахте да си проверя от скритото меню градусите та останах с впечетление когато колата загрее и перката се включи ако аз я изгася и перката изгасва не варти докато не охлади и да спре 2ро като си видя градусите лошо ми е стрелката седи по средата вижте какво пише мисля че има нещо нередно термостата отваря долния маркуч е топъл а горния не се пипа направо:
Здравейте приятели по-рано ми казахте да си проверя от скритото меню градусите та останах с впечетление когато колата загрее и перката се включи ако аз я изгася и перката изгасва не варти докато не охлади и да спре 2ро като си видя градусите лошо ми е стрелката седи по средата вижте какво пише мисля че има нещо нередно термостата отваря долния маркуч е топъл а горния не се пипа направо:
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Прегряване
Vasko95 написа:http://www.img-share.eu/main/image_view/IMG_20160611_195200OUWb8Ka.jpg.htm
Здравейте приятели по-рано ми казахте да си проверя от скритото меню градусите та останах с впечетление когато колата загрее и перката се включи ако аз я изгася и перката изгасва не варти докато не охлади и да спре 2ро като си видя градусите лошо ми е стрелката седи по средата вижте какво пише мисля че има нещо нередно термостата отваря долния маркуч е топъл а горния не се пипа направо:
Тя стрелката стой до средата до 115 градуса.
тези 107 градуса дали са нормални за твоя двигател ще кажат колегите защото не знам
Но дори да загасиш на толкова топла кола и да останат да се въртят перките ще се охлади водата в радиатора,
мотора пак ще си е на 107 градуса защото водната помпа не се върти
Тоест няма много смисъл да се въртят перките на загасена кола защото водата така или иначе не циркулира
Re: Прегряване
Здравейте колеги, искам само да вметна по темата, че и аз съм с м43 мотор и преди година ми се спука разширителния съд. Тогава си купих съд и капачка на алтернативна марка, като ме предуредиха, че специално за разширителния съд ако не е оригинален до 1-2 години може да се спука пак. И преди 2 дни (1 година или 30 000 км по-късно) се спука целия от нищото и всичкият антифриз се изля за секунди, колата започна да прегрява, но я загасих веднага. Та след това си купих оригинални капачка и разширителен съд, както и оригинален антифриз. За щастие няма щети по мотора от прегряване, перката си работи перфектно, както и термостата. След ремонта забелязах, че маркучите за антифриза сега са много по-меки от преди (преди винаги си бяха много твърди), не знам дали е от различните капачки, но така предполагам.
- NGLaz
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 26.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m43
Re: Прегряване
Карай си колата и си следи градусите в скритото меню. Така са добре Не се шашкай че са надути маркучите, защото е нормално .. .. Ако утре протече от друго място също е нормално за 15 год БМВ. Това е положението - докато не смениш всички пластмаси по системата няма да те остави на мира И си смени капачката ако още не си То ще си покаже .... Каране му е майката
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Прегряване
106 градуса са в нормата за този двигател не се притеснявай (лошо е когато започне да вдига над тези градуси-започва да се вдига и налягането в охладителната система и както маркучите са вече поизгоряли от годините започват да избиват от скобите до бързите връзки).
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прегряване
ECUто автоматично си задава температурата при М43 в Е46.
По магистрала за по-добър разход ще ти вдигне и 110-111.
Като попаднеш в някакво голямо задръстване, в което да стоиш 30-40мин. температурата ще ти падне по някой път и на 90гр.
Знам, че са доста градусите, но... това е положението, така си е измислен мотора.
А и смениш ли си термостата с Беър от последните партиди, ще ти отваря и на повече градуси (около 108). При N42 е същото. Да не говорим вече при Е90, където при тях температурата достига и 113-114гр. ( при 4цил. бензин).
По магистрала за по-добър разход ще ти вдигне и 110-111.
Като попаднеш в някакво голямо задръстване, в което да стоиш 30-40мин. температурата ще ти падне по някой път и на 90гр.
Знам, че са доста градусите, но... това е положението, така си е измислен мотора.
А и смениш ли си термостата с Беър от последните партиди, ще ти отваря и на повече градуси (около 108). При N42 е същото. Да не говорим вече при Е90, където при тях температурата достига и 113-114гр. ( при 4цил. бензин).
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Прегряване
Доста малоумно е колите да работят на по 115 градуса. Единствения + е,
че харчат една идея по малко иначе всичко само минуси.
Не ми се мисли какво става с обикновенно маслото което работи на по 120-130 градуса
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прегряване
А някой знае ли къде се намира този датчик, който мери температурата, която се показва в скритото меню?
- risto416
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: Прегряване
Vasko95 написа:Взех я сега гледам термостата отвори двата маркуча са топли но нещо тая перка ме самнява като запаля колата сега е загряла и като я запаля да поработи малко перката се включва но как се включи спирам я от контакт нормално тя трябва да работи докато охлафи ама уви спира как изгася колата не е нормално май?
Здравей колега ,това е нормално ,само на някои френски коли перката остава да работи след като загасиш мотора,при нашите е така като няма ток няма перка. Поздрави и късмет.
Re: Прегряване
Здравейте сутринта карах около 30км подобно на магистрала с 120 преди да стигна 1км започна да вдига 1.5,1.8 оборота престигнах изгсих я запалих я оправиха се проверих ба скритото меню градусите 115 запалих я пак вигнах капака перката се включи и охлади до 104 стрелката на водата беше на средата,а капачка вчера поръчах човека ми каза нямаме оригинални части само в бмв ,но там са скъпи взех въпросната капачка не е оригинална но поне е нова ще опитам и друго някой знае ли защото прочетох мотора като вдигне над 100градуса харчел по малко напълних до капачката бенз карах около 80км извънградско и 80в града и падна 1деление мисля че това са около 15л
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Прегряване
djkita написа:ECUто автоматично си задава температурата при М43 в Е46.
По магистрала за по-добър разход ще ти вдигне и 110-111.
Като попаднеш в някакво голямо задръстване, в което да стоиш 30-40мин. температурата ще ти падне по някой път и на 90гр.
Знам, че са доста градусите, но... това е положението, така си е измислен мотора.
А и смениш ли си термостата с Беър от последните партиди, ще ти отваря и на повече градуси (около 108). При N42 е същото. Да не говорим вече при Е90, където при тях температурата достига и 113-114гр. ( при 4цил. бензин).
В първите ти три твърдения няма абсолютно никаква истина. Към автора - ползвай препинателни знаци бе човек, разделяй изреченията, ба си бозата дето я пишеш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прегряване
Точно така си действа термостата при М43, не случайно има и букса на него. Не казвам, че градусите ще са такива при всички, но принципа на действие е такъв.
Има много изписано по тая тема в чуждите форуми
До автора - колега, колко да е скъпа оригиналната капачка? Някъде 18-19евро, а тази която си я взел сигурно е била 12-13 евро
Най-хубав разход ще ти дава разбира се около 105гр +-2,3гр., защото това е работната температура на този двигател.
Има много изписано по тая тема в чуждите форуми
До автора - колега, колко да е скъпа оригиналната капачка? Някъде 18-19евро, а тази която си я взел сигурно е била 12-13 евро
Най-хубав разход ще ти дава разбира се около 105гр +-2,3гр., защото това е работната температура на този двигател.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Прегряване
Kъм въпросната букса се подава напрежение единствено и само при яко гонене, за да се отвори допълнителен отвор и да свали температурата с 15-20 градуса. Целта е застраховка против прегряване. През всичкото останало време, което е 99% от времето, ЕКУ-то няма никаква дума в управлението на температурата, напълно механично е. Другите ти две твърдения са верни, но ако ги обърнеш наопаки. Не се заяждам, просто те коригирам, щото някой ще го вземе за истина и отиде всичко на майната си.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани