DIY Смяна тампони на стаб. щанга и освежаване на стаб.щанга
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
DIY Смяна тампони на стаб. щанга и освежаване на стаб.щанга
От доста време усещах как предницата започва да блъска и трака все повече, а носачите бяха на едва 4000-5000 км както и биалетките. Реших да погледна какво е положението под колата и забелязах, че тампоните на стабилизиращата щанга са в ужасно състояние (ще се убедите в това малко по надолу) както и самата стабилизираща щанга, беше изключително корозирала .
Та разходих се до магазина закупих два чисто нови тампона SWAG, ръждопреобразовател ( само такъв имаше в магазина някаква куча марка е, но свърши работа) и черен спрей на Dupli Color, в гаража имах подходящ филер затова не закупих такъв.

1. Вдигаме колата на крик и понеже дадох "крокодила" на приятел който така и не ми го върна
, ми се наложи да ползвам оригиналният крик. След това сваляме и джантата.


2. Разкачете биалетката като държите контра отзад с ключ 17.

3.Самата щанга е хваната с общо 4 гайки номер 13, по 2 от всяка страна, които също махате.

4.Слагате джантата с гумата, сваляте колата и преминавате към другата страна като процедурата там се повтаря.
5. Стабилизиращата щанга е вече освободена и може да бъде изкарана.
Ето така изглеждаше тя при мен:


А това са самите тампони, оригинално трябва да са 23мм, а старите бяха някак си стигнали до завидните 26мм и стабилизиращата щанга играеше като луда.

СТАРИ:

НОВИ:

Свалих тампоните, биалетките и се захванах със самата щанга. Първо я минах със шкурка 80 като гледах да не взимам излишно от нея, за да не я изтъня. След това я минах с 500 на ръка на местата където беше необходимо и имаше все още ръжда, последва нанасяне на ръждопреобразователя на местата където не можеше да се мине с шкурка, напръсках с филер и след това напръсках със спрея.



Имах и помощник



6.Слагате всичко по щангата и я връщате по обратния ред.

И накрая се получава УАУ ефекта тропането изчезна и всичко си дойде по местата.
Цялата процедура отне около 2-3 часа и около 30 лева с материалите.
Ако сметнете, че темата не е полезна и мястото и не е тук може да я изместите.
Та разходих се до магазина закупих два чисто нови тампона SWAG, ръждопреобразовател ( само такъв имаше в магазина някаква куча марка е, но свърши работа) и черен спрей на Dupli Color, в гаража имах подходящ филер затова не закупих такъв.

1. Вдигаме колата на крик и понеже дадох "крокодила" на приятел който така и не ми го върна
, ми се наложи да ползвам оригиналният крик. След това сваляме и джантата.

2. Разкачете биалетката като държите контра отзад с ключ 17.

3.Самата щанга е хваната с общо 4 гайки номер 13, по 2 от всяка страна, които също махате.

4.Слагате джантата с гумата, сваляте колата и преминавате към другата страна като процедурата там се повтаря.
5. Стабилизиращата щанга е вече освободена и може да бъде изкарана.
Ето така изглеждаше тя при мен:


А това са самите тампони, оригинално трябва да са 23мм, а старите бяха някак си стигнали до завидните 26мм и стабилизиращата щанга играеше като луда.

СТАРИ:

НОВИ:

Свалих тампоните, биалетките и се захванах със самата щанга. Първо я минах със шкурка 80 като гледах да не взимам излишно от нея, за да не я изтъня. След това я минах с 500 на ръка на местата където беше необходимо и имаше все още ръжда, последва нанасяне на ръждопреобразователя на местата където не можеше да се мине с шкурка, напръсках с филер и след това напръсках със спрея.



Имах и помощник



6.Слагате всичко по щангата и я връщате по обратния ред.

И накрая се получава УАУ ефекта тропането изчезна и всичко си дойде по местата.
Цялата процедура отне около 2-3 часа и около 30 лева с материалите.
Ако сметнете, че темата не е полезна и мястото и не е тук може да я изместите.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- gogoferrari
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: DIY Смяна тампони на стаб. щанга и освежаване на стаб.ща
Супер е станало колега! Полезно.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани